Tänane kuupäev Reede 07 Juun, 2024 8:30

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Esmaspäev 10 Mai, 2010 20:13 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 10 Mai, 2010 19:53
Postitusi: 1
Chrysler Stratus 1995, 118kW, 2.5L.

probleem 1:
* aeg-ajalt teeb masin sõitma hakates jõnksu, peale mida lülitab kasti avariirežiimi (kas see on avariirežiim, kui armatuurlaual pannakse PRND3L tähtedele kõikidele kastid ümber; tavaliselt on kast ümber vaid käigul, mis parajasti sees); selliselt sõites masin üle teise käigu ei vaheta;
* auto kinnipidamine ja taaskäivitamine aitab, vahel aga ka mitte;
* võtmega on-off-on-off-on tehes saan näidikuks 5-5;
* elektrooniku juures http://www.autoelektrik.ee pandi 2 erinevat diagnostikaseadet külge, aga kummagiga ei saadud ühendust mootori ajuga; seade lihtsalt ütles, et "Initializing connection".

probleem 2:
* aeg-ajalt sõites hakkab masin jõnksutama, kuigi gaasipedaal on täpselt samas asendis. selline tunne on, nagu kaoks masinalt jõud ära.

probleem 3:
* tahhokas ei tööta (vahel harva töötab, aga ma ei saa aru, mille peale ta töötamise alustab ja lõpetab);
* tegin trip-nuppu ja süüte trikki; kõikide näidikute-tulede testid tehakse läbi, kuid tahhokas jätkuvalt ei toimi.

oskab keegi aidata? olen tänulik igasuguste vihjete eest.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 11 Mai, 2010 16:34 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 29 Aug, 2009 17:55
Postitusi: 23
probleem 1:
Mul tulid kunagi PRND3L kirjadele kastid ümber siis kui TCM kaitse välja võtta!
Näit 5-5 peaks näitama seda,et pole midagi näidata ja diagnostidega ka minul suht kehvad kogemused,ajusse sisse said ainult silberis ja seal ka leidis lõpuks üles vea,mis tegelt ei olnudki viga ja sai raha valele detailile kulutatud :doh:

probleem 2:
Põhjuseid võib olla väga palju!

probleem 3:
Tahhokal tõenäoliselt külmjoode lahti või ei anna eriti ühendust (tüüpviga nagu olen arusaanud ja lugenud)endal seda juba kaks korda parandatud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 12 Mai, 2010 11:36 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 24 Apr, 2010 23:25
Postitusi: 18
Esimesele ja kolmandale probleemile ootaks isegi lahendust.
Esimese probleemi korral läheb kast avariireziimi kui sõita, auto peatada (auto käib), käigukang "P" asendisse- edasi sõites vahetab ainult 2 käiku.
ja tahhomeeter töötab mul ainult vihmase ilmaga :oops:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 15 Mai, 2010 16:24 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 09 Juul, 2009 13:36
Postitusi: 23
onuwoody kirjutas:
Esimesele ja kolmandale probleemile ootaks isegi lahendust.
Esimese probleemi korral läheb kast avariireziimi kui sõita, auto peatada (auto käib), käigukang "P" asendisse- edasi sõites vahetab ainult 2 käiku.
ja tahhomeeter töötab mul ainult vihmase ilmaga :oops:

tahokas arvatavasti midagi kuskil oksüdeerunud siis, kui niiskusega hakkab tööle, võta pisike spray pudel vms, pritsi vett(töötava mootoriga) erinevatesse kohtadesse, keegi jälgib kui tööle hakkab. või otsi kuskilt tester.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 16 Mai, 2010 0:09 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1992 Chrysler LeBaron

Liitunud: Laupäev 11 Nov, 2006 3:01
Postitusi: 317
Asukoht: Tartu
1. Kasti aju on omaette üksus ja ei ole mootori aju (OBD misiganes) kaudu kontrollitav. Tartus TransRem-is peaks olema kastiga suhtlev skänner. Kui üle teise käigu ei vaheta, siis kindlalt avariireziim. Auto taaskäivitamine nullib eelmised vead. Võib kontrollida solenoida, kuid suure tõenäosusega ähvardab seda kasti remont. Mul peaks sama kast olema ja kogu see jama läbi käidud (ostsin masina juba vigase kastiga, kuna oli teada, et Chrysleri kastid on õrnakesed)
1.1 Minu Chrysleri ajuga pole siiani veel ühendust saadud. TransRemis paljundati mulle raamatust auto elektriskeeme kaasa, kuid enne sai viitsimine otsa, kui vea üles leidsin.
2. Ajusse minevas juhtmekimbus võib kuskil lühis olla. Esiteks ei saa diagnostikaseade ühendust ja teisena ei pruugi näiteks õhulugeja või gaasipedaali anduri signaal kohale jõuda.
3. Tahhoka kohta järgmist lihtsalt infoks vea võimalikust loomusest. Mul muidugi eelmise põlve rüüsler (LeBaron) ja tema tahhokas ei kannata niisket ilma. Umbes kolm aastat tagasi, kui ta lahti kiskusin, siis selgus, et armatuuris, tahhoka taga olev paari elemendiga juhtblokk kinnitub mingisuguse plastliitega, mis oli vanadusest veidi kõveraks tõmmanud. Peale mõningast nuputamist ja viilimist hakkas asi tööle, kuid eelmise suve lõpp hakkas jälle jama peale.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia