Chrysler Club Foorum
https://chryslerclub.ee/foorum/

probleem sooja mootoriga
https://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=30&t=1662
Leht 1 koguhulgast 2

Autor:  elwood [ Kolmapäev 02 Mai, 2007 11:04 ]
Teema pealkiri:  probleem sooja mootoriga

On tekkinud probleem, et kui mootor soojaks läheb, siis hakkab mingil hetkel silindreid tagant ära kaduma. Milles võiks olla viga? Elekter? Midagi muud?
Mootor välja ei sure, kõrgematel pööretel pole probleem kaob.


'97 Stratus, 2,5L V6

Autor:  elvis1 [ Kolmapäev 02 Mai, 2007 19:28 ]
Teema pealkiri: 

Proovi küünlad ära vahetada usun et asi läheb paremaks.

Autor:  vihmamees [ Kolmapäev 02 Mai, 2007 19:53 ]
Teema pealkiri: 

Vaata üle küünlajuhtmed ja küünlad. Kui võimalik vähegi, vaheta ära. See esimene asi mida tee. Kui siis ka ei lähe paremaks tuleb edasi otsida.

Autor:  elwood [ Kolmapäev 02 Mai, 2007 20:23 ]
Teema pealkiri: 

http://www.chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=818
tegemist selle autoga.

oktoobris 2006 vahetatud küünlad, juhtmed, jagaja kaas jne kola.

või peab iga 6 kuu tagant küünlaid vahetama?

Autor:  Anjolle [ Kolmapäev 02 Mai, 2007 23:52 ]
Teema pealkiri: 

Küünlad võiks küll kauem vastu pidada kui pool aastat. Tavaliselt ca 30000-40000 km, juhtmed vähemalt paar-kolm aastat. Liiatigi küünla- ja juhtmeprobleemid avalduvad ikka rohkem külma mootoriga ja niiske ilmaga. Üks võimalik paharett on hapniku andur e. lambda sond. Võib ka olla, et temp. andur paneb pada. Välistatud ei ole ka probleemid klappidega/tõukuritega. Ega pole kasutanud õlilisandeid?
Ja minu lemmikküsimus ;) : ega Check Engine tuli ei põle armatuuris?

Autor:  elwood [ Neljapäev 03 Mai, 2007 7:18 ]
Teema pealkiri: 

õlilisandeid pole lisanud, õli on küll vahetamata, kuid seda plaanisin teha järgmisel nädalal.
check engine tuli ei põle. käivitushetkel läheb korraks koos teiste tulukestega põlema ja siis kustub.

eelmisel nädalal sai vahetatud järelpõleti tihend. alguses kahtlustasingi selle viga, aga kui see korda sai, siis viga ei kadunud, natuke paremaks ainult läks.

Autor:  elvis1 [ Neljapäev 03 Mai, 2007 19:04 ]
Teema pealkiri: 

Küünalde suhtes ma usun et nad võivad suht lühikese ajaga otsad anda enda omal vahetasin nov. kuus ja veebruaris panin jälle uued ja tundub et üks tahab jälle õhtale minna .Eks se küünalde vastupidavus sõlttub ikkagi nende kvaliteedist .Mõni partii on nii hea et sõidad mitu aastat ,teine aga selline et paned peale ja ta juba nöögib.Muidugi ei tee ka paha andurite kontroll!

Autor:  elwood [ Kolmapäev 09 Mai, 2007 14:50 ]
Teema pealkiri: 

CHR esinduse sõnul on läbi jagaja.

Autor:  Ferdi [ Neljapäev 10 Mai, 2007 12:28 ]
Teema pealkiri: 

elwood kirjutas:
CHR esinduse sõnul on läbi jagaja.


Mis siis nimelt seal läbi? Kui näiteks kaanel mõra sees, siis hakkab mootor jonkama, aga seal ju võimalusi palju!

Autor:  elwood [ Neljapäev 10 Mai, 2007 12:37 ]
Teema pealkiri: 

esindus seda ei ütle, mis täpselt katki on. nemad ainult vahetavad.

jagaja kaas on korras, sest see sai vahetatud eelmise aasta oktoobris.

Autor:  indian [ Neljapäev 10 Mai, 2007 13:08 ]
Teema pealkiri: 

TARBIJAKAITSESEADUS kohustab neid andma Sulle informatsiooni kogu asja kohta. Muidu võidakse Püha Vaheltkasu saamise eesmärgil näiteks mingi kondensaatori vahetamise asemel terve uus jagaja müüa. Ka on terve jagaja vahetamine kergem, kui sellest mõnda pudinat vahetada. Teenus on seaduse mõistes kaup ja teenuse osutaja on müüja. Seadus kohustab neid andma infi kauba omaduste, päritolu, seisundi jms. kohta. Mis tähendab, et EI ÜTLE mis viga on? Ebamõistlikku osade võimalikult suure tükiga vahetamist EI tohi teha! Meenub üks ''esindus'' kus lapseohtu tegelased autosid katse/eksitus meetodil remontisid, lipsuga ''härrad''aga korjasid raha ja hästi korjasid! Tänaseks on paraku ja õnneks see ''esindus'' oma eksistentsi lõpetanud. Hinnavahe oli ka mõne tavalise töökojaga ehk siis juppi tellides mõnikord lausa 10 kordne!!!

Autor:  Alo [ Neljapäev 10 Mai, 2007 13:09 ]
Teema pealkiri: 

Mul on läbi mootori temp. andur (kontrollitud, surnud), mis ajule tempi saadab ja sama sümptom. Kui lambda läbi, siis peaks sooja mootoriga ta lahti ühendama ja vaatama, mis toimub. Räägitakse, et ilma lambdata käib mootor paremini, kui pees lambdaga.

Autor:  elwood [ Neljapäev 10 Mai, 2007 13:28 ]
Teema pealkiri: 

no nad ju muud ei proovinudki, kui et vahetasid jagaja uue vastu ja siis töötas probleemivabalt. paraku oli jagaja hind (8000.-) vastuvõetamatu.
esindus ei hakka kunagi süüvima, et äkki on läbi rootor või on hoopis mingi kontakt hapuks läinud. neil on lihtsam vahetada kogu jubin. seega nad ei tea ise ka täit tõde, et mis seal katki on.

seda öeldi ka, et jagaja pidigi Stratusel nõrgaks kohaks olema.

Autor:  indian [ Neljapäev 10 Mai, 2007 14:56 ]
Teema pealkiri: 

Kivimäel, Pärnu mnt. elab selline mees nagu Jaak Juhkental, ehk ''Vanapagan''. Ma ei tea mitte ühtegi autot, mis pole tema käes tööle hakanud, kuni V8 USA hullule laevale ZIL-i jagaja pealearetamiseni välja, soomlased tahtsid autoga tagasi minna ja jupp oleks tunud nädala, mingi vana ''laev'' oli. Kahjkuks pole ma temaga juba paar aastat suhelnud, kuna olen tema kõrvalt lihtsamad tööd kunagi ''üle õla'' ära õppinud. Genekad, starterid jms. lihtsam stuff. Numbrit ei oska öelda, aga mööda sõites on majaesine tal autosid täis. Tema ON, vähemalt oli, asjade parandaja, mitte koos terve tükiga vahetaja. Võib olla suht tõreda ja kummalise jutuga, aga teab mis teeb. Ja üleüldse, kaasaegses jagajas peale konna ja HOLLY anduri midagi suurt ju sees polegi. Mis seal 8 kilo maksta võiks? Arvan, et isegi asja jagav autoelektrik saaks ka hakkama, kui just mingi nuudiga võll pole hukas,

Autor:  elwood [ Neljapäev 10 Mai, 2007 15:29 ]
Teema pealkiri: 

väidetavalt on romula omanik "märten"il see olemas. samas on tema kuulsus suht kehv.
kui see jupp kindlalt sobiks ja ka töökorras oleks, siis võtkas temalt ära, aga kuidas seda kontrollida?

Leht 1 koguhulgast 2 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/