sebring on kaval loom.... ega ta eriti ei hala kui midagi vähekenegi korrast ära on ja kui on siis lihtsalt on katki...
nt 2,4 on tunduvalt kergem V6-st seega esisild peab kauem vastu - aru ma ei saa miks 2,4 üldse tehti... dünaamilisus on peaaegu sama mis 2,0 ja kütust võtab tibake vähem kui V6....
![:doh:](./images/smilies/chr_doh.gif)
aga see selleks.
1. vaata võtme keeramisega veakoodid (loogika ütleb, et ega midagi sa sealt ei leia v.a aku juhtme maas oleks vms...)
2. Kui sõidad siis tunneta hoolega käigukasti tööd nii külma mootoriga kui sooja.
3. Esisilla kohapeal loksutamine, kangutamine ei näita eriti midagi - otsi munakivitee ülesse või ülevaatuskoht.
4. Käsipidur!!!!! <- see kipub olema vähesest kasutusest kinni/vigane
5. Näidikute taustvalgustus - keerakõik tumeduse astmed läbi - peavad töötama laitmatult, aeg näitab, et tumedam ots hakkab palju varem pihta kui vaja...
6. Istmesoendused kipuvad läbi minema
7. Elektriline antenn samuti...
vt seda ka:
http://www.allpar.com/model/stratus01.htmlEga muud eriti polegi.... masin paistab aus
_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma
![:)](./images/smilies/chr_smile.gif)