Tänane kuupäev Pühapäev 19 Mai, 2024 1:03

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Rattalaagril lõtk sees
PostitusPostitatud: Teisipäev 14 Veebr, 2006 23:30 
Mure siis ongi selline - esimesel parempoolsel rattalaagril lõtk sees.
Küsimused:
1) Kas rattalaagrit pingutada ka annab või tuleb laager ära vahetada? Ise võtsin ratta alt, splindi ja stopperi eest aga pingutada ei saanud seal midagi - mutter oli kinni.
2) Kas rattalaagri vahetus on tehnikahuvilisele ka keeruline töö - spets tõmbitsad jms või tasuks siiski lasta teeninduses vahetada?
3) Palju laager maksab?
4) Palju maksab paigaldus?


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 15 Veebr, 2006 0:35 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Jeep Grand Cherokee

Liitunud: Esmaspäev 13 Veebr, 2006 1:07
Postitusi: 211
Asukoht: Saaremaa
mul oli esimene vasakpoolne laager läbi, 90 ei saanud enam sõita, selline vibra ja undamine oli sees, nüüd täielik vaikus, mul (Voyager 1995 aasta) ja vahetasin ise, pole midagi keerulist. Laagrit üksi ei saa vahetada, vaid koos ratta rummuga, ja sain selle kätte 1200.- eeguga :mrgreen: ja läbi esinduse ei soovita midagi osta ega tellida, seal hinnad kolmekortsed :shock: mina saan oma autole jupid Laki autost :wink:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 15 Veebr, 2006 16:23 
no siis sa maffia said kõva soodustust, oma 50% peaaegu ju


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 15 Veebr, 2006 21:49 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Jeep Grand Cherokee

Liitunud: Esmaspäev 13 Veebr, 2006 1:07
Postitusi: 211
Asukoht: Saaremaa
ja soodust sai küll :mrgreen: siit linnast (kuressaarest) pakuti 1900.-


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 16 Veebr, 2006 23:45 
Laki Autost uurisin - hind jääb mõni kroon alla 1500 krooni. Loodetavasti kestab see piisavalt kaua. Häda muidugi selles, et talverehvi jaoks ostsin odavalt alumiiniumvelje - paraku olid need nii tsentrist väljas, et tasakaalustamisega oli kummiboksi meestel tõsiseid probleeme. Ega selline väristamine laagrile (ja ka roolisüsteemile ning amortisaatorile) hästi ei mõju. Aga loodame parimat ja kaugel see suvigi on?


Tagasi üles
  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia