Chrysler Club Foorum
https://chryslerclub.ee/foorum/

uno1: Voyager 93 a. 3,3l SE automaat
https://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=1&t=813
Leht 1 koguhulgast 7

Autor:  uno1 [ Kolmapäev 11 Okt, 2006 0:27 ]
Teema pealkiri:  uno1: Voyager 93 a. 3,3l SE automaat

Tere siitpere siis.
Sai ka siis Saksast endale pealkirjas nimetatud Voyager toodud.
Esimesed kogemused selle autoga on küll halvad, aga eks odavalt head asja ka ei saa ja mootori sisse ostes ei näe.
Niisiis sai Saksast tulem hakatud ja pooles Poolas otsustas teise silindri sisselaskeklapi pesa pusuks minna ja mootor lõpetas tegevuse.
Jätsin auto esialgu Poola ühe firma õuepeale. Kahe nädala pärast sõitsin talle uuseti järgi. Tõin ta treileri peal ära. Nüüd on ta suvi otsa mul maja ees seisnud. Võtsin mootori lahti ja hakkasin jubinaid uusi otsima. Eestis see nii lihtne ei olegi. Lõpuks peale mõne nädalast sebimist sian kasutatud plokikaane ja ühe kolbi, mis tahtis välja vahetamist.
Siis sai uued tihendd ja kaanepoldid tellitud. Kaaned lähevad ka ülekontrollimisele ja siis vaadatakse, kas on vaja lihvida ja sooveldada klapid ja muu tegevus, mis sinna juurde käib.
Ühesõnaga ülemise otsa mootorist peaks uueks saama. Alumise osaga on nii, et seal oli nagu kõik OK. saaled olid viisakad, kulumisranti hülsidel ei ole.
Veermiku kohapealt öeldi saksa ülevaatuspunktis, et kõik on ok.
CO oli ka väga hea.
Tutikas sumbuti ja tutikad M+S rehvid on aautol ka all.
Kliima kohta ei tea veel ,see tuleks ära täita siis saaks teada, kas on terve või ei ole.
Uste alla äärtes on ikka roostet ka natuke, aga selle saab ka veel korda teha.

Plaanid oleks masin korralikult korda teha ja siis vaatab, kuidas edasi toimetan, kas müün maha või sõidan mingi aeg ise

mingi aeg peaks mõne pildi kah üles panema ;)

Autor:  Oberst [ Kolmapäev 11 Okt, 2006 7:37 ]
Teema pealkiri: 

Bensumootori jubinatega peaks ikke suti kergem olema kui disladega

Autor:  uno1 [ Kolmapäev 11 Okt, 2006 17:31 ]
Teema pealkiri: 

Mootori jubinatega saab jah hakkama, ag akui klaasi või midagi muud sellist vaja, siis küsitakse meeletut hinda ja pole eriti kusagilt midagi leida ka. :P

Autor:  Oberst [ Kolmapäev 11 Okt, 2006 20:50 ]
Teema pealkiri: 

see küll õige jah selle mudeli puhul

Autor:  uno1 [ Reede 13 Okt, 2006 13:36 ]
Teema pealkiri: 

Teab keegi aidata, kui nüüd V6 mootorile kaaned peale panna, siis loogiliselt vaadates seal mingeid märke pole vaja paika ajada, sest nukad on ju all ja neid liigutatud ei ole. Olen ma õigel teel, et pärast klapid pähe ei käi kui kaaned külge kruvin?

Autor:  Oberst [ Reede 13 Okt, 2006 19:39 ]
Teema pealkiri: 

Nu jah kui sul vänta ja nukka pole keeranud erinevalt st nukk paigal ja vänt ringi käinud

Autor:  uno1 [ Kolmapäev 18 Okt, 2006 14:10 ]
Teema pealkiri: 

Aga äkki keegi seletab, kus need märgid leida????

Autor:  Anjolle [ Kolmapäev 18 Okt, 2006 16:29 ]
Teema pealkiri: 

Oberst, ära aja inimest segadusse! Kui masinal on alanukkvõll siis pea maha võtmisel ei ole võimalik märke paigast ära ajada.

Autor:  Oberst [ Kolmapäev 18 Okt, 2006 21:13 ]
Teema pealkiri: 

ma nagu arvestasin et põhi ikke ka maas

Autor:  uno1 [ Neljapäev 19 Okt, 2006 9:12 ]
Teema pealkiri: 

Ei alumist osa pole näppinud
ainult kaaned sai maha võetud ja korda tehtud.
Üks kolb läheb ka vahetusse.
Nukkasid ja Vänta ei ole omavahel laiali võtnud, järelikult ei saa märgid ka paigast ära minna.

ONJU

Autor:  Oberst [ Neljapäev 19 Okt, 2006 10:41 ]
Teema pealkiri: 

just nii

Autor:  uno1 [ Esmaspäev 23 Okt, 2006 7:51 ]
Teema pealkiri: 

Sellel nädalavahetusel sai asi siis käsilevõetud.
Selgus aga mõni tõsiasi veel , et 2. silindris kolb oli ikka niipalju kannatada saanud, et rõngad ka ära lõhkunud. Natuke veel ja oleks kolb pilbastek lennanud mootoris. Sebitud sai 3,8 l mootori kolb, aga see on läbimõõdult suurem.
Niisiiś tuleb natuke veel kannatada ja jubinaid otsida. Loodan, et järgmine nädalavahetus saab edasi tegutseda.

Autor:  Oberst [ Esmaspäev 23 Okt, 2006 7:57 ]
Teema pealkiri: 

Palju see 3,8 kolb oli suurem

Autor:  hmm [ Esmaspäev 23 Okt, 2006 8:41 ]
Teema pealkiri: 

silindri läbimõõdud:
3,3: 92,993-93,007mm
3,8: 95,993-96,007mm

Kolvi läbimõõdud:
3,3L 92,950-92,968mm
3,8L 95,950-95,968mm

Kolvipea kõrgus - vastavast märgist loetuna kolvipea ülemise servani:
3,3L - 42mm
3,8L - 36mm

Rõngastel ma vahet ei leidnud.

lisaks veel erienvusi 3,3 ja 3,8 vahel
kolvikäik - 81mm ja 87mm
kompressioon- 8,9-1 ja 9,6-1
max HP - 158@4859RPM ja 180@4400RPM
Vääne - 203lb,ft @ 3600RPM ja 240lb,ft @ 3600RPM
Piston PIN pikkus (kui see on kolvirõngas siis parandan ülevalt poolt oma väidet: 67.25-67.75mm ja 71,25-71,75mm

- ülejäänud näitajad ja arvud on täpselt samad

Autor:  uno1 [ Esmaspäev 30 Okt, 2006 13:36 ]
Teema pealkiri: 

MOTT :lol:

Täna Viljandisse kolbide järgi ja järgmine ndlavahetus auto kokku panna ,siis saab veel üks kena Voyager Eesti teedele liikuma :-D

Leht 1 koguhulgast 7 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/