Tänane kuupäev Teisipäev 07 Mai, 2024 7:42

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 104 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Kolmapäev 11 Okt, 2006 0:27 
Tere siitpere siis.
Sai ka siis Saksast endale pealkirjas nimetatud Voyager toodud.
Esimesed kogemused selle autoga on küll halvad, aga eks odavalt head asja ka ei saa ja mootori sisse ostes ei näe.
Niisiis sai Saksast tulem hakatud ja pooles Poolas otsustas teise silindri sisselaskeklapi pesa pusuks minna ja mootor lõpetas tegevuse.
Jätsin auto esialgu Poola ühe firma õuepeale. Kahe nädala pärast sõitsin talle uuseti järgi. Tõin ta treileri peal ära. Nüüd on ta suvi otsa mul maja ees seisnud. Võtsin mootori lahti ja hakkasin jubinaid uusi otsima. Eestis see nii lihtne ei olegi. Lõpuks peale mõne nädalast sebimist sian kasutatud plokikaane ja ühe kolbi, mis tahtis välja vahetamist.
Siis sai uued tihendd ja kaanepoldid tellitud. Kaaned lähevad ka ülekontrollimisele ja siis vaadatakse, kas on vaja lihvida ja sooveldada klapid ja muu tegevus, mis sinna juurde käib.
Ühesõnaga ülemise otsa mootorist peaks uueks saama. Alumise osaga on nii, et seal oli nagu kõik OK. saaled olid viisakad, kulumisranti hülsidel ei ole.
Veermiku kohapealt öeldi saksa ülevaatuspunktis, et kõik on ok.
CO oli ka väga hea.
Tutikas sumbuti ja tutikad M+S rehvid on aautol ka all.
Kliima kohta ei tea veel ,see tuleks ära täita siis saaks teada, kas on terve või ei ole.
Uste alla äärtes on ikka roostet ka natuke, aga selle saab ka veel korda teha.

Plaanid oleks masin korralikult korda teha ja siis vaatab, kuidas edasi toimetan, kas müün maha või sõidan mingi aeg ise

mingi aeg peaks mõne pildi kah üles panema ;)


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 11 Okt, 2006 7:37 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Bensumootori jubinatega peaks ikke suti kergem olema kui disladega


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 11 Okt, 2006 17:31 
Mootori jubinatega saab jah hakkama, ag akui klaasi või midagi muud sellist vaja, siis küsitakse meeletut hinda ja pole eriti kusagilt midagi leida ka. :P


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 11 Okt, 2006 20:50 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
see küll õige jah selle mudeli puhul


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 13 Okt, 2006 13:36 
Teab keegi aidata, kui nüüd V6 mootorile kaaned peale panna, siis loogiliselt vaadates seal mingeid märke pole vaja paika ajada, sest nukad on ju all ja neid liigutatud ei ole. Olen ma õigel teel, et pärast klapid pähe ei käi kui kaaned külge kruvin?


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 13 Okt, 2006 19:39 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Nu jah kui sul vänta ja nukka pole keeranud erinevalt st nukk paigal ja vänt ringi käinud


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 18 Okt, 2006 14:10 
Aga äkki keegi seletab, kus need märgid leida????


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 18 Okt, 2006 16:29 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Oberst, ära aja inimest segadusse! Kui masinal on alanukkvõll siis pea maha võtmisel ei ole võimalik märke paigast ära ajada.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 18 Okt, 2006 21:13 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
ma nagu arvestasin et põhi ikke ka maas


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 19 Okt, 2006 9:12 
Ei alumist osa pole näppinud
ainult kaaned sai maha võetud ja korda tehtud.
Üks kolb läheb ka vahetusse.
Nukkasid ja Vänta ei ole omavahel laiali võtnud, järelikult ei saa märgid ka paigast ära minna.

ONJU


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 19 Okt, 2006 10:41 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
just nii


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 23 Okt, 2006 7:51 
Sellel nädalavahetusel sai asi siis käsilevõetud.
Selgus aga mõni tõsiasi veel , et 2. silindris kolb oli ikka niipalju kannatada saanud, et rõngad ka ära lõhkunud. Natuke veel ja oleks kolb pilbastek lennanud mootoris. Sebitud sai 3,8 l mootori kolb, aga see on läbimõõdult suurem.
Niisiiś tuleb natuke veel kannatada ja jubinaid otsida. Loodan, et järgmine nädalavahetus saab edasi tegutseda.


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 23 Okt, 2006 7:57 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Palju see 3,8 kolb oli suurem


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 23 Okt, 2006 8:41 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
silindri läbimõõdud:
3,3: 92,993-93,007mm
3,8: 95,993-96,007mm

Kolvi läbimõõdud:
3,3L 92,950-92,968mm
3,8L 95,950-95,968mm

Kolvipea kõrgus - vastavast märgist loetuna kolvipea ülemise servani:
3,3L - 42mm
3,8L - 36mm

Rõngastel ma vahet ei leidnud.

lisaks veel erienvusi 3,3 ja 3,8 vahel
kolvikäik - 81mm ja 87mm
kompressioon- 8,9-1 ja 9,6-1
max HP - 158@4859RPM ja 180@4400RPM
Vääne - 203lb,ft @ 3600RPM ja 240lb,ft @ 3600RPM
Piston PIN pikkus (kui see on kolvirõngas siis parandan ülevalt poolt oma väidet: 67.25-67.75mm ja 71,25-71,75mm

- ülejäänud näitajad ja arvud on täpselt samad

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 30 Okt, 2006 13:36 
MOTT :lol:

Täna Viljandisse kolbide järgi ja järgmine ndlavahetus auto kokku panna ,siis saab veel üks kena Voyager Eesti teedele liikuma :-D


Tagasi üles
  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 104 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia