Tänane kuupäev Reede 17 Mai, 2024 12:32

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 59 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Chrysler vs Külmataat
PostitusPostitatud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 15:42 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Teisipäev 09 Mär, 1971 8:00
Postitusi: 2510
Kuidas teie chrysler selle krõbeda külmaga ka käitus?
Täna hommikul näitas auto termomeeter -24 ja käima läks mu Sebring (2,7 V6) ilusti. Geneka rihm vist oli kinni külmunud ja viskas korraks kärsahaisu üles. Amordid olid ka suht jäigad. Tundus nagu puuhobune aga peale kilomeetrist sõitu asi leebus. Homme hommikuks lubas veel krõbedamat külma ja ma pean pool kuus välja sõitma..eks siis näis :roll:


Viimati muutis Myrakaru, Reede 20 Jaan, 2006 15:26, muudetud 1 kord kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 15:48 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
minu diislist suksu siis eile -26 tegi suht vallatut häält (esimest korda elus käivitasin sellise külmaga diislit) aga käima läks, Kõik oli väga kange, plastik osad hakkasid ka vaikselt nagisema - kui soojaks läks siis oli jälle kõin kormist.
Täna hommikul -30 ei olnud tal tuju liikuda :(
LAsen tal siis seista, kuni mugavamad ilmad tulevad, pole vaja teda piinata enne müüki, käimisi on ka suht vähe ja saab jala ka asjad aetud.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 16:50 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:15
Postitusi: 70
Asukoht: Lõuna Eesti
Jeep ei läinud käima. Sorento lubas, aga ei läinud. Visakasin sorentole naise juukse fööni kapoti alla, suunaga aku peale, aj peale poolt tundi puhumist oli akul särts sees, ja läks käima. Eks pumpo peab ju dislal saama üles selle surve, mida on vaja, et pihustid pihustama hakkavad. Voyager ikka veel remondis, oodatakse stanget värvimisest, nii et mida see oleks teinud, ei oska öelda. Aga ei usu,et oleks läinud käima, kuna mul on kuivaku peal, mingi hästi totakalt väikse mahutavusega.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:23 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 30 Dets, 2005 22:42
Postitusi: 178
Asukoht: keila
yleeile ei tahtnud minna.teadsin seda nagunii,sest aku oli vana peal.ostsin uue aku järgmine päev ja siis kohe ka ei läind ja ma ei tahtnud uut akut piinata ning lasin puhuriga ka kergelt ja siis läx. tänagi puhur juba kõrgsurve pumba ja pihustite peale suunatud,mis siis ,et kütte eelsoojendus ka olemas.
p.s. gv ploki soojendus on koos paigaldusega vaid mingi tonn-oh mind laiska kes loodab peatset kylma lõppemist :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 20 Jaan, 2006 15:02 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 04 Jaan, 2006 15:55
Postitusi: 34
Asukoht: Tallinn
Chr Voyager 3,3V6 1999 ,eile -22 ja täna hommikul -27 käivitus esimesest pöördest.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 20 Jaan, 2006 18:52 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Teisipäev 09 Mär, 1971 8:00
Postitusi: 2510
Nüüd kui masinad kaks päeva seisavad õues ja "küpsevad" -35 kraadi käes, siis alles tulevad need õiged ellujääjad välja. Linnas on tunda küll hõredamat liiklust. :errrr:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 20 Jaan, 2006 20:34 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 02 Jaan, 2006 21:22
Postitusi: 356
Asukoht: Pärnu
Mobiil: 5123835
Eile läks käima - 27 juures päris ilusti,aga tegi pisut pahandust ka ,mingi õli laik kohe auto all?Täna ei proovinud,ei taha ju autot sellepärast karistada,et väljas - 28 oli.Pean esmalt vaatama ,kuskohast tal õli jookseb!

_________________
CHRYSLER GV Executive LX 3.3L - 2005
HONDA CR-V Hybrid - 2019
----------------------------------------
www.oritra.ee - ventilaatorid,filtrid


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 20 Jaan, 2006 20:40 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
karterituulutus kinni külmunud või siis roolivõimuvedelik.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 20 Jaan, 2006 20:48 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Siin ringi liikudes on neid värskeid õlilaikke ikke igalpool, ise ei hakanud täna üldse vägistama autot sain jala kõik aetud, kui ta nüüd selle külmaga ära ei harju ja homme enam käima ei lähe :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 22 Jaan, 2006 15:05 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 02 Jaan, 2006 21:22
Postitusi: 356
Asukoht: Pärnu
Mobiil: 5123835
karterituulutus kinni külmunud - mis siis sellest?Roolivõimuõli paistab ka normis olevat.Kas käimakastist ei või olla?

_________________
CHRYSLER GV Executive LX 3.3L - 2005
HONDA CR-V Hybrid - 2019
----------------------------------------
www.oritra.ee - ventilaatorid,filtrid


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 22 Jaan, 2006 15:52 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
kui karterituulutus on kinni, siis hakkab õli välja peksma varda juurest, õlikorgi juurest või muudest nõrkadest kohtadest.
karterituulutus on mõeldud rõhu normaliseerimiseks karteris, kui mootor töötab, siis tekib karterisse paras rõhk, selle leevendus ongi karterituulutus.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 22 Jaan, 2006 16:59 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:15
Postitusi: 70
Asukoht: Lõuna Eesti
Volkaritel lööb ikka laksuga kohe simmerid välja, kui karteri tuulutus kinni on.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 23 Jaan, 2006 18:41 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Ford Expedition

Liitunud: Laupäev 14 Jaan, 2006 15:14
Postitusi: 944
Asukoht: Pärnu / Tallinn
Nüüd võib loodetavasti lugeda möödanikuks külmad ilmad. Õnneks/kahjuks pidin iga päev väikseid otsi tegema. Auto pidas ilusti vastu, kordagi ei pidanud teistkorda käivitamist proovima. Kuid nüüd ei teagi kas külma tagajärjel või oli see juba enne (külmaga sai hoolikamalt jälgima hakatud), aga ilmselt käigukasti õli (muid punaseid õlisid ei tohiks selle koha peal olla) tilgub.. kolmapäeval tõstukile, eks saab siis teada kas mõni toru kinnitus laseb läbi või kehvemal juhul radikas kuskilt. :|


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 23 Jaan, 2006 19:26 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 02 Jaan, 2006 21:22
Postitusi: 356
Asukoht: Pärnu
Mobiil: 5123835
Mul õli tumemusta värvi,mis loiguna maapinnal oli.Mis õli see on?Käimakasti käib ATF3/4 õli,kas see on punakat värvi?Kas seda võib roolivõimu ka valada?Dexronit ei soovitata kasutada.Vaatan ka millalgi kanali peale ja mis seal all toimub.

_________________
CHRYSLER GV Executive LX 3.3L - 2005
HONDA CR-V Hybrid - 2019
----------------------------------------
www.oritra.ee - ventilaatorid,filtrid


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 26 Jaan, 2007 18:24 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Teisipäev 03 Jaan, 2006 11:06
Postitusi: 339
Asukoht: Pärnu
Vaatan ja imestan kui külmad ilmad igal pool. :shock:
Mul küll autos termomeetrit pole, aga pole ka Pärnus
väga suuri külmi täheldanud. Ok ükspäev oli tõesti jahedam
ja väljas vist miski -17.
Seega ei tea eputada, aga siiani iga päev esimese korraga käivitunud.
nüüdseks siis juba 250000 sõitnud 2,5TD 97a.

Eelmine aasta kui oli -30 oli hommikul kontori ees 2 autot.
Ãœks oli minu Voya ja teine 3 aastat vana Mazda6.
Ülejäänud keeldusid käivitumast :roll:
Nii, et pole neil diislitel minu kogemuse järgi viga midagi.
Kui ikka aku maha istub, siis võib see juhtuda ka bensukatel. :(

_________________
Turvalist liiklemist kõigile!


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 59 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia