Tänane kuupäev Neljapäev 09 Mai, 2024 21:51

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Kolmapäev 12 Juul, 2006 22:46 
Nii värske Stratuse omanikuna sai hakatud kohe konditsioneeri täitma... ja oh imet .. proovides ja survestades lämmastikuga... saime teada,et tuleb vaid üks suur sisin seest ja lõpuks siis väljus ka lämmastik... Ehk siis ilmselt on katki see sisemine radikas-aurusti??? Või on kellegil paremaid arvamusi selle kohapealt???
Küsimus suurele ringile.. on keegi kunagi lammutanud armatuuri.. kui ropp see töö on. Või teab keegi äkki kuskil mingit online-manuaali pakkuda...
Lisaks kas keegi teab kust saaks selle jupi normaalsema raha eest.
Hetkel saadud pakkumised väga erinevad alates 2300st kuni 3600ni.
Kui mingeid ideid pole siis ilmselt tuleb ise hakata pimesi lammutama... lisan siis ka mingid pildid-jutu järgmistele..


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 12 Juul, 2006 23:01 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
KUi sa ei rabista ja närvi ei lähe siis õnnestub kindlasti.
OLed sa selles 100% kindel et see tuli armatuuri alt järsku tuli mootori ruumi poolt. Katsu selles enne selgusele jõuda 200%
Kui lammutad armatuuri laiali ja siis avastad et see auk on teiselpool seda plekki siis see vandumine ja sõim kostub mul koju välja
On võimalik ju täita see torustik värvainega ja siis näha ning on veel selline "nuusutaja" olemas


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 12 Juul, 2006 23:24 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Ford Expedition

Liitunud: Laupäev 14 Jaan, 2006 15:14
Postitusi: 944
Asukoht: Pärnu / Tallinn
Omal sama tee ees.. praegu kont aint sisistab.. peab kontrolli ja täitmisele minema.. loodan et mul see suuure susinaga kuskilt välja ei jookse :lol:

Aga kui nii, eks ma siis vaatan kui üks tark auto ära lammutab, et siis teine loll saaks järgi teha 8)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 12 Juul, 2006 23:32 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Vaatab seda seal haapsalus mismoodi need torud läevad
HARUTAMA EI HAKKA !


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 13 Juul, 2006 7:04 
no ega seal midagi vaadata polnud minu puhul... kuna oli suht vähe seal seda sees,siis proovisime esialgu,et laseme freooni välja... ja survestame,et kas ikka on lekkevaba jne. Ja kui hakkas õige rõhk või selle ligilähedane paistma..kostus sisin.. ja sisin... ja kapoti alt seda ei tulnud... vaid tuli hoopis auto seest... ja lõpuks siis ilmus aukudest kust peaks külma-sooja tulema..... väikest tossu moodi asja ja sellega üritamised läbi saidki: mõtetu ju raha tuulde loopida ja hiljem freoonihõngu hingata. Sest tegelikuses peaks see freoon püsima seal sees ikka mitmeid aastaid... kui mitte 10neid... vaid ta omadused muutuvad.
Eks kui AB läbi on tuleb lammutus töö ettevõtta... Hetkel veel ilusad ilmad saab rahulikult väljas lammutada.


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 13 Juul, 2006 7:23 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Siis jah selge pilt. Aga proovi esindusest küsida seda armatuuri ja radika joonist - skeemi.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 31 Juul, 2006 17:14 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 871
Asukoht: Lääne-Virumaa
Chryslerit pole lammutanud aga:
Paar aastat tagasi juhtus Primeraga sama lugu. Teenindus pakkus töö ajaks 10 !!!! tundi (360EEK tund). Keerasin rahulikult käised üles ja tööle kallale,
4,5 tundi ja kõik jälle koos. Abiks oli ka A.Le Coq`i 4pakk.
Ühesõnaga varu kannatust ja närvi, hullu pole midagi.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia