Chrysler Club Foorum
https://chryslerclub.ee/foorum/

OBD2 diagostika
https://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=31&t=653
Leht 1 koguhulgast 3

Autor:  hmm [ Pühapäev 13 Aug, 2006 17:41 ]
Teema pealkiri:  OBD2 diagostika

Tekkis huvi, et milliseid masinaid siis Anjolle või üldse OBDII tegelased edukalt testinud on?

Minu liikur ei soovinud kohe kuidagi infot jagada, proovisime kuidas oskasime aga jutuks ei läinud.
Samas Tartu Silberis käisin, öeldi, et saadi infot kätte, midagi imelikku ei leitud - krt seda teab, ise juures ei olnud.

Grand Voyager 2,5 TD 1997 mootor: vm-44B
vin: 1C4GYN5M6VU119462

Autor:  Anjolle [ Pühapäev 13 Aug, 2006 18:16 ]
Teema pealkiri:  Re: OBD2 diagostika

hmm kirjutas:
Tekkis huvi, et milliseid masinaid siis Anjolle või üldse OBDII tegelased edukalt testinud on?

Minu liikur ei soovinud kohe kuidagi infot jagada, proovisime kuidas oskasime aga jutuks ei läinud.
Analoogse seadmega edukalt testitud (mitte küll minu poolt) automudelite nimekiri on siin: http://obd911.com/index.php?option=com_ ... &Itemid=56 Selles pole ka ühtegi diiselmootoriga Chryslerit ega Dodge'i. Tegelikult kahtlustan, et oleks pidanud ikkagi seisva mootoriga su masinat testima. Peaks ehk teine kord veel proovima kui sul rohkem aega on ja käivitusprobleemid kõrvaldatud. Teine variant mida veel proovida tahaks, oleks käsitsi protokolli määrata. Tegu on ju mittetäielikult OBD2-ga kokkusobiva masinaga.

Teistele taustainfoks, et Hmm'i autot olevat veel teisedki kuskil (mitte Silberis) diagnoosida proovinud ja polnud ka õnnestunud.
Vaata veel lisaks: http://obd911.com/index.php?option=com_ ... &Itemid=47

Autor:  Anjolle [ Pühapäev 13 Aug, 2006 19:31 ]
Teema pealkiri: 

Ei saa jätta veel lisamata, et kõnealune testikord sai tehtud tasuta, kogemuste saamiseks. Kunagi sai siin foorumis välja reklaamitud, et 3 esimest klubi liiget saavad diagnostika tasuta. Teised kaks tasuta diagnostikale registreerunut pole viitsinud enam ühendust võtta. Nii, et 2 tasuta diagnostikat klubi liikmetele on veel saadaval :)
Seltsimehed, kiirustage!
Ebaõnnestunud diagnostikakatsete eest ei kavatse ka edaspidi raha küsida.

Autor:  hmm [ Pühapäev 13 Aug, 2006 21:51 ]
Teema pealkiri: 

MA ütlen selel töökoja nime homme
Rakveres Gardi juures olev töökoda igatahes oli.

eks ma püüan siis parema akuga tulla tallinna ja siis vaatame uuesti.

Autor:  Oberst [ Esmaspäev 14 Aug, 2006 7:43 ]
Teema pealkiri: 

Selle töökoja nime ei tea vist keegi. Seda omaniku nime järgi teatakse rohkem:)

Autor:  Kapsu [ Teisipäev 15 Aug, 2006 10:12 ]
Teema pealkiri: 

Sai siis kah anjolle diagnosti proovitud,asi toimis ilusti.Kuid targemaks ei saanud suurt sittagi.Chek enginee näitab et viga bank2 katalüsaatorist,ometi diagnostika näitas et Kat toimis ilusti,küttekulu metsik 20 sajale linnas rahulikult kulgedes 2,7 98a Concorde.Ise ravan,et mingi lambda jamab,täna americani diagnosti,eks paistab mis nemad räägivad.

Autor:  Anjolle [ Teisipäev 15 Aug, 2006 10:22 ]
Teema pealkiri: 

No-jah, eks veakoodi paneb püsti ikkagi mootori aju. Minu asi on see välja lugeda. Bank2 esimene lambdasond näitas natuke liiga kõrget pinget -st. segu liiga rikas. Eks kui gaasis hapnikku vähe on siis langeb ka katalüsaatori efektiivsus - nii, et tõetera võib sees olla küll. Minu soovitus, liigsete kulutuste vältimiseks, oli vahetada omavahel poolte lambdasondid siis näeks kas viga koliks ümber. Eks näis mis siis mujal öeldakse.

Anna ikka teada

Autor:  Kapsu [ Teisipäev 15 Aug, 2006 13:13 ]
Teema pealkiri: 

HEH.käisin nüüd seal ära ja vastus sama.kõik on OK,lambdad töötavad,ning kat ka.Krt mul mõistus otsas.Kustutsid tule ära,ning käskisid õhtul tagasi tulla,siis pidi mingi targem spetsialist seal olema,et vaatavad uuesti asja üle.Aga msikipärast neelab bensu 20 sajale linnas.Ennem oli 740 bmw 4 liitrine 220 kw,krt see ka ei võtnud nii palju.Ma ei oska enam misket teha.Vahetaks lambdad ära 2 tonni lugu.

Autor:  Kapsu [ Teisipäev 15 Aug, 2006 14:34 ]
Teema pealkiri: 

Krt võib asi olla selles,et kui masin soe siis lambda töötab,külma mootoriga aga paneb näkku,ning ongi külmana metsik küttekulu.Samas anjolle masin näitas,et kütuse tase kõrge,ei oska enam midagi arvata :cry:

Autor:  Anjolle [ Teisipäev 15 Aug, 2006 14:34 ]
Teema pealkiri: 

Kui õhtul see targem mees ka asja ei saa siis proovi ikka esimesed lambda sondid omavahel ära vahetada. Sel autol on hea neid vahetada ka - saab otse kapoti alt kätte. Mäletad, see bank2 esimene sond oli loid - pinge ei võnkunud nii palju kui bank1 esimesel.
Tuhnisin natuke internetis ja selgus, et seda koodi võivad lisaks surnud katile põhjustada veel umbes õhufilter, katkine väljalaskekollektor, vaakumi lekked, kehvad lambdasondid, kõrge kütuse rõhk. Kas sul õhufilter oli ikka heas korras? Mainisid vist, et oli kunagi olnud mingi veakood kütuse rõhu vms kohta?
Seda kati efektiivsust hinnatakse selle järgi, et tagumise sondi singaal peab vähem võnkuma kui esimese oma. Kui aga esimene sond on kehvavõitu ja annabki vähe võnkuvat signaali siis võibki tagumise signaal sellega liiga sarnane olla ja fikseeritakse katalüsaatori madal efektiivsus.

Autor:  Anjolle [ Teisipäev 15 Aug, 2006 14:36 ]
Teema pealkiri: 

Kapsu kirjutas:
Krt võib asi olla selles,et kui masin soe siis lamba töötab,külma mootoriga aga paneb näkku,ning ongi külmana metsik küttekulu.Samas anjolle masin näitas,et kütuse tase kõrge,ei oska enam midagi arvata :cry:
Külma mootoriga lambda andurite näite üldse ei arvestata. Õigupoolest nad ei näitagi siis midagi.

Autor:  Kapsu [ Teisipäev 15 Aug, 2006 14:43 ]
Teema pealkiri: 

Selge,see oli midagi kütuse tsirkulatsiooni kohta.Väljalaske kollektor tundub korras olevat.Vahetaks ära siis lambdad omavahel,ning õhufiltri.Vaakumi kohta ei oska misket öelda.

Autor:  hmm [ Esmaspäev 21 Aug, 2006 13:55 ]
Teema pealkiri: 

vaatasin vaprat manuali (Emission Control System) ja nägin, et PCM-i (Powertrain Control module) mälus oleva koodide (DTC) kontrolliks ja veakoodide kättesaamiseks on vaja DRBIII scan tooli andmeid. 16way data link connector on see, mis asub rooli all (n.ö. OBD2 pistik)

Diislitel ei monitoorita järgmisi süsteeme;
Kütusesurvet - seda kontrollib kütusepump
survet silindrites.
Kütusepihustite tööd
Vaakumit (Vacuum assist)
Maandust (PCM system Ground)
Ühenduste korralolekut (PCM connector Engagement)

Nii, et Chrysleri vennad on ehitanud teise süsteemi enda masinate kontrolliks DRBII ja DRBIII

http://www.speedoshop.com/sri.html

Autor:  Anjolle [ Esmaspäev 21 Aug, 2006 16:09 ]
Teema pealkiri: 

Need speedoshopi poolakad või türklased küsivad oma peamiselt spidoka kerimisele orienteeritud junni eest mingi 7 kiloUSD. :shock: See ongi ilmselt "Saksama kiirteede saladus" kus autodel 160 tuhande km-ga mootorid läbi lähevad roolid siledaks kuluvad ;)
Demovideod on igatahes kohutava aktsendiga ja veebilehel leidub kirjavigu ;) Konkreetne link viitab aga vananenud lehele. Sellele pole enam esilehelt võimalik sattuda.
7 kilo USD eest saab näiteks ka selle sama DRB III-e millega saab teha ilmselt rohkem kui selle nende junniga. Aastane subscription uuendusteks on 1 kilo USD :roll:

Noh? Kas ostame klubile DRB III-e ära? Hmmi auto teiste aparaatidega ei suhtle. ;)

Ja nendele kahele esimesele Hmmi poolt antud lingile ei soovita väheturvatud arvutiga väga julgelt klikkida. Sealt võib omale kotiga pahavara saada :evil:

Autor:  hmm [ Esmaspäev 21 Aug, 2006 16:17 ]
Teema pealkiri: 

vahi pätti linki, see oli lihtsalt esimene link, mille google kuvas - turvalisuse mõttes siis võtan lingi ära

anjolle kirjutas:
Need speedoshopi poolakad või türklased küsivad oma peamiselt spidoka kerimisele orienteeritud junni eest mingi 7 kiloUSD. :shock: See ongi ilmselt "Saksama kiirteede saladus" kus autodel 160 tuhande km-ga mootorid läbi lähevad roolid siledaks kuluvad ;)
Demovideod on igatahes kohutava aktsendiga ja veebilehel leidub kirjavigu ;) Konkreetne link viitab aga vananenud lehele. Sellele pole enam esilehelt võimalik sattuda.

No näed ja satudki sellistele lehtedele, kus pakutakse spidoka kerimisi ja muid möllu - seega uskuge mis teil ostmisel spidokanäit näitab :)

Ega speedshopi link polnud pandud sinna, kui reklaamiks, et kerige spidokat vaid, et see on üks võimalus DRBIII tooli kirjeldusest. loodan, et Anjolle oskab parema ülevaate lingi siia paigutada, et millega tegelikult tegu

Samas näitena võib ka selle lingi panna: http://miller.spx.com/data/DC05-157.pdf palju aparaat võiks maksta (leidsin ka koha kus maksab ka 3000$), kuid kindlasti saab ka odavamalt, kui palju see on iseküsimus.

Aga Anjolle ole hea ja ehk suudad kirjeldada täpsemalt seda OBDII ja DRBIII erinevusi, ei hakka rohkme hämama ja ebakorrekektseid linke üles viskama

mitte ainult Hmmi vaid peaks kogu diislite armaada ühtemoodi olema seega kõik Chrysleri diislid mida VM on peale modinud

Leht 1 koguhulgast 3 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/