vahi pätti linki, see oli lihtsalt esimene link, mille google kuvas - turvalisuse mõttes siis võtan lingi ära
anjolle kirjutas:
Need speedoshopi poolakad või türklased küsivad oma peamiselt spidoka kerimisele orienteeritud junni eest mingi 7 kiloUSD.
See ongi ilmselt "Saksama kiirteede saladus" kus autodel 160 tuhande km-ga mootorid läbi lähevad roolid siledaks kuluvad
Demovideod on igatahes kohutava aktsendiga ja veebilehel leidub kirjavigu
Konkreetne link viitab aga vananenud lehele. Sellele pole enam esilehelt võimalik sattuda.
No näed ja satudki sellistele lehtedele, kus pakutakse spidoka kerimisi ja muid möllu - seega uskuge mis teil ostmisel spidokanäit näitab
Ega speedshopi link polnud pandud sinna, kui reklaamiks, et kerige spidokat vaid, et see on üks võimalus DRBIII tooli kirjeldusest. loodan, et Anjolle oskab parema ülevaate lingi siia paigutada, et millega tegelikult tegu
Samas näitena võib ka selle lingi panna:
http://miller.spx.com/data/DC05-157.pdf palju aparaat võiks maksta (leidsin ka koha kus maksab ka 3000$), kuid kindlasti saab ka odavamalt, kui palju see on iseküsimus.
Aga Anjolle ole hea ja ehk suudad kirjeldada täpsemalt seda OBDII ja DRBIII erinevusi, ei hakka rohkme hämama ja ebakorrekektseid linke üles viskama
mitte ainult Hmmi vaid peaks kogu diislite armaada ühtemoodi olema seega kõik Chrysleri diislid mida VM on peale modinud
_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma