Tänane kuupäev Pühapäev 28 Apr, 2024 8:48

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 17 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: rool läheb raskeks
PostitusPostitatud: Kolmapäev 22 Veebr, 2006 20:47 
Tere ! Olen mõnda aega Stratuse omanik. Auto võimas (2,5 LX ) ja mugav. Ise olen rahul. Ostes sai vahetatud rihmad ja õlid kõik ära. Ka roolivõimu õli.
Nii sõidetud umbes 5 kuud.

Nüd selline asi, et külmalt kõik ok. Rool kerge. Sõidan u. 1-2 km. läheb rool raskeks ja kuidagi kangeks. Keerates hakkaks nagu mingi kiuksumine või selline kummi kigin. ( kostaks nagu rohkem salongi ) Kuskilt õli välja ei aja, kõik õli normis. Rihm ka norm. pingul. Katsudes mingeid lokse sees ei ole.

On keegi puutund sellise probleemiga kokku või oskab nõu anda kust otsast mida otsima hakata :?: :?:


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 22 Veebr, 2006 21:14 
Tõonäoliselt roolivõimu pump otsa saamas.


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri: Jama rooliga
PostitusPostitatud: Reede 21 Apr, 2006 17:55 
Servus!
Mul Stratus 2.5 LX 97 aasta.
Mure samuti selles, et rool jäi peale talviseid külmasid aina raskemaks.
Roolivõim töötab alles 3000 pöörde juures. Kas keegi on lasnud roolivõimu taastada?


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 10 Jaan, 2007 14:41 
Minu 95 aasta 2.5 LX teeb sama.
Üks asjatundja viskas pilgu peale ja ütles et roolivõimu pump on läbi. uue hind peaks kuskil 3k kanti jääma :roll:


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 19 Veebr, 2007 18:23 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 23 Okt, 2006 1:19
Postitusi: 17
Asukoht: Pärnu
Kas kõigil Stratustel on kahe astmeline r/võim? Ma nagu ei saa aru, et kohapeal oleks kergem rooli keerata. Silberis öeldi, et teada värk - r/võimu vahetus. Remondi manualist lugesin välja, et mingid solenoidid ja veel midagi on vahetatav ja diagnostikat on ka võimalik teha.
Kas tuleb tuttav ette?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 22 Veebr, 2007 9:53 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 06 Juun, 2006 18:26
Postitusi: 367
Asukoht: Pärnu
Ka mul tegi masin selliseid hääli,et naine keeldus linnas ringi liikumast :D Kõik pidid vaatama selle hääle poole. Aga nüüd asjast....algul arvasin ka mina,et äkki on tegu roolivõimupumbaga kuid siis peaks see hääl tulema ka siis kui rattaid kohapeal keerata :think: Ma ei tea kuidas antsul ja ahtil sellega on aga minu kotletil(nii me omavahel seda masinat kutsume) kostub see hääl alles sõites ja nii kui kohapeal proovida siis ei midagi. Ka see oli sama,et külmana ei teinud mingeid hääli. Rool raskeks ei muutunud. Võtsin siis ühel hommikul esimesed rattad alt ära ja määrdepritsiga käisin üle kõik mis määrida kannatas. Lisaks ostsin veel seda vedelat õli mida kasutatakse roosteseid mutreid lahti keerates ja pihustasin seda kõikvõimalikele kohtadele mis võivad mingilgi määral liikuda. Pettumus oli suur kui sõitma hakates ei olnud mingit muutust, sama kägin peale mingit vahemaad oli tagasi. :( ma ei arvestanud aga sellega,et õlil võib aega võtta enne kui ta suudab igale poole vahele jõuda. Seda suurem oli rõõm kui ühel hetkel see kägin kadus ja loodan ,et jäädavalt. Nüüd juba üsna mitu päeva möödas ja ei mingeid hääli enam. :) Seda häält võib vabalt teha ka mingi kummipuksi (nt. amortide oma) vähene liikumine. Algul külmana sõitma hakates on paigal aga siis mingist hetkest üles soojenedes pääseb kasvõi ühe mm oma pesas liikuma ja kui see kuiv on siis tekibki selline jõle hääl. Võibolla mul lihtsalt vedas ja mingi aja pärast on sama jama jälle tagasi vähemalt hetkel arvan,et tegu pole siiski roolivõimu pumbaga Mr Green


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 22 Veebr, 2007 9:59 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 06 Juun, 2006 18:26
Postitusi: 367
Asukoht: Pärnu
Lisaks sain paari päeva eest sellise lingi:

www.topserv.ee

Äkki saate abi!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 22 Veebr, 2007 22:07 
Kunagi minu poolt üles tõstetud teema on minu jaoks saanud lahenduse. Vahetasin ära roolilati ( romulast 1000 eeku ) + vahetus teeninduses 2500 eeku. Uus täissünt õli sisse ja kõik nagu uus. Spetsialistid kes vahetasi arvasid, et seal sees mingi tigu, mis teatud põhiasendis kulunud ( loe lõtk sees ), ja siis liigub, ning mingis muus asendis poob kergelt kinni ja rool lähebki raskeks.

Seega siis asi ei olnud roolivõimus, vähemasti minul.
Vana roolilatt alles, praegu külmadega ei viitsi garaazis jamada, aga ilmade soojenedes juba sportlikust huvist uuriks mis seal toimus.

Vot selline lugu :hi:


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 22 Veebr, 2007 22:24 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
tee pitle kah, kui latti lammutad

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 22 Veebr, 2007 22:48 
Ãœritan kindlasti !


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri: Ka mure roolivõimuga
PostitusPostitatud: Neljapäev 29 Mär, 2007 10:26 
Stratus 2.5 1995 aasta.
Peale parkimist polnud lihtsalt enam roolivõimu :( Mingit kahtlast heli ei tule kuskilt ning esmapilgult tundub kõik ok. Roolivõimu õli ka piisavalt
Ka ehk pump läbi siis :( ?


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 17 Apr, 2007 14:40 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 17 Apr, 2007 11:02
Postitusi: 8
Minu Stratusel 2,5LX,95a hakkas esisild ka jubedat kisa tegema, kui linnas sõitsin (või rattaid keerasin). Selgus, et alumine sharniir on kulunud (eraldi ei ole vahetatav, on ühes tükis õõtshoovaga). Minagi eemaldasin porikatte ja määrisin sharniiri. Roolivõimendi pumbast niipalju, et seda on võimalik kindlasti ise kontrollida (survet ja tootlikkust), ainult selleks peab natuke teadmisi ja vahendeid olema. Üldjuhul on nad laba pumbad ja paugust katki minna ei tohiks. Pigem on põhjus ikka klappides, mis võivad hakata strekima just peale õli vahetust, (või lisamist. [Mingi puru sattumine klapi vahele])


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 07 Mai, 2007 20:53 
mul siuke jama et külmastpeast viliseb kui kohapeal keerata ja vöim ei tööta ka kohati(nagu ei jaksaks)
sõites ei vilise ja nii kui mootor soojaks läheb ei ole enam mingit vilinat kui kohapeal keerata...
kas ka vöimalik vahetada mingeid juppe vöi peab terve uue juttu ostma?


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 07 Mai, 2007 21:15 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 31 Jaan, 2007 22:22
Postitusi: 891
Asukoht: L-VIRUMAA
Võin soovitada üht vana võtet .Tõstke esiots üles ja keerake rool vasemale välja niikaugele kui annab seejärel sama protseduur paremale (muidugi mittetöötava mootoriga) nüüd rool otseks laske masin alla ,kontrollige õli ja kui se normis käivitage auto ja laske mõni minut töötada kui nüüd ikka raske siis pead ei anna aga arvan et mansetid läbi.Ehk on abi!

_________________
Ei ole halba ilma heata! Raha paneb rattad käima!!!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 08 Mai, 2007 8:15 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 06 Juun, 2006 18:26
Postitusi: 367
Asukoht: Pärnu
Tootsindus kirjutas:
mul siuke jama et külmastpeast viliseb kui kohapeal keerata ja vöim ei tööta ka kohati(nagu ei jaksaks)
sõites ei vilise ja nii kui mootor soojaks läheb ei ole enam mingit vilinat kui kohapeal keerata...
kas ka vöimalik vahetada mingeid juppe vöi peab terve uue juttu ostma?

Tõenäoliselt on su masinal lihtsalt rihm kulunud ja külmana see libiseb,tehes imelikku vilinat. Proovi saad teha nii,et varustad end pritsiga milles on tavaline vesi. Pane mootor tööle ja pritsi natuke vett roolivõimu rulli peale. Kui vilin kaob on viga rihmas. Seda kõike tuleb teha muidugi suurima ettevaatlikkusega!!! Ka mina otsisin kunagi,et miks miski vilistama hakkab ,kui rool päris välja keerata ja leidsin vea just nii.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 17 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia