Tänane kuupäev Neljapäev 23 Mai, 2024 21:30

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Esmaspäev 03 Mai, 2010 0:19 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 24 Apr, 2010 23:25
Postitusi: 18
Esimene nädal elu esimese Chrysleriga, tahaks kontrollida mootori temperatuuri andurit.
Armatuuris jahutusvedeliku temperatuuri näidik kerkib ainult natuke, isegi pikema sõidu ajal ei muutu midagi. Iseenesest nagu natuke palju rüüpaks kütust ka.
Enamuse euroopa autode andmed ilusti autodatas olemas, stratusest eriti palju seal juttu pole, alldata ja chrysler cd alles "hankimisel".
Kui keegi on asjaga tegelenud või saab kuskilt vaadata, paluksin andmeid, mis takistus peaks anduril olema ja kuidas täpselt mõõta.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 04 Mai, 2010 6:49 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 04 Mär, 2010 0:53
Postitusi: 320
Asukoht: Viljandi/kuopio
Mobiil: 37256755630
Mõõtmine ikka nagu kõigil vast. Tester ja oomide peale keerata. Takistus peab olema pidevalt muutumises(kui temp muutub). Proovi esialgu niimoodi ära.(minu jutt muidugi temp andurist mis annab ajule infot, mitte kellale. Kui takistus ei muutu siis tuksis. Ja pakuks , et sul probleem lahti jäänud termostaadis, uut vaja.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 04 Mai, 2010 6:52 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 24 Apr, 2010 23:25
Postitusi: 18
cartman kirjutas:
Mõõtmine ikka nagu kõigil vast. Tester ja oomide peale keerata. Takistus peab olema pidevalt muutumises(kui temp muutub). Proovi esialgu niimoodi ära. Kui takistus ei muutu siis tuksis. Ja pakuks , et sul probleem lahtijäänud termostaadis, uut vaja.

Selles ma ei kahelnudki, et testriga ja oomides :)
Aga muus osas pole päris kindel, tänud vihje eest :hi:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 04 Mai, 2010 18:21 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 29 Aug, 2009 17:55
Postitusi: 23
Mul tõuseb temp.näidik max veerandini isegi vahetatud termostaadiga :shock: , ei tea kas peabki rohkem?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 04 Mai, 2010 21:04 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 04 Mär, 2010 0:53
Postitusi: 320
Asukoht: Viljandi/kuopio
Mobiil: 37256755630
No keera andur välja. Ja laua peal paned juhtme djärgi, testri. Testri keera doomide peale. Isegi näpuga anduri ots ahõõrudes, soojendades peax pidevalt takistus muutuma, võid ju keeva vee takistuse kontrollida jne. Hiljem ehk saad tabeli. Aga yldiselt on minul kõik andurid jäänud nö kinni yhele takistuesele. yxki poel veel valesti näidanud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 13 Mai, 2010 17:44 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 24 Apr, 2010 23:25
Postitusi: 18
Takistus mõõdetud, sooja anduriga kõikus kusagil 700 ja 600 oomi vahel. Kusjuures, peale selle anduri näppimist oleks nagu kütusekulu langenud, enamvähem 10ltr/100km on juba täitsa hea keskmine.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia