Tänane kuupäev Reede 07 Juun, 2024 10:46

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 34 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Neljapäev 15 Apr, 2010 20:37 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
väike juhis Dodge automaatkasti õli vahetamisest:
http://www.60ateight.com/DodgeRam/


Mul tekkis teine küsimus... Nimelt differentsiaali õlitamisest. Ei lugenud manualst välja kas diferentsiaali määritakse käigukasti õliga või on see eraldi oma kastis ning sinna käib oma õli/määre....

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 15 Apr, 2010 22:14 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
Voyal on diffris kastiõli. Pooltelje eemaldamise jookseb natuke õli välja ja kastis tase langeb.

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 10 Juul, 2011 13:27 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 10 Juul, 2011 12:05
Postitusi: 3
Nii küsimus 96 a. Grand Cherokee V8 automaat kasti kohta:Teema siis selline, et aeg ajalt ei vaheta käiku õigel ajal.... laseb mootori pöörded lakke, samas järgmisel korral töötab korrektselt, kuid enamus ajast on viimasel ajal hakkanud käiguvahetustega ,,kõhklema `` ja selle viivituse ajal teeb kummalist häält just nagu mobiiltelefon puust lauapeal .... või midagi sellist. Õlivahetuse ajal oli kastis rohkesti metalli puru ja näha oli, et seda õli ei olnud sajandeid vahetatud. Hetkel voolab kastis Culf`i Premium ATF +3/+4. Küsimus seega mis see võib olla ja kas seda tasub ise torkkida :think:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 22 Okt, 2011 10:17 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
crazyerccc kirjutas:
Nii küsimus 96 a. Grand Cherokee V8 automaat kasti kohta:Teema siis selline, et aeg ajalt ei vaheta käiku õigel ajal.... laseb mootori pöörded lakke, samas järgmisel korral töötab korrektselt, kuid enamus ajast on viimasel ajal hakkanud käiguvahetustega ,,kõhklema `` ja selle viivituse ajal teeb kummalist häält just nagu mobiiltelefon puust lauapeal .... või midagi sellist. Õlivahetuse ajal oli kastis rohkesti metalli puru ja näha oli, et seda õli ei olnud sajandeid vahetatud. Hetkel voolab kastis Culf`i Premium ATF +3/+4. Küsimus seega mis see võib olla ja kas seda tasub ise torkkida :think:


kui nüüd vaadata postituse aega siis sul vist kast juba remondis :(
kui ikka metalli puru tuleb siis peab pöörduma juba remonti
endal siin oli käigukast remondis 1000 .- kui midagi erilist pole ise lasin paar vidinat lisaks vahetada siis kokku 1300.-


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 34 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 36 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia