nu selles teema ongi, et ei taipa, sõitsin tallinnst pärnu ja bensujaamas suri tühikäigul välja, seejärel panin rohkem gaasi ja sain järgmise foorini, kus jälle ära kooles kuna sõita oli veel vaid nii 100m, surusin veel ja siis oli tagant tänav sinine. mootor suitses täiega ja ninapoolse klapikambri kaane vahelt ajas hoolega õli välja, kuid see õli oli puhas!!! aga kusagilt oli ajanud ka emulkat, mis oli esi põlle peal, ilmselt õlivardast. temperatuur oli normis ja kui 4 päeva hiljem ära vedaasin, panin korraks käima, ei suitsu tagant, ei survet, ühesõnaga toimib, ainult emulsioon mootoris!!! loogiline ju, et kui ´li ja vesi kokku said ainus variant kaanetihend, kuid käidi välja ka versioon, et tehti opel omega v6 mootorit, sama teema, vahetatti ära tihendid, jne, lüõpuks selgus, et mingi õlijahutus radikas karteris, minuteada sebringul seda pole... aga nu iklmselt homme kaan maha exsiis selgub. aga küsimuse iva oli selles, et kui mootor laiali käis ei vahetatud kaane polte, miks neid vahetada, mees teinud sadu mootoreid ja kui keere normis, siis miks uusi panna. muidugi eelmine kord said vaid uued tihendid, kaani ei lihvitud, võis sealt ka teema tuleneda, ex annan teada, kuigi nagu liiga ruttu trügis uus remont selga......
|