Chrysler Club Foorum
https://chryslerclub.ee/foorum/

Palun Voyageri ostunõu
https://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=23&t=5352
Leht 1 koguhulgast 1

Autor:  mari [ Reede 12 Juun, 2009 10:59 ]
Teema pealkiri:  Palun Voyageri ostunõu

Kas oskate soovitada, mida jälgida 2000.a Voyageri ostmisel. Tegemist on 2,4 mootoriga, automaat ja läbisõit 101tuh. Kiitke. laitke! Ette tänades, Mari.

Autor:  kalla [ Reede 12 Juun, 2009 11:13 ]
Teema pealkiri:  Re: Palun Voyageri ostunõu

Nagu aru saan ,siis tegemist Võru auto aias pesitseva isendiga.Voyageri näol on tegemist väga hea ja mugava liikuriga.Küll aga võiks vaadata natuke suurema mootoriga isendit.Ehk siis 3,3 liitrist.Kuna kütusekulu on 3,3 tihtipeale väiksem kui 2,4 -sel.Eriti kui autos on rohkem kui 2 inimest,siis 2,4 mootor jääb tihti peale "lahjaks". :)

Autor:  mari [ Reede 12 Juun, 2009 11:24 ]
Teema pealkiri:  Re: Palun Voyageri ostunõu

Seda autot olen jälginud jah. Selge, tänud, olen juba nats targem:)

Autor:  Toits1973 [ Laupäev 13 Juun, 2009 8:06 ]
Teema pealkiri:  Re: Palun Voyageri ostunõu

Huvitav miks jääb 110kw väga lahjaks aga 116kw on juba väga hea.Minu arusaamist mööda peaks ju kw vägagi võimsust näitama. :shock:
Tekib sama efekt mis jeepude meestel,et miks 4,0 võtta,võta parem 5,2 ,bensu kulu vahe väike aga minek parem ja siis keegi kolmas pakub hoopis 5,9-sat ja ütleb ka,et võtab ainult veidi 5,2-sest rohkem aga vot minek.
Olgem ausad sõidavad ju ka 50kw dislad ringi ja saavad ju ka kuidagi liigeldud miks siis se 110kw ei jõua seda masinat suht kergelt edasi liigutada,jääb minule kül arusaamatuks.

Autor:  Argo [ Laupäev 13 Juun, 2009 9:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Palun Voyageri ostunõu

2,4-l on jõudu siis, kui pöörded suuremad. Ehk siis lihtsalt pead rohkem vägistama möötorit, pidevalt.

Autor:  hmm [ Laupäev 13 Juun, 2009 20:02 ]
Teema pealkiri:  Re: Palun Voyageri ostunõu

need KW näitajad on max näitajad ning tulevad R4 mootori puhul esile suht kõrgetel pööretel
3,3 on V6 mootor millele võimsus on jah mõni KW rohkem ja ka seda suurtematel pööretel, kuid auto puhul mängib madalamatel (peamistel kasutatavatel pööretevehemikus 1-2,5tuh RPM)olulisemat rolli pöördemoment mis V6 on oluliselt suurem
ehk siis vaata seda pilti V6 2,7 mootori võimeid KW VS pöördemoment:
Pilt

2.0 R4 graafik:
Pilt

2.0 R4 diisel (70KW)
Pilt

Ehk siis kui neid jooniseid loed ning püüad meenutada V6, diisli ja R4 mootori võimeid ja dünaamilisust siis millisega peab vähem pingutama, et mõnus sõita oleks?

Leht 1 koguhulgast 1 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/