Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 16:21

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 156 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Kolmapäev 26 Juun, 2013 10:18 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 05 Veebr, 2006 16:58
Postitusi: 619
Asukoht: Tallinn
kitt1980 kirjutas:
Sebring 2004a 2,4 veakoodiks annab P2503 ei leia kuskilt selle vea tähendust :(

P2503-CHARGING SYSTEM OUTPUT LOW
When Monitored: The engine running. The engine speed greater than 1157 RPM.
Set Condition: The battery sensed voltage is 1 volt below the charging goal for 13.47
seconds. The PCM senses the battery voltage turns off the field driver and senses the
battery voltage again. If the voltages are the same, the code is set.

Connecting the battery backwards may have caused the in-line fusible link to blow. The fusible link is on the black wire with a gray tracer and it will be between the alternator and the under hood fuse box. You can check for the presence of 12 V on that wire directly at the alternator and see if you have 12 V or not.

If you do in fact have 12 V on that wire then you may have shorted out the driver inside PCM and if that's the case then the PCM would have to be replaced.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 12 Juul, 2013 23:57 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 18 Juul, 2012 12:43
Postitusi: 16
tere chrysleri pere, mure selline, sai täna 95 stratusega käidud ülevaatusel, mõistagi läbi ei saanud, HC, CO, Lambda näidud puha punased kõik, lugesin võtmetrikiga koode 12, 11, 33, 55
12 siis see et aku on maas käinud x aja jooksul
33 on konditsioneeriga seotud kuidagiviisi (ei mõjuta heitgaaside testi tulemust)
55 näitab diagnoosi lõppu
11-?

kes oleks nii hea ja suudaks mulle selle 11 veakoodi lahti seletada, mida vaadata ja kas see kood iseenesest on võimeline ülevaatuse läbimatust mõjutama või mitte.

Teisel sama aasta stratusel siis kood 21 mis seotud lambda anduri veaga aga milline neist?

Tahaks lähitulevikus uuesti proovida ülevaatusele minna aga jah eelnevalt ootaks vahvaid ideid mida ette võtta :)

Lugupidamisega
Maka


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 14 Juul, 2013 5:05 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Laupäev 14 Juun, 2008 15:39
Postitusi: 236
Asukoht: Lõuna-Eesti
Veakood 11 - No Crank reference signal at PCM
Vigane väntvõlli andur, katkestus selle vooluahelas või hammasrihm muutis asendit (hüppas hamba või paari võrra üle). Viimane variant vist tuleb välja jätta, kui su mootor töötab ja käivitub normaalselt.

Veakoodi 21 oleks vaja juba diagnostikaseadet e. skännerit, mis näitaks ära milline lambda andur streigib. Skänner võib antud koodi alt (21) tuua välja terve tosin muid täpsustavaid OBD koode.
Sama seade näitaks täpsemalt ka veakoodi 11 põhjust.

Veakood 33 CO-d ja mootori tööd ei mõjuta. Endal sama veakood (kliimapumba relee välja võetud).

_________________
Minu Minivan - '96 Chrysler Voyager 2,4 SE
Müüa juppe!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 29 Juul, 2013 21:08 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 18 Juul, 2012 12:43
Postitusi: 16
tänud Voyka :thumb: loodan kah et see hammasrihm oma asendit pole muutnud:) vähemalt nüüd on suund käes, mm otsingust kahjuks ei leidnud aga kui statistiliselt võtta siis kumma tõenäosus stratustel suurem on et kas juhtmestiku kala või andur ise?
lambda pärast ma väga ei muretse sest teoreetiliselt on võimalik upstream ja downstream lambda omavahel ära vahetada seda siis selle eesmärgiga et kui upstream lambda peetis ja downstream mitte siis CO-d välja ei puhu, vastupidi aga küll jääb ta sooja mootoriga lubatu piiridesse. Eks ma püüan miskit vahvat korda saata lähipäevil ja vahetan nii lambdad kui ka uurin seda juhtmestiku mis vända andurisse läeb
Iseenesest kui viga eitubki juhtmestikus või anduris endas siis kas see on võimeline mõjutama co testi tulemust?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 01 Aug, 2013 1:51 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Laupäev 14 Juun, 2008 15:39
Postitusi: 236
Asukoht: Lõuna-Eesti
Isiklikult mina ei soovita upstream ja downstream lambdasid omavahel vahetama hakata, kui juhtmete pikkused ja pistikud on erinevad. Hiljem, juhtmete jätkamisel kokkukeeramise, krimpimise või jootmise teel võid kogu sissepritse ilu ära rikkuda. Omavalmistatud ühendus ei saa kunagi olema see, mis tervel juhtmel. Lambda juhtmetes on väga väike pinge ja väiksemagi takistuse korral jääb signaal nõrgaks. Aju hakkab seda kompenseerima ja tulemuseks ongi vale küttesegu.
Krimbitud liited kipuvad meie ilmastikuoludes kiiresti oksüdeeruma. Mõningad käsiraamatud ja sensorite tootjad ei soovita ka juhtmete kokkujootmist. Arvatavasti sellepärast, et lambda anduri juhtmed on väga kõrge nikli sisaldusega (kaitsmaks korrosiooni eest) ja tina ei taha ennast sellega siduda.

_________________
Minu Minivan - '96 Chrysler Voyager 2,4 SE
Müüa juppe!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 14 Sept, 2013 16:57 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 28 Veebr, 2010 16:23
Postitusi: 168
targemad mehed aidake hädalist, nimelt siis mu voyal vilguvad need kurva maš kondi ja tsirkulatsiooni tuled ja närvidele käib lõpuks lasin siis vilgukoodid käiku ja näitab 33 koodi, ehk kondi siduri relee süsteemis on lühis, oskab keegi levinumat kohta öelda või miskit, et ma ei peaks tervet bussi seibideks kiskuma ja teine kood oli 21 ehk qxygen sensor signal doesn't change ääp sel ju neid asju 2 et kumb see peetis olla võib siis?

muidugi jah teise koodi põhjust vist tean aga targemad võivad juurde targutada ikka, arvan, et too on tagumine lambda mis jonnib, sest kat koliseb ehk seal võib olla juba juuksed lambdas, kuid tagasi kondi juurde, et releed tean kus on jne aga kust viga otsima hakata?

Tänud ette...


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 14 Sept, 2013 19:46 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Voyager

Liitunud: Teisipäev 08 Jaan, 2013 21:45
Postitusi: 866
Asukoht: N 58°41'16" E 25°37'33"
Mobiil: 53639200
mul oli ka kood 21
aga kytuse kulu oli normis ja nii ma siis sõitsin pool aastat või isegi natu rohkem ja lõpuks võtsin aku juhtme maha 3 tunniks ja peale seda oli viga kadunud

ja samas 21 ei tohiks neid tulesi vilkuma panna ikka enne siis see kondi teema

_________________
Subaru forester 2.5
chevi van G20 5.7 smallblock
http://www.s-tuning.ee
http://www.rodzu-ranzo.ee
http://www.kardaan.ee
CB kanal 8am kutsung tiku-taku


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 14 Sept, 2013 20:34 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 28 Veebr, 2010 16:23
Postitusi: 168
tiku-taku kirjutas:
mul oli ka kood 21
aga kytuse kulu oli normis ja nii ma siis sõitsin pool aastat või isegi natu rohkem ja lõpuks võtsin aku juhtme maha 3 tunniks ja peale seda oli viga kadunud

ja samas 21 ei tohiks neid tulesi vilkuma panna ikka enne siis see kondi teema



ei ikka jah kondist vilguvad tulukesed kurva maš aga see 21 oli lisaks... aga tahaks ikka teada kust august kondi viga otsima hakata releesid olen proovinud ka vahetada aga tolku mala :( iseenesest kont töötas isegi mingi aeg aga siis paar nädalat polnud vaja kasutada ja kui uuesti nupu sai vajutatud külma ei tulnud ja hakkasid tuled vilkuma.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 14 Sept, 2013 20:36 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Voyager

Liitunud: Teisipäev 08 Jaan, 2013 21:45
Postitusi: 866
Asukoht: N 58°41'16" E 25°37'33"
Mobiil: 53639200
jään hetkel kahjuks vastuse võlgu

_________________
Subaru forester 2.5
chevi van G20 5.7 smallblock
http://www.s-tuning.ee
http://www.rodzu-ranzo.ee
http://www.kardaan.ee
CB kanal 8am kutsung tiku-taku


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 15 Sept, 2013 18:14 
Eemal
Moderaator
Kasutaja avatar
2000 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 30 Nov, 2011 20:42
Postitusi: 956
Seda teemat lugedes on siin öeldut, et esimeses postituses oleva viisiga osad saavad koodi kätte, osad mitte. Vaatasin just kogu teema läbi ja 96-00a 3.3 liitristel masinatel samamoodi- osadel toimib, osadel mitte. Millest siis erinevus? Kas kõik, kes on saanud selle põlvkonna, samadel mootoritel koodid kätte on kasutanud esimese postituse õpetust?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 16 Sept, 2013 13:20 
Eemal
Moderaator
Kasutaja avatar
2000 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 30 Nov, 2011 20:42
Postitusi: 956
Proovisin ära ja mina 3x off-on keerates veakoode ei saanud kätte. Ei toiminud. Samas see teine (trip ja reset all hoides) andis tulemuseks 999 mis tähendab, et mingid asjad siis korras. Mingi kirja viskas veel korra lõppu aga seda lugeda ei jõudnud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 16 Sept, 2013 17:46 
Eemal
Moderaator
Kasutaja avatar
2000 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 30 Nov, 2011 20:42
Postitusi: 956
Nii. Sain teada.
Minu masinal tulevad veakoodid nii. Võti OFF asendis, tuleb vajutada alla nupud TRIP ja RESET, võti keerata siis asendisse, mis on üks plõks enne ON asendit (arvatavasti ACC asend), hoida nii 5sek ja TRIP/RESET vabastada. Seejärel korraks vajutada TRIP nupule.
Minul viskas ette 55, mis tähendab, et finito sellega.


Samas proovisin uuesti seda teist TRIP/RESET nuppudega testi (hoida all, kuni tuleb kiri CODE) ja tulemus ikka 999, kuid siis avastasin, et tõepoolest peale seda hakkab kellade mäng pihta (kalibreerimine?).



Mis sellisest asjast REAALSELT kasu on/peaks olema?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 26 Nov, 2013 14:16 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 20 Nov, 2012 15:22
Postitusi: 41
Kas see ei v6i olla mingisugune varjatud menüü ja siis kellade test.

Samas mul selline küsimus, et millist softi keegi kasutab veakoodide lugemiseks läbi obd pesa. Proovisin nii mõnegi kaabliga, ühenduse saab ilusti , aga softi..?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 11 Jaan, 2014 14:09 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 11 Jaan, 2014 14:00
Postitusi: 7
Mul selline mure, et 97a. 2,4 voyager näitab 905 veakoodiks aga ei suuda sellele kuidagi vastust leida. Oskab keegi aidata?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 11 Jaan, 2014 14:24 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Town&Country

Liitunud: Teisipäev 05 Apr, 2011 4:24
Postitusi: 1267
kui kellelgi veakoodide lugemisega jama vms siis v]in pisisumma eest teid aidata ainult veakoodide lugemisega


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 156 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 37 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia