Tänane kuupäev Pühapäev 16 Juun, 2024 5:47

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Palun Voyageri ostunõu
PostitusPostitatud: Reede 12 Juun, 2009 10:59 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 12 Juun, 2009 10:52
Postitusi: 2
Kas oskate soovitada, mida jälgida 2000.a Voyageri ostmisel. Tegemist on 2,4 mootoriga, automaat ja läbisõit 101tuh. Kiitke. laitke! Ette tänades, Mari.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 12 Juun, 2009 11:13 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Reede 17 Nov, 2006 8:32
Postitusi: 704
Asukoht: Saue
Mobiil: 5162495
Nagu aru saan ,siis tegemist Võru auto aias pesitseva isendiga.Voyageri näol on tegemist väga hea ja mugava liikuriga.Küll aga võiks vaadata natuke suurema mootoriga isendit.Ehk siis 3,3 liitrist.Kuna kütusekulu on 3,3 tihtipeale väiksem kui 2,4 -sel.Eriti kui autos on rohkem kui 2 inimest,siis 2,4 mootor jääb tihti peale "lahjaks". :)

_________________
Life is a bitch and then you die.....


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 12 Juun, 2009 11:24 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 12 Juun, 2009 10:52
Postitusi: 2
Seda autot olen jälginud jah. Selge, tänud, olen juba nats targem:)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 13 Juun, 2009 8:06 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 13 Mai, 2009 17:06
Postitusi: 33
Asukoht: Tallinn
Huvitav miks jääb 110kw väga lahjaks aga 116kw on juba väga hea.Minu arusaamist mööda peaks ju kw vägagi võimsust näitama. :shock:
Tekib sama efekt mis jeepude meestel,et miks 4,0 võtta,võta parem 5,2 ,bensu kulu vahe väike aga minek parem ja siis keegi kolmas pakub hoopis 5,9-sat ja ütleb ka,et võtab ainult veidi 5,2-sest rohkem aga vot minek.
Olgem ausad sõidavad ju ka 50kw dislad ringi ja saavad ju ka kuidagi liigeldud miks siis se 110kw ei jõua seda masinat suht kergelt edasi liigutada,jääb minule kül arusaamatuks.

_________________
Autod on sõitmiseks mitte ...


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 13 Juun, 2009 9:18 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 04 Sept, 2008 15:42
Postitusi: 315
Asukoht: Tallinn
2,4-l on jõudu siis, kui pöörded suuremad. Ehk siis lihtsalt pead rohkem vägistama möötorit, pidevalt.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 13 Juun, 2009 20:02 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
need KW näitajad on max näitajad ning tulevad R4 mootori puhul esile suht kõrgetel pööretel
3,3 on V6 mootor millele võimsus on jah mõni KW rohkem ja ka seda suurtematel pööretel, kuid auto puhul mängib madalamatel (peamistel kasutatavatel pööretevehemikus 1-2,5tuh RPM)olulisemat rolli pöördemoment mis V6 on oluliselt suurem
ehk siis vaata seda pilti V6 2,7 mootori võimeid KW VS pöördemoment:
Pilt

2.0 R4 graafik:
Pilt

2.0 R4 diisel (70KW)
Pilt

Ehk siis kui neid jooniseid loed ning püüad meenutada V6, diisli ja R4 mootori võimeid ja dünaamilisust siis millisega peab vähem pingutama, et mõnus sõita oleks?

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 75 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia