Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 20:57

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 16 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Neljapäev 06 Dets, 2012 19:06 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
Mõtlesin teha sellise teema ,et kõik saaksid jagada oma tähelepanekuid ja nippe talveks või miks ka mitte suveks.

Teen ise algust. Töö on põhimõtteliselt enamus ajast roolis. Tuisuse ilma ja muidu lumesajuga on tavaline rida, et mingil hetkel jäätuvad kojamehed lume ja jääklompe nii täis, et peab tee äärde seisma jääma ja puhastama. Puhtjuhuslikult avastasin viisi, kuidas saan selliste ilmadega probleemivabalt esiklaasi puhta hoida ja kojamehed jääst vabad. Sätin soojenduse nii, et puhub ainult põrandale/jalgadele. Seega jääb esiklaas külmaks ja sadav ja tuiskav lumi ei sula aknal vaid lendab sealt üle nagu siledast pinnast. Salongi temperatuuri hoiab kliima kuskil 22-24 kraadi.
Ühesõnaga esiklaas tuleks hoida võimalikult külm, et lumi ei saaks sulama hakata ja jääd moodustada.
Asi töötab väga hästi Grand Voyageri ja MB Sprinteri ja Fiat Ducato peal. Teiste autode kohta ei tea.

Mersus on kaasas ka labidas igaks seitsmeks juhuks (siiani pole vaja läind aga nii kui välja viskan, siis läheb raudselt vaja ) ja vanas sašlõkiämbris paari kilo jagu purustatud graniiti. Saab ilusti kaanega kinni panna ja väga mugav hoida.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 07 Dets, 2012 11:31 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Kas sellise nipi korral klaas seest uduseks ei lähe?

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 07 Dets, 2012 15:51 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Teisipäev 09 Mär, 1971 8:00
Postitusi: 2510
Ma ei kannata üldse soojendust jalgadele lasta. Õnneks on uuel autol soojendusega klaas.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 07 Dets, 2012 16:11 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 05 Veebr, 2006 16:58
Postitusi: 619
Asukoht: Tallinn
Käisin akutesti tegemas. Ma ei tea palju Sebring nõuab, et käivitusvool oleks, aga akutest näitas, et alles on 240A. Seda pidi olema vähe, kui mitte öelda, et väga vähe.
Akud korda.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 07 Dets, 2012 16:50 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Teisipäev 09 Mär, 1971 8:00
Postitusi: 2510
Kasulik nipp on ka paljuräägitud uksetihendite silikoonitamine. Nägin möödunud talvel, kus üks jõulisem tegelane oma autolt lingi küljest rebis, kuna uks oli kinni jäätunud.
Soovitav on seda silikoonitamist mitte teha korrusmaja ees, kus "vahele jäänuna" tuli ka kahe blondi naabri autode tihendid üle käia. Isiklik kogemus :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 09 Dets, 2012 19:44 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 06 Juun, 2012 19:10
Postitusi: 80
Myrakaru kirjutas:
Kasulik nipp on ka paljuräägitud uksetihendite silikoonitamine. Nägin möödunud talvel, kus üks jõulisem tegelane oma autolt lingi küljest rebis, kuna uks oli kinni jäätunud.
Soovitav on seda silikoonitamist mitte teha korrusmaja ees, kus "vahele jäänuna" tuli ka kahe blondi naabri autode tihendid üle käia. Isiklik kogemus :)



Kusjuures seda klaasisooja suunamist peab isegi proovima. Pidevalt sama jama et kojamehed jäätuvad kinni....

Aga see silikoonimine - tööjuures käis üks härrasmees, autol klaasi vahetamas ja soojast ruumist välja aetud autol jäätusid lingid kinni. Ja noh tõbas ta muidugi lingi küljest. Ja nüüd raiub nagu rauda et enne oli korras ja meie ettevõte lõhkus ära... Kuigi lingi tõmbas puruks pmtslt. minu nähes...

Seega silikoonige ära tihendid ja lingid...


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 09 Dets, 2012 23:27 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
hmm kirjutas:
Kas sellise nipi korral klaas seest uduseks ei lähe?

Klaas uduseks ei lähe, õhk ju ringleb autos nagunii.
Üks nipp veel. Kontrollige aeg-ajalt varuratta rõhku. Eelmisel tööautol oli vaja ratas vahetada ja varuratas oli suht pastel. Õnneks oli niipalju rõhku sees, et kannatas tasakene lähimasse tanklasse sõita.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 11 Dets, 2012 1:02 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 20 Okt, 2006 14:26
Postitusi: 212
Asukoht: Pärnumaa
Talvel võiks autos olla midagi sooja- tekk, jope, soojad saapad ja/või kuivad sokid! Paar korda on juhtunud, et olen tee äärde jäänud ja oi, kui kiiresti poeb külm nahavahele...
Suvel on minu "kohustuslik" pagas väike, kaasaskantav grill :roll:

_________________
Juhm olla on tunduvalt kergem...


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 12 Dets, 2012 16:18 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Tasuks kontrollida, kas tagavararatast ka kätte saate. Näiteks Voyageril (2002) on tagavararatas põhja all ja kinnitub "vintsiga". Minu masinal oli see ratta kinnitus kuidagi nii kinni roostetanud, et vints käis küll ringi, tross vajus alla aga ratas jäi põhja külge. Sai hulga vaeva nähtud enne kui ratas põhja küljest lahti tuli. Õnneks olin kodus, mitte tee peal.

Kontrollige, kas teil on olemas rattavõti ja kas saate sellega ka mutrid/poldid lahti. Tasub üle kontrollida peale autoga remondis või rehvivahetuses käimist.

Kuna tänapäeva telefonide akud saavad suhteliselt ruttu ja vahel ootamatult tühjaks siis hea mõte oleks autos omada telefoni laadijat isegi kui te seda tavaliselt ei vaja. Need ei maksa enam tuhkagi.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 13 Dets, 2012 1:25 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 11 Juun, 2006 12:37
Postitusi: 501
Asukoht: Harjumaa
Anjolle kirjutas:
Tasuks kontrollida, kas tagavararatast ka kätte saate. Näiteks Voyageril (2002) on tagavararatas põhja all ja kinnitub "vintsiga". ...


See vintsi süsteem (koos oma miinustega) on läbi aegade vist kõikidel voyageridel olnud. Mina keerasin oma vanal voyageril ratast üles tõstes selle trossi pooleks, oli teine toru sees ää roostetanud. Seda trossi võiks ilmselt umbes iga viie aasta tagant või nii mingi määrdega määrida.

Muidu, iga auto pagassis olgu talvel labidas või kühvel, veoköis ja töökindad.
Lumeketid oleks neile veel meeldivaks boonuseks.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 13 Dets, 2012 21:31 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 31 Jaan, 2007 22:22
Postitusi: 891
Asukoht: L-VIRUMAA
Seda et esiklaas uduseks ei läheks puhastan seda seestpoolt Glin- iga ning kasutan ka seda võtet et ei lase sooja õhku klaasile vaid salongi ja jalgadele, samuti olen loobunud varu ratta põhja alt koukimisest vaid panin selle taha pakiruumi(grandil ruumi palju :) )

_________________
Ei ole halba ilma heata! Raha paneb rattad käima!!!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 15 Dets, 2012 21:03 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 06 Jaan, 2011 20:39
Postitusi: 228
Kui auto ei taha külmaga käivituda, siis järgmine kord sõidust tulles tehke nii.
http://fishki.net/send/comment.php?id=165180

See on nii lihtne, et isegi oleks selle peale võinud tulla.
Sorry, et venekeeles.

Kui on soovi, siis tõlgin lühidalt, kuigi piltidelt peaks isegi aru saama.
Pange ainult mõni suurem tekk või kangas alla, et värvi ei kahjustaks ja lihtsam eemaldada oleks.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 17 Dets, 2012 13:41 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 20 Okt, 2006 14:26
Postitusi: 212
Asukoht: Pärnumaa
Ei kujuta küll ette, kas ma viitsiks iga päev seda lund edasi-tagasi kühveldada...

_________________
Juhm olla on tunduvalt kergem...


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 17 Dets, 2012 13:48 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Teisipäev 09 Mär, 1971 8:00
Postitusi: 2510
See lumenipp on ikka ekstreemsete külmakraadide jaoks.
Meie talved on siberi omadega võrreldes poisikesed :evil:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 18 Dets, 2012 10:59 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 11 Juun, 2006 12:37
Postitusi: 501
Asukoht: Harjumaa
See lumenipp on vaese mehe Defa. Mu töökaaslased räägivad juba paar nädalat ainult: "defa defa defa defa defa webasto defa defa..." Kui elad oma majas, siis on plokisoojendus kindlasti õige tee.

Muud teemakohast. Mul olid probleemid külmakraadide juures käivitusega 2001 aasta 3.3L voyageril, need kadusid täielikult peale küünalde ja küünlajuhtmete vahetust. Paistab nii, et 2001 ja üles voyagerid on süütemöllu korrasoleku suhtes iseäranis tundlikud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 16 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 17 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia