Tänane kuupäev Pühapäev 16 Juun, 2024 6:05

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 13 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Neljapäev 24 Sept, 2009 17:48 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 23 Sept, 2009 10:41
Postitusi: 66
Asukoht: Võru
Mobiil: 56922391
Tervitused.
Tekkis soov samuti ühineda Voyageri omanike seltskonnaga sest kopp on ees ebamugavatest väikestest prantslastest ja sakslastest.
Seoses sellega sooviks aga küsida teiepoolseid soovitusi, kogemusi Voyaga
Minule on silma jäänud mõned taolised isendid: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=578503
Ise olen varem suhteliselt vähe Voyaga sõitnud ja seda ainult ilusa suvise tuulevaikse ilmaga.
Oleks näiteks selline küsimus, kui hästi, halvasti käitub Voya külgtuule ja libedaga, Oma kogemused Berlingo ja mõnede prantslaste kaubikutega mis ei armastanud tuult üldse, Berlingoga oli isegi paar päeva tagasi selline tunne et külgtuulega raskusi teel hoida.
Kui hea läbivusega on Voya, selles mõttes et kas ja kui suur oht on vahest harva maale minnes kõrvalteele kinni jääda?
Kui suurte kulutustega ja milliste detailide vahetusega peaks ilmselt kohe peale soetamist arvestama?
Mida eriti jälgida antud sõiduki soetamisel.
Kui hästi on sõiduk kohandatav, kui näiteks mõnikord sõidus olles peaks tekkima vajadus autos ööbimiseks, (minu praegusel sõiduki puhul tabas mind ebameeldiv üllatus, kui tekkis vajadus autos ööbida, ruumi tuli igas mõttes kahe ligi 1,9m ja 1,7m inimesele puhkeasendi leidmisel puudu, isegi siis kui istmed kokku lapata.)
Millised on antud sõiduki paagi mahutavused? Kas paagi suurus sõltub ka erinevatest mudeliaastatest?
Soov kindlasti diisli järele, kui kapriisne on aga antud mootor kütuse kvaliteedi osas?

Sai kül palju küsimusi aga loodan et aitate igati teie meeldiva seltskonnaga liitumisel
(Oodatud kõik soovitused ja pakkumised Voyade osas)

Ilusat sügise jätku kõigile


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 24 Sept, 2009 18:14 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Ma loodan, et oled lugenud ka siin ostuabis kirbatud tõdemustega:
viewtopic.php?f=23&t=1075
Siis peaks kindlasti sinna juurde mainime esmast hooldust vahetada (mida iganes see müüja ka ei väida):
- Kõik mootori mahlad
- Filtrid

Talv tulemas - talverehvid oleks soovitav soetada koos velgedega - pleki ring peaks olema 1K

Kuidas masina läbitavus - üllatavalt hea, ta tundub madal ja hooti ka ongi mõne koha jaoks aga ronib päris hästi.
Külg tuult ta eriti ei karda, kuna tühikaal on ~1900KG ja kere suhteliselt voolujooneline ja kumer. Samas tal on ikkagu suur külgpind. Igatahes pole olnud probleeme.

Ööbimise kohta:
Istmed välja ja jääb põranda pinda 2,4x1,2m :roll: GRANDIL seega kui veel keskmised istmed sisse jätad saad need lükata vastu esimesi ning kaheinimese täispuhutav madrats mahub ilusti.
Paak ei sõltu mudelitest vaid on üks nii Diisel kui bensiini voyadel ühesuurunue 76L ehk 20gallonit
viewtopic.php?f=27&t=1839&hilit=bensiinipaak&start=15

Mida kehvemat kütust sisse kallad seda tigedam su mootor on... Eesti tanklates kasutatavat kütet sööb ilusti, ei jäta midagi järgi, kuramus küsib veel juurdegi :doh:

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 24 Sept, 2009 18:44 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 23 Sept, 2009 10:41
Postitusi: 66
Asukoht: Võru
Mobiil: 56922391
Tänud
Eks aja jooksul on jätnud see auto sellise suhteliselt hea ja mugava mulje nii et tuleb võtta lähiaja plaanidesse Voya soetamine.
Mida oskate öelda meie auto aedades ja turgudel müüdavate isendite kohta. Eriti just siin Tartu ja Lõuna-Eesti kandis.
Kust kaudu ise julgeksite ostu sooritada, või ehk pigem keda mitte usaldada.
Kui suur tõenäosus on et aias ilus, puhas (pestud) mootor võib tegelikult leemetada igasugu elumahlu igast pisemastki praost?
Pole lihtsalt Voyadega eritipalju kokku puutunud ja paljud sugulased, sõbrad, tuttavad üritavad igati seda autot maha teha ja hirmutada nii vastupidavuse, kalli remondi ja pikkade varuosade tarnetähtaegadega. Ei tea kui suur tõepõhi neil juttudel all on ,aga mulle lihtsalt see auto meeldib, nii et palun ka teiepoolseid hirmutamisi.
Kütuse osas küsisin just seetõttu et kuna liigun palju piiriääres ja vahest ka ida pool siis kuidas suhtub see mootor idanaabrite kütusesse.

Tänud kes viitsivad ja tahavad soovitusi jagada ja hirmutada :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 24 Sept, 2009 19:13 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Hirmutama ei hakka, kuid tõele tuleb sul ikka silma vaadata - valid ju 10a. ja vanetat isendit.
Seega hakkavad tal kuluma juba ka need kallimad osad, mida tavahoolduse käigus ei vahetata ega hooldata.
Ja kui midagi juhtubki tuleb tõsiselt kaaluda kas remotida vana või osta kasutatult mootor, roolilatt vms asi asemele.
ehk siis ei tasu sul 1/2 auto hinnast masinat enam remontida - vaid juppidena maha müüa ning teine asemele.

Ma ei ütleks, et voyagere kallis remontida oleks: vt nt garages ringi.
Jupid on juba nii tavalised, et pea igalt poolt saadaval ja odavamad kui Saksa, Jaapani, makarooni- ja konnasööjate masinatel.

Aga sellist soovitust ei taha sulle kindlasti öelda, et kus kohast osta või mitte. Pigem käi KÕIK isendid läbi ning osta autot. Sa võid saada ka väga maha tehtud kohast ideaalse masina ja väga kõrgelt hinnatud kohast saasta. Seega käsitle igat masinat eraldi.
Tartu kandis ei ole probleemi ka sind aidata (samas valiku teed SINA)

PS see on täpselt sama hinnaga mis eelminegi kuid vaata varustust - ma ei ole süüvinud tehnilise seiskorda (pigem osta see mis tehniliselt rohkem korras tundub...):
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 24 Sept, 2009 19:25 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 04 Sept, 2008 15:42
Postitusi: 315
Asukoht: Tallinn
Varuosade puudust küll kartma ei pea ning need pole ka hingematva hinnaga. Ka järelturul on valik suur, sest neid auttosid on küllaltki palju. Kuid ennem ostu sooritamist soovitaks veenduda, mis tüüpi mootor on peal, kas hammasratas ülekandega või ketiga. Viimane on küllaltki kapriisne. Kettiga pahatihti probleemid. Foorumist leiad eristamisel abi. Kusagil oli isegi selgitatud piltidega - puust ja punane. Aga üldjoonetes tundub suht lollikindel, kui ilusti hooldada, õlivahetused (10000km!) õigel ajal jne. Ise olen õnnelik omanik olnud juba 2 aastat. Aasta alguses käkerdasin ühe kere ära, mis peale paljud soovitasid käega lüüa, kuid minul seda plaani ei olnud! Leidsin uue ja sobiva keredoonori ning oleme siiani head sõbrad :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 15 Jaan, 2010 14:38 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 23 Sept, 2009 10:41
Postitusi: 66
Asukoht: Võru
Mobiil: 56922391
Tervitused.
Aega läks kuid nüüdseks pere autopargis suurem puhastus edukalt läbiviidud ja lõpuks olen valmis astuma chrysleri omanike meeldivasse seltskonda.
Selleks aga pöördun teie poole armsad klubilised.
Soov soetada jätkuvalt Voya ja kindlasti diisel.
Nüüd juba asjaga päris kiire.
Hinnapiiriks ehk pisut, kuid mitte palju üle 40 000 eeq
Millised oleksid teiepoolsed soovitused ja pakkumised lähtudes nendest kriteeriumitest?
Tänades kõiki kes võtavad vaevaks mind pisutki sobiva auto leidmisel aidata:)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 15 Jaan, 2010 15:40 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 26 Juun, 2006 22:38
Postitusi: 1384
Asukoht: Helsinki
Mobiil: 58333448
Kui Voya, siis ikka Grand, seda esiteks. Teiseks ei saa ma aru miks just diisel, vaata Voya teema alla, ja võrdle bensukate ja diislite postituste vahekorda. Bensiin küll kallim, aga remont odavam. Proovi mõlemaga sõita, kas-või poes kuskil, tee alles siis oma otsus. Isa liiklen 3,3B, ja 3 aastat on olnud suht muretu.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 15 Jaan, 2010 22:25 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 05 Apr, 2006 14:25
Postitusi: 309
Asukoht: elva
Mobiil: 5092861
Mina soovitan sul SE asemel ikka LE varianti . Ise ka ostsin algul SE variandi ja sõitsin sellega nädala ja ei meeldinud kohe üldse, oli kuidagi ebamugav( polnud nahksisu ,valguspaketti, el istet ja veel pudipadi) soetasin siis le variandi ja hoopis teine tera kohe, hea oli autos istuda. Õnneks sain sellest kehvemast variandist ruttu lahti.
Teel püsivuse kohta talvel; on hea auto, endal eelmine aasta loppase ilmaga viskas ei tea mis põhjusel külje ette aga suht hästi sai ka sirgeks oleks vast mingi väiksem auto oleks suurem jama juhtunud.
Lühidalt kui remontima ei pea siis hea, praktiline ja mugav auto. :thumb:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 15 Jaan, 2010 23:21 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 23 Sept, 2009 10:41
Postitusi: 66
Asukoht: Võru
Mobiil: 56922391
Paraku kuulub minu sümpaatia ja eelistus viimastel aastatel diisel sõidukitele mitmetel põhjustel.
Mida aga arvate järgnesvast sõidukist, kuna müüjaga ei saanud täna ühendust siis pole veel ise vaatamas käinud.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/057/auto_php-id=679057-www_auto24_ee.html
Kõik soovitused arvamused ja pakkumised teretulnud... ostuga hakkab vaikselt kiireks minema

Tänud


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 15 Jaan, 2010 23:35 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Kas 40K on ainult masina soetamiseks + kopikad registreerimiseks ja esmaseks hoolduseks või kogu 40K raha sisse peab mahtuma masina valmisolek kasutamiseks peale ostu?

Kui kogu selle summa sisse siis on asitiba nutune ning peab hea suu olema, et mõned kroonid alla kaubelda.

Aga kui diisel siis see paistab varustuse poolelt OK, isegi istmed on tiba paremad, kui nahk, sest see on sama mugava ja pehme ehitsuega ning istmesoendused peaksid ka olema:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

See masin mida sina vaatasid on SE ja täitsa PLANK ning veel lühikese kerega.

Kuid mõningad asjad:
Vaata kuidas mootor töötab - peab kostuma rahulik diisli urina hääl, pöörded ~750RPM sooja mootoriga, ilma pobinata ja mootor peab olema õlist puhas aga mitte läikima. Turbo jahutuslõdvik võib olla niiske kondentsist ja õlijääkidest. Mootor on suhteliselt hea dünaamikaga ja sõita on lihtne ning pole vaja eriti pingutada kohalt ära minekul, kui tekib olukord kus vaja meelitada või kangutada, et kohalt ära minna - ära osta.

Järgmine mida soovitaks (samas pead korralikult kauplema, mis müüja seisukohalt kopikaist vaadatuna väga karvamööda pole), kuid kuulutuse kirja pandud peaks kontrollima ja hea kui ta saaks seda tõestada:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Esmasest hooldusest:
1. Vedelikud, õli 7L, jahutus 10L, roolivõim, pidurivedelik, käigukast
2. tegu on ketiga mootoriga, ning kui soovid masinat enda perejaoks pikemalt kui 2a. kasutada soovitaks teha ketivahetuse (kui just praegune omanik ei suuda tõestada, et ta selle on juba ära teinud) selle töö hind on ~7K (+/- 2K)
3. Kui podiseb vaja vahetada tõukurivardad ja soovitavalt ka nookurid hind 1-4K, oleneb kuidas veab
4. Kont - peab töötama, kui ei siis korda saamisega võib olla suht palju nikerdamist

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 16 Jaan, 2010 0:12 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 04 Sept, 2008 15:42
Postitusi: 315
Asukoht: Tallinn
Eelmine oli minulgi SE, lihtsalt kohutav! Enim häirivad asjad olid: uste sees puudusid taskus, valgisteid oli kogu auto peale kokku 2 ja needki laes udused (keskel ja taga), istmekattematerjal oli odav.
LE - on peale kõige selle, ka el juhi iste, reisiarvesti, kahetsooniline kont ja puitimitatsiooniga ilusliistud armatuuril.
LE-s tekib inimese tunne juba.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 17 Jaan, 2010 13:50 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 23 Sept, 2009 10:41
Postitusi: 66
Asukoht: Võru
Mobiil: 56922391
Nii Ost tehtud
Valituks osutus siis järgnev sõiduk http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=679758&cache_missing=1
Sõiduk on väidetavalt varem kuulunud selle klubi liikmele Wirxxx, taga klaasil veel praegugi chryslerclub.ee kleebis:)
Loodan et tehtud õige valik, seni pole veel mingeid anomaaliaid avastanud kuid kui keegi teab midagi antud autost ja probleemikohtadest võiks anda infot.

Tänan kõiki kes jagasid soovitusi.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 17 Jaan, 2010 23:23 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Wirxx hoolitses selle masina eest väga hästi,
Vahetatud ka ketikomplekt 2006 jan-veb (ise müüsin talle ketikomlekti ja võin isegi pilte näidata milline see välja nägi), Ei oska öelda mis siis ta spido näit oli...

Siin on tema müügikuulutus:
http://www.autonet.ee/kuulutused/car.php?id=116101
Ja see on sisestatud 6aug 2009

Pilt

Ei tea kas ta sellele sai lahenduse:
viewtopic.php?f=27&t=5942

Tal vahetatud sidur:
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic ... highlight=
wirxx kirjutas:
nüüd asi korras :-D ! aga kuulake vahest natuke auto mootori+käiguosa heli-niikui sidurit alla vajutades mingitki vilinat või kriginat kuulete siis kähku survekat vahetama.ma mõtlesin,et veits krigiseb,et asi hull pole aga ikkagi:laager627eek,ketas 1998eek,korv3000eek+töö(olid soodsad mehed :) 1000eek).Laager lendas võttes kaasa kõik ülejäänd korvi ja ketas oli enamvähem aga mõtekas oli see ka vahetada,sest pole mõtet jälle hakata varsti seda lahti kitkuma...vot niimodi lõppes mul seekord see lugu.oleks võind hulleminigi minna :idea:


Pidurikettad vahetatud:
viewtopic.php?f=27&t=2093

Pihustite tagasivoolu voolikudvahetatud:
viewtopic.php?f=83&t=1736

viewtopic.php?f=83&t=1594



Seega tegu on väga korralikult hooldatud masinaga.

Wirxx kasutajaprofiil:
memberlist.php?mode=viewprofile&u=20

Palju õne ja muretuid kilomeetreid :pidu2:

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 13 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 81 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia