Chrysler Club Foorum
https://chryslerclub.ee/foorum/

Voyageri esimene ja tagumine mootoripadi
https://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=23&t=4232
Leht 1 koguhulgast 2

Autor:  kazanovaa80 [ Teisipäev 11 Nov, 2008 19:38 ]
Teema pealkiri:  Voyageri esimene ja tagumine mootoripadi

kas on kellegil pakkuda esimest ja tagumist mootori patja! mis hinnaks oleks,või kust neid osta saab? küsitakse sellist hinda et juuksed peas püsti! tegemist chrysler voyageriga! 2,5 td. 85kw. 1999a.!

Autor:  märten [ Kolmapäev 12 Nov, 2008 8:17 ]
Teema pealkiri: 

mul on pakkuda,kui huvi helista 58445436

Autor:  lal0 [ Neljapäev 13 Nov, 2008 9:42 ]
Teema pealkiri: 

Oli ka mootori patjade probleem, USA st sai tellitud kolm tk 1300 kr, ei ole sugugi kallis. siit leiad sobiliku on küll ilma kronsteinita aga selle vahetamine on lihtne http://www.rockauto.com/catalog/raframecatalog.php

Autor:  Ferdi [ Neljapäev 13 Nov, 2008 10:46 ]
Teema pealkiri: 

Morgenist tellisin ainult sisu, vahetasin ära, mingi 1000,- eek tk. Kasutatud padjad on mõttetud, nn remonditud vana on ka mõttetu, igast jama proovinud, mõttetu.

Autor:  lal0 [ Neljapäev 13 Nov, 2008 11:04 ]
Teema pealkiri: 

Mingi 800 eeguga võiks heid ise müüma hakata Mr Green USA st saad 11.62 dollarit tk. loomulikult postikulud teevad ühe tellimise kalliks aga kaks tükki tuleb 60 dollarit, saad teise tasuta sõbrale anda ja ikka võidus ;)

Autor:  lal0 [ Neljapäev 13 Nov, 2008 11:20 ]
Teema pealkiri: 

Ja lisaks veel, tegin endale nende mootori patjade saladuse selgeks. Esimene ja tagumine mootori padi ei tee üldse erilist tööd - need nii öelda stabiliseerivad mootorit, kui nad just puhta tükkideks pole. Kui vahetad parempoolse ja vasakpoolse ära siis mootor tõuseb kõvasti kõrgemale ja esimene ja tagumine padi jääb puhta vabaks. Kuid traktoriks ta kukub ikka jääma, kuna enamik diisel autosi on hüdrauliliste patjade peal aga too kummist. Mul ongi järgmine mõte panna parempoolse kummipadja asemel hüdrauliline, nagu näiteks sharanil Mr Green

Autor:  Argo [ Teisipäev 06 Jaan, 2009 0:37 ]
Teema pealkiri: 

Mul ei õnnestu enda gv'le sealt usa lingilt leida mitte üht muud varoasa peale veepumba. Mis jama see on?
Tahan ka uusi mootoripatju :evil:

Autor:  kirassimov [ Reede 09 Jaan, 2009 10:49 ]
Teema pealkiri: 

Endal ka mure õige koha leidmisega. Ja äkki on mõnel veel eelpoolnimetatud varuosi vaja, siis võiks asjad koos ära tellida.

Autor:  lal0 [ Reede 09 Jaan, 2009 12:02 ]
Teema pealkiri: 

Otsige bensukate alt, siis kui ma mõned kuud tagasi tellisin siis seda eoroopa diisli varianti ei olnudki, äkki arenevad.

Autor:  kirassimov [ Reede 09 Jaan, 2009 18:14 ]
Teema pealkiri: 

Kas diisli ja bensukal samad padjad? Olen kuulnud et seda sisemist kummi on kahte mõõtu. Sealt kataloogist ma küll neid diameetri mõõte ei näinud.
Oskab äkki keegi kommenteerida?

Autor:  lal0 [ Laupäev 10 Jaan, 2009 23:04 ]
Teema pealkiri: 

Igajuhul minu diislil olid küll samad padjad mis bensukal. Seal on tavaliselt samas rubriigis koos kronsteiniga ja ilma tunneb silma järgi ära. Kopin sulle toote koodid äkki on abi ANCHOR Part # 2849 Front Left; (Insert) Rear Left; (Insert) $11.53 $0.00 $11.53 see on esimene padi. ANCHOR Part # 2844 {2 WHEEL DRIVE} Front Right (Insert) $12.58 $0.00 $12.58 see on parempoolne. ANCHOR Part # 2845 Trans Center with AT (Insert) $12.23 $0.00 $12.23 ja see vaskpoolne ehk käigukasti poolne. Mina küll tagumist ei tellinud aga kaldun arvama, et on sama mis esimene aga pead ei anna.

Autor:  kirassimov [ Pühapäev 11 Jaan, 2009 1:31 ]
Teema pealkiri: 

Ei nüüd ma leidsin need padjad ilusti üles. Kui tellida ainult sisemus, siis peaks teadma ka selle diameetrit. Olen kuulnud, et neid on kahesugust mõõtu, kuid sellel lehel sellised andmed puuduvad :think: .

Autor:  hmm [ Pühapäev 11 Jaan, 2009 11:34 ]
Teema pealkiri: 

ehk on abiks:
http://www.chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=679

Autor:  kirassimov [ Neljapäev 15 Jaan, 2009 17:34 ]
Teema pealkiri: 

lal0 kirjutas:
Igajuhul minu diislil olid küll samad padjad mis bensukal. Seal on tavaliselt samas rubriigis koos kronsteiniga ja ilma tunneb silma järgi ära. Kopin sulle toote koodid äkki on abi ANCHOR Part # 2849 Front Left; (Insert) Rear Left; (Insert) $11.53 $0.00 $11.53 see on esimene padi. ANCHOR Part # 2844 {2 WHEEL DRIVE} Front Right (Insert) $12.58 $0.00 $12.58 see on parempoolne. ANCHOR Part # 2845 Trans Center with AT (Insert) $12.23 $0.00 $12.23 ja see vaskpoolne ehk käigukasti poolne. Mina küll tagumist ei tellinud aga kaldun arvama, et on sama mis esimene aga pead ei anna.


Toppartsist küsides on vähemalt diisli ja bensiininootorite padjad erinevate koodidega. Arvatavasti on siis ikka tegu erinevate isenditega. Kuid kuidas Sinul need sobisid? :think:

Autor:  lal0 [ Reede 16 Jaan, 2009 14:32 ]
Teema pealkiri: 

Nii nagu ma eelnevalt kirjutasin, et need kolm patja mis mina ostsin st. parem, vasak ja esimene istusid mulle täpselt ja ka eelmised olid samasugused. Kokku läks koos kõikide kuludega (toll, postikulud jne.) maksma 1300 eeku. Aga see oli minu autol, pole teistele diislitele kapoti alla vaadanud. Samas ega patjade vahetamisega asi muutus küll aga traktoriks jäi see auto ikka, see üldse kummaline, et diislil tavalised kummi padjad ja mootor suht jäigalt peal.

Leht 1 koguhulgast 2 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/