Paljudel mudelitel on kasutusel plastmassist radiaatori tühjenduskraan, mille kood on 4644269.
Manus:
rad_drain_plug.jpg [ 137.06 KB | Vaadatud 4701 korda ]
Kraani külge on mõnedel mudelitel ühendatud ka jupp voolikut, mõnedel on kraanist allpool ainult ava, kust vedelik võiks maha voolata.
Manus:
radiaatori_tyhjenduskraan1.jpg [ 88.23 KB | Vaadatud 4701 korda ]
Segadust tekitab kraani avamise kohta käiv info. Kraan on suletud horisontaalses asendis (kell 3), nagu pildil näha. LH remondijuhendis on öeldud, et kraan on kahekäiguline - keerates 90 kraadi vastupäeva (kell 12) peaks kraan avanema osaliselt ja keerates veel 90 kraadi (kell 9) täielikult.
Minu auto (300C) kraanist kella 12 asendis ei tulnud igatahes tilkagi. Rohkem ei julgenud keerata, kuna mingi takistus tuli nagu vastu. Mõned soovitavad kraani väljapoole sikutada. Kas keeramise ajal ja millises asendis? Vaadates kraani kuju võiks arvata, et koos vastupäeva keeramisega peaks kraan ise nagu väljapoole nihkuma. Kas see nihkumine algab alles kella 12 positsioonist edasi keerates või kohe algusest? Mis põhimõttel see kraan üldse avab ja sulgeb väljundtoru? Ilma kraani pesa nägemata on seda raske ette kujutada.
Kraani südamikku saavat täielikult välja tõmmata, kui täielikult avatud asendist keerata südamikku 1/8 pööret kellaosuti liikumise suunas. Kas keegi võib seda kinnitada?
Sageli saavat kraani keeramisega või südamiku väljavõtmisega viga O-rõngas, mille tagajärjel hakkab kraan tilkuma. Kas keegi teab selle rõnga mõõte?