Tänane kuupäev Teisipäev 25 Juun, 2024 10:08

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Automaatkasti temp. andur
PostitusPostitatud: Teisipäev 28 Aug, 2007 16:39 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 17 Apr, 2007 11:02
Postitusi: 8
Mure järgmine.
Palavate ilmadega tikub käigukast (41TE) ülekuumenema ja lülitab sisse avariirezhiimi. Sai mõõdetud temperatuuri ja see on OK. 170-180F. Järelikult tuksis andur, sest see peaks ta avariisse lükkama alles 280F juures. Kas kellelgi on kogemusi? Kus see andur käigukasti juures asub ja kust seda tükki saada võiks?.
Teenindusmanualist ma seda igatahes ei suutnud välja lugeda. Ka konnektorid (pistikud) tunduvad autol olema teistsugused kui manualis.
Ka enesekontroll näitas veakoodiks ainult 55.
Autoks Stratus 2,5 LX 1995a.
Kõik mõtted ja kogemused on teretulnud.
Head veeremist ja kaunist hilissuve.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 28 Aug, 2007 17:20 
Eemal
Kasutaja
2000 Hyundai Coupe

Liitunud: Esmaspäev 30 Okt, 2006 12:39
Postitusi: 244
Asukoht: Tartu
see ei pruugi olla selles anduris...
kui auto seisma paned ja siis kohe uuesti käima paned, kas siis ka teeb seda?
kipun arvama, et tcm (käigukasti aju) kipub jebima... aga kui sa leiad mõne muu põhjuse, mix ta nii teeb anna mulle ka teada!!!

mul oli 1 sellise probleemiga isend 2006 a talvel ja siis ka jebis... sai igat pidi proovitud, kord töötas, siis ei töödanud, keerasid syyte välja, siis sisse ja korra jälle töötas. kuigi see sinu idee et andur jebib, kui see nii on siis olex väga paljud õnnetud õnnelikud:)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 28 Aug, 2007 17:26 
Eemal
Kasutaja
2000 Hyundai Coupe

Liitunud: Esmaspäev 30 Okt, 2006 12:39
Postitusi: 244
Asukoht: Tartu
samas ikkagi see andur võib olla käimakastiajus sees, sest see aju asub kohe mootori kõrval ja seal on väga palav...


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 29 Aug, 2007 10:15 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 17 Apr, 2007 11:02
Postitusi: 8
Kui seisma ja natuke seisab, siis läheb jälle. Kui sõidan edasi normaalselt 90 km/h pöörded 2000 kanti, on jälle OK. Temp. probleemid alati linnasõidul või liikudes ~50 km/H. Kui lükkab avariirezhiimile, lähevad jahutusventikad alati järgi. Mootori temp. anduri kontrollisin ära. See andis takistuseks ~800 oomi 92 kraadi C juures. ( norm soojal mootoril 700-1000 oomi) Üritan siiski pistikust (konnektorist) käigukasti otsa üles leida ja takistuse ära mõõta. Käigukasti temp andur peaks olema sama takistusega mis mootorilgi. Kuskilt sai see ka välja loetud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 29 Aug, 2007 11:05 
Eemal
Kasutaja
2000 Hyundai Coupe

Liitunud: Esmaspäev 30 Okt, 2006 12:39
Postitusi: 244
Asukoht: Tartu
aga kindlasti kriba siia ka kui asjale jälile said!!!


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 147 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia