Tänane kuupäev Pühapäev 16 Juun, 2024 16:22

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 16 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Kolmapäev 08 Sept, 2010 8:04 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler Sebring

Liitunud: Teisipäev 10 Apr, 2007 20:45
Postitusi: 397
Asukoht: Tallinn
Kuna väikesel kiirusel liikudes eriti 40 km/h oli siledal teel hästi kuulda ja tunda juskui pehmet kopsimist, siis lasin esimesi rehve kontrollida ja need olid treppis. Ei ole huumori valdkond, ei sõitnud rehvidega pidevalt trepi ette, muster oli ebaühtlaselt kulunud. Palun vastusevariante, mida kontrollida, et uute rehvidega sama ei juhtuks. ARKi tehnoülevaatusel loksutati kõik läbi ja auto korras. Makstes paar korda 200 krooni auto veermikukontrolli eest kuulmaks, et auto täiesti korras, ka enam huvi ei pakuks. Rehvid olid Nokia NRV, auto tavaline Sebring tüüpi sõiduauto.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 09 Sept, 2010 23:31 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 11 Juun, 2006 12:37
Postitusi: 501
Asukoht: Harjumaa
Rattad on ikka tasakaalustatud? Velg kõver äkki?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 10 Sept, 2010 0:59 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Mispidi vaadates ta treppis on siis? Kas sõidusuunas piki rehvi tööpinda vaadates kaldu kulunud, umbes nagu /|/|/| ? Kui nii siis on ilmselt vaja esisilda reguleerida. Veermiku kontrolli all mõeldakse tavaliselt lihtsalt loksuvate detailide otsimist, mitte silla seadenurkade kontrolli ja vajadusel reguleerimist.
Selle lehe peal on ilus pilt ebaühtlasest kulumisest


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 10 Sept, 2010 8:03 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler Sebring

Liitunud: Teisipäev 10 Apr, 2007 20:45
Postitusi: 397
Asukoht: Tallinn
Aitäh vastamast. Rehvivahetuses öeldi, et velg ei ole kõver. Kahju, et ei pildistanud, hehe vihje sellele, et mobiil oleks vaja ükskord lõpuks moodsama vastu välja vahetada. Rohkem oli rehvi sisekülje peal näha neid astmeid, ja enam nagu juhipoolsel rehvil. Kahtlustasin rooliotsa, kuna vahetatud on ainult parempoolne. Samas kahtlustan ka pidurikettaid, kuna pidurdades on vibamine tunda. Juppe tellima ei tahaks tormata. Kas sillastendis selguks rooliotsa seisukord? Kas oleks soovitada mõnda kvaliteetset sillastendi? Kui saaks välistada rooliotsa, siis vahetaks kettad ja teeks silla reguleerimise.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 10 Sept, 2010 10:50 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kui sa juba veermiku kontrollis käisid ja seal loksuvaid tükke ei leitud siis tulekski sillastendi minna. Normaalne sillamees loksutab ka ikka enne liigendid läbi kui hakkab midagi reguleerima sest loksuvaid juppe pole mõtet reguleerida. Mis puutub piduripedaali vibreerimisse siis see võib tõenäoliselt olla põhjustatud kõveratest või viltu paigaldatud piduriketastest. See kummi küll ei tohi kulutada aga oma tervise huvides tuleks ikka korda teha. Chrysleri kettad on küll head odavad aga pole mõtet umbes juppe osta ja vahetada. Las ikka mõni spets vaatab üle ja annab hinnangu.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 10 Sept, 2010 11:10 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Teisipäev 09 Mär, 1971 8:00
Postitusi: 2510
Sebringu pidurikettad on tuntud oma kõveraksminemise himu poolest. Probleemiks pidavat olema porikaitse puudumine. Kui kuumade ketastega sisened lompi..ongi varsti pidurdamisel mõnus vibra toas.
Rehvi treppiminekus jääb ju alati ka praagivõimalus. Kvartali lõpus tehtud rehv :roll:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 10 Sept, 2010 17:15 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Town&Country

Liitunud: Kolmapäev 18 Apr, 2007 19:03
Postitusi: 336
Asukoht: Elva linn
Mobiil: 5071505
Viisaastaku IV kvartali viimase päeva toodang.?

_________________
Kõigi maade Chryslerimehed ja -naised, ühinege !


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 11 Sept, 2010 2:24 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler Sebring

Liitunud: Teisipäev 10 Apr, 2007 20:45
Postitusi: 397
Asukoht: Tallinn
Arvatakse, et Nokia suverehvid ei kõlba kasutada. See võib ka olla üks põhjuseid, kuid eks tavaline on olukord, kus kõik aspektid avaldavad oma mõju ja peab tegema võimalikult mõistliku otsuse, et söögiraha alles jääks. Üks paras loterii on see autoasjandus, kui just ise ei tee. Saan aru, et risk on järelikult ka uute piduriketaste vale paigaldus. Aga soovitusi sillastendi kohta võiks anda küll. Hinnanguid sillastendide kohta ei leia otsingu kaudu just üleliia palju.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 16 Sept, 2010 7:43 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev 28 Jaan, 2006 12:44
Postitusi: 373
Asukoht: harjumaa
Helista 53447013, nimi Jaanus ja uuri asja.

_________________
nii mõnigi tunneb ennast kuningana, aga käitub narrina.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 16 Sept, 2010 8:44 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 06 Juun, 2006 18:26
Postitusi: 367
Asukoht: Pärnu
Ka tühja või pooltühja rehviga pikemat otsa sõites on tulemuseks nn treppis rehv, eriti veel trassil. On olnud juhus, et pealinnast tagasi sõites ei pannud tähele tagumist vasakut pooltühja rehvi. Pärnus avastades käisin kohe Vianoris kuid rehv oli juba õhtal. Täis pumbates oli näha kuidas just sisemine serv täiesti treppis oli.

_________________
Selge mõistuse esimeseks eelduseks on enamike arvamusega mittenõustmine. Oscar Wilde


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 16 Sept, 2010 8:48 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler Sebring

Liitunud: Teisipäev 10 Apr, 2007 20:45
Postitusi: 397
Asukoht: Tallinn
Aitäh. Kindlasti helistan ja uurin silla suhtes. Ehk saab põhjaliku ja ausa diagnostika teha. Eks siis paistab mis juppe vaja läheb. Kontroll peaks igati mõistlik ettevõtmine olema. Rehvirõhkude põhjus võis ju ka olla, sest ega ma regulaarselt küll rõhku ei kontrollinud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 20 Sept, 2010 22:46 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
Masinal ei pruugi üldse midagi viga olla. Mul oli sama jama. Rehvi sisemise serva klotsid kuluvad ära üle ühe. Praeguseks olen selliseid rehve näinud palju. Üks firma on Good Year, mille teatud mudelid nii kuluvad. Vahetasin rehvid ära ja asi korras.

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Rehvid
PostitusPostitatud: Pühapäev 05 Dets, 2010 0:35 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 02 Jaan, 2006 21:22
Postitusi: 359
Asukoht: Pärnu
Mobiil: 5123835
originaalis rehvid 205/65R15 - talvel tahaks kasutada naastudega 195/70R15 , näiteks C kaubiku omi, kas väga raputab autot?

_________________
CHRYSLER GV Executive LX 3.3L - 2005
HONDA CR-V Hybrid - 2019
----------------------------------------
www.oritra.ee - ventilaatorid,filtrid


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Rehvid
PostitusPostitatud: Pühapäev 05 Dets, 2010 23:44 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Neonimees kirjutas:
originaalis rehvid 205/65R15 - talvel tahaks kasutada naastudega 195/70R15 , näiteks C kaubiku omi, kas väga raputab autot?

"Raputab väga" on väga suhteline mõiste. Mõned suudavad isegi saksa sportlike väike(kesk)autodega meie teedel sõita ja sealjuures püksirihmapaksusi rehve kasutada ;)
Eks sõltub sellest, mis masinast jutt käib. Kaubiku rehvi kasutavad tavaliselt masinad, mille täismass jääb pisut alla 3,5 tonni. Kui jutt käib näiteks Voyagerist, mille täismass on ca 2,6 tonni siis vast väga hull lugu polekski. Kui aga auto täismass on näiteks 1,6 tonni siis ma küll ei hakkaks proovima C rehve.
Mina muretseks muuhulgas ka kitsamast ja kõrgema profiiliga rehvist tekkiva külgsuunalise ebakindluse pärast (möödasõidu-, kurvi- ja külgtuulekindlus jms).


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 06 Dets, 2010 11:35 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 02 Jaan, 2006 21:22
Postitusi: 359
Asukoht: Pärnu
Mobiil: 5123835
OK. Tänks. Siis lähevad alla originaalsuurused. Autoks minivan.

_________________
CHRYSLER GV Executive LX 3.3L - 2005
HONDA CR-V Hybrid - 2019
----------------------------------------
www.oritra.ee - ventilaatorid,filtrid


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 16 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 52 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia