Tänane kuupäev Pühapäev 16 Juun, 2024 8:53

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Grand Voyager soovitused
PostitusPostitatud: Neljapäev 02 Juul, 2009 13:24 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 02 Juul, 2009 13:00
Postitusi: 3
Tere.
Sooviks siis Grand Voyager osta, sest praegune auto Ford Scorpio Cosworth on närvi mustaks söönud oma meeletu 25 tonniste remontidega nii, et tahaks teada Grand Voyageri haigustest, millise mootoriga võtta ja kas 4x4.
Endal oli plaanis võtta 3,8l 4x4 aga kas see on ikka hea mõte ???


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 02 Juul, 2009 19:37 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 11 Apr, 2006 19:14
Postitusi: 1875
Asukoht: Lõuna kandis enamjaolt
Kindlasti on see hea mõte. Neliveolisega pole probleeme rohkem kui kaheveolisega. Soovitataks kõige rohkem 3,3 mootorit, 3,8 mootorga saad rohkem luksust.

Mis veel?

_________________
Sharan on taburet ja Galaxy on ford!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 02 Juul, 2009 20:02 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 13 Mai, 2009 17:06
Postitusi: 33
Asukoht: Tallinn
Tere.
Hea oleks ja lihtsam teadjatel vastata kui kirjutaksid ka, mis aastakäigu isendist huvitatud oled.
Aga ise soovitaksin ka nelivedu, et ei peaks talvel niipalju seda niigi õrnukest kasti retsima. Omal küll ei ole nelivedu aga tuttaval on, ja tema soovitas küll.
Ja talvel ei pidanud mingit jama olema.

_________________
Autod on sõitmiseks mitte ...


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 03 Juul, 2009 12:21 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 02 Juul, 2009 13:00
Postitusi: 3
Ma arvan ,et 2000a oleks paras alguseks pärast kui auto meeldib ja paremad ajad tulevad siis osta uuema. Ma olen kuulnud ,et GY on veermiku haigus ratta laagrid pidid minema pidevalt eesti heade teede tõttu. Aga mis muud haigused on GY.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 03 Juul, 2009 12:56 
Eemal
Kasutaja
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Pühapäev 03 Aug, 2008 13:30
Postitusi: 44
Asukoht: Tallinn
Üks suur haigus on kütusejanu, aga ega sul see scorpa vist oluliselt vähem võtnud. 4x4 peaks muidugi natuke janusem olema.

_________________
AUTO- GV 2,4 (2001)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 03 Juul, 2009 16:32 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 02 Juul, 2009 13:00
Postitusi: 3
No Scorpa on ming 18l/100km Linna ja maantee ming 10l/100km aga Gy 3,8 4x4 on ka sama aga on suurem ja mugavam ja on alati võimalus panna peal gaasiseade millega teha kilomeetri hinna odavamaks sest gaasi maksab mingi 9eek liiter. Ja see GY janu pole nii suur probleem mind huvitab rohkem vastu pidavus ,et ei peaks remontima vaid sõidur rõõm Mr Green

kirjutan veidi juurde cosworthi mootori juppide hinnad

mootori kett
1 kett 3900eek
2 kett 3900eek

ketti pingutid
1 paar 4000eek
2 paar 4000eek

polkki kaane tihendid
parem pool 1200eek
vasak pool 2300eek

plokki naane klappi puks 400eek tk +töö neid on 24 tk mootoris bmw on 100eek tk koos tööga

hüdro tõukurid 700eek tk mootoris 24tükki kokku 16000 bmw v8 on mingi 5000eek komplekt

nii ,et cosworth on meeletult kallis masin ÄRGE OSTKE


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 04 Juul, 2009 10:56 
Eemal
Kasutaja
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Pühapäev 03 Aug, 2008 13:30
Postitusi: 44
Asukoht: Tallinn
Cossu on võrreldes tavalise scorpaga muidugi kõvasti kallim pidada (mul omal oli omalajal ka paar scorpat! viimane 2L autom. teenis mind eriti kaua ja ustavalt, pärast 4-5 aastat seismist siis sel kevadel rändas Kuusakoskisse :( ). Muidagi ega need Chrysleri jupid ka nüüd odavad pole- kui ikka masinaga pidevalt liikumises olla siis ikka aegajalt midagi peab vahetama.
Aga fakt on see, et suur ja mugav on ta küll :yeehaa: .

_________________
AUTO- GV 2,4 (2001)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 05 Juul, 2009 11:27 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
Ega need jupid eriti kallid ka ei ole. Nagu kõigil autodel on odavamaid ja kallimaid juppe. Ise olen remontinud nelja masinat. Põhiliselt on saanud vahetada kuluosasid. Mootoripadjad, õlid, filtrid, amordid, jne. Enda masinaga olen sõitnud aasta ja võrreldes opeliga on jama ikka praktiliselt olematu. Vahetanud olen ühe rattalaagri ja teinud hooldused. Masin peab hästi kui korralikult hooldad ja ka eelmine omanik on hoolas olnud. Rattalaagrid kestavad küll, kui ostad korraliku sertifikaadiga laagri. Suvalisest poest odavaid laagreid ostes küll eriti kokku ei hoia. Juppide hindade poolest on voya üsna samas klassis, kui oli minu eelmine auto Opel Omega 2,6. Mootori pooles soovitaksin ikka 3,8- st. See on praktiliselt sama, mis 3,3, ainult KW on rohkem. Endal on 3,3 ja kohati vaatan küll, et oleks võinud vähe rohkem vurtsu olla, sest masin on ju üsna raske. Eriti annab tunda täislastiga sõites ja haagist vedades.

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 75 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia