Chrysler Club Foorum
https://chryslerclub.ee/foorum/

Rehvid - ebaühtlane kulumine
https://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=31&t=7603
Leht 1 koguhulgast 2

Autor:  bono [ Kolmapäev 08 Sept, 2010 8:04 ]
Teema pealkiri:  Rehvid - ebaühtlane kulumine

Kuna väikesel kiirusel liikudes eriti 40 km/h oli siledal teel hästi kuulda ja tunda juskui pehmet kopsimist, siis lasin esimesi rehve kontrollida ja need olid treppis. Ei ole huumori valdkond, ei sõitnud rehvidega pidevalt trepi ette, muster oli ebaühtlaselt kulunud. Palun vastusevariante, mida kontrollida, et uute rehvidega sama ei juhtuks. ARKi tehnoülevaatusel loksutati kõik läbi ja auto korras. Makstes paar korda 200 krooni auto veermikukontrolli eest kuulmaks, et auto täiesti korras, ka enam huvi ei pakuks. Rehvid olid Nokia NRV, auto tavaline Sebring tüüpi sõiduauto.

Autor:  eero [ Neljapäev 09 Sept, 2010 23:31 ]
Teema pealkiri:  Re: Rehvid - ebaühtlane kulumine

Rattad on ikka tasakaalustatud? Velg kõver äkki?

Autor:  Anjolle [ Reede 10 Sept, 2010 0:59 ]
Teema pealkiri:  Re: Rehvid - ebaühtlane kulumine

Mispidi vaadates ta treppis on siis? Kas sõidusuunas piki rehvi tööpinda vaadates kaldu kulunud, umbes nagu /|/|/| ? Kui nii siis on ilmselt vaja esisilda reguleerida. Veermiku kontrolli all mõeldakse tavaliselt lihtsalt loksuvate detailide otsimist, mitte silla seadenurkade kontrolli ja vajadusel reguleerimist.
Selle lehe peal on ilus pilt ebaühtlasest kulumisest

Autor:  bono [ Reede 10 Sept, 2010 8:03 ]
Teema pealkiri:  Re: Rehvid - ebaühtlane kulumine

Aitäh vastamast. Rehvivahetuses öeldi, et velg ei ole kõver. Kahju, et ei pildistanud, hehe vihje sellele, et mobiil oleks vaja ükskord lõpuks moodsama vastu välja vahetada. Rohkem oli rehvi sisekülje peal näha neid astmeid, ja enam nagu juhipoolsel rehvil. Kahtlustasin rooliotsa, kuna vahetatud on ainult parempoolne. Samas kahtlustan ka pidurikettaid, kuna pidurdades on vibamine tunda. Juppe tellima ei tahaks tormata. Kas sillastendis selguks rooliotsa seisukord? Kas oleks soovitada mõnda kvaliteetset sillastendi? Kui saaks välistada rooliotsa, siis vahetaks kettad ja teeks silla reguleerimise.

Autor:  Anjolle [ Reede 10 Sept, 2010 10:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Rehvid - ebaühtlane kulumine

Kui sa juba veermiku kontrollis käisid ja seal loksuvaid tükke ei leitud siis tulekski sillastendi minna. Normaalne sillamees loksutab ka ikka enne liigendid läbi kui hakkab midagi reguleerima sest loksuvaid juppe pole mõtet reguleerida. Mis puutub piduripedaali vibreerimisse siis see võib tõenäoliselt olla põhjustatud kõveratest või viltu paigaldatud piduriketastest. See kummi küll ei tohi kulutada aga oma tervise huvides tuleks ikka korda teha. Chrysleri kettad on küll head odavad aga pole mõtet umbes juppe osta ja vahetada. Las ikka mõni spets vaatab üle ja annab hinnangu.

Autor:  Myrakaru [ Reede 10 Sept, 2010 11:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Rehvid - ebaühtlane kulumine

Sebringu pidurikettad on tuntud oma kõveraksminemise himu poolest. Probleemiks pidavat olema porikaitse puudumine. Kui kuumade ketastega sisened lompi..ongi varsti pidurdamisel mõnus vibra toas.
Rehvi treppiminekus jääb ju alati ka praagivõimalus. Kvartali lõpus tehtud rehv :roll:

Autor:  unch [ Reede 10 Sept, 2010 17:15 ]
Teema pealkiri:  Re: Rehvid - ebaühtlane kulumine

Viisaastaku IV kvartali viimase päeva toodang.?

Autor:  bono [ Laupäev 11 Sept, 2010 2:24 ]
Teema pealkiri:  Re: Rehvid - ebaühtlane kulumine

Arvatakse, et Nokia suverehvid ei kõlba kasutada. See võib ka olla üks põhjuseid, kuid eks tavaline on olukord, kus kõik aspektid avaldavad oma mõju ja peab tegema võimalikult mõistliku otsuse, et söögiraha alles jääks. Üks paras loterii on see autoasjandus, kui just ise ei tee. Saan aru, et risk on järelikult ka uute piduriketaste vale paigaldus. Aga soovitusi sillastendi kohta võiks anda küll. Hinnanguid sillastendide kohta ei leia otsingu kaudu just üleliia palju.

Autor:  aare33 [ Neljapäev 16 Sept, 2010 7:43 ]
Teema pealkiri:  Re: Rehvid - ebaühtlane kulumine

Helista 53447013, nimi Jaanus ja uuri asja.

Autor:  Luuser [ Neljapäev 16 Sept, 2010 8:44 ]
Teema pealkiri:  Re: Rehvid - ebaühtlane kulumine

Ka tühja või pooltühja rehviga pikemat otsa sõites on tulemuseks nn treppis rehv, eriti veel trassil. On olnud juhus, et pealinnast tagasi sõites ei pannud tähele tagumist vasakut pooltühja rehvi. Pärnus avastades käisin kohe Vianoris kuid rehv oli juba õhtal. Täis pumbates oli näha kuidas just sisemine serv täiesti treppis oli.

Autor:  bono [ Neljapäev 16 Sept, 2010 8:48 ]
Teema pealkiri:  Re: Rehvid - ebaühtlane kulumine

Aitäh. Kindlasti helistan ja uurin silla suhtes. Ehk saab põhjaliku ja ausa diagnostika teha. Eks siis paistab mis juppe vaja läheb. Kontroll peaks igati mõistlik ettevõtmine olema. Rehvirõhkude põhjus võis ju ka olla, sest ega ma regulaarselt küll rõhku ei kontrollinud.

Autor:  Tungraud [ Esmaspäev 20 Sept, 2010 22:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Rehvid - ebaühtlane kulumine

Masinal ei pruugi üldse midagi viga olla. Mul oli sama jama. Rehvi sisemise serva klotsid kuluvad ära üle ühe. Praeguseks olen selliseid rehve näinud palju. Üks firma on Good Year, mille teatud mudelid nii kuluvad. Vahetasin rehvid ära ja asi korras.

Autor:  Neonimees [ Pühapäev 05 Dets, 2010 0:35 ]
Teema pealkiri:  Re: Rehvid

originaalis rehvid 205/65R15 - talvel tahaks kasutada naastudega 195/70R15 , näiteks C kaubiku omi, kas väga raputab autot?

Autor:  Anjolle [ Pühapäev 05 Dets, 2010 23:44 ]
Teema pealkiri:  Re: Rehvid

Neonimees kirjutas:
originaalis rehvid 205/65R15 - talvel tahaks kasutada naastudega 195/70R15 , näiteks C kaubiku omi, kas väga raputab autot?

"Raputab väga" on väga suhteline mõiste. Mõned suudavad isegi saksa sportlike väike(kesk)autodega meie teedel sõita ja sealjuures püksirihmapaksusi rehve kasutada ;)
Eks sõltub sellest, mis masinast jutt käib. Kaubiku rehvi kasutavad tavaliselt masinad, mille täismass jääb pisut alla 3,5 tonni. Kui jutt käib näiteks Voyagerist, mille täismass on ca 2,6 tonni siis vast väga hull lugu polekski. Kui aga auto täismass on näiteks 1,6 tonni siis ma küll ei hakkaks proovima C rehve.
Mina muretseks muuhulgas ka kitsamast ja kõrgema profiiliga rehvist tekkiva külgsuunalise ebakindluse pärast (möödasõidu-, kurvi- ja külgtuulekindlus jms).

Autor:  Neonimees [ Esmaspäev 06 Dets, 2010 11:35 ]
Teema pealkiri:  Re: Rehvid - ebaühtlane kulumine

OK. Tänks. Siis lähevad alla originaalsuurused. Autoks minivan.

Leht 1 koguhulgast 2 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/