Tänane kuupäev Kolmapäev 29 Mai, 2024 11:24

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 104 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 16 Nov, 2006 12:04 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
no vot, siis saab jua ainult rõõmu tunda.
Kurjuse asja ei sooviks komenteerida see inimeste oma vaheline business - ei poolda ühtegi sajatamist siin foorumis.

Aga siis ju varsti masin koos :)

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 16 Nov, 2006 13:07 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
hmm kirjutas:
no vot, siis saab jua ainult rõõmu tunda.
Kurjuse asja ei sooviks komenteerida see inimeste oma vaheline business - ei poolda ühtegi sajatamist siin foorumis.

Aga siis ju varsti masin koos :)


Ärme sajata siin ka Upperit siis

Ise olen Hr Märtenile 2 korda helistanud ja pole saanud rääkida

Ükshea võrdlus mis mind ajas (valessse teemasse aga umbes sama)

Tuli meile koju ehituse ABC reklaam mingid soodustus kehtib 13-17 nov
nendest 14-15 nov oli seal inventuur.
et ära reklaami kui ei saa tegeleda asjaga


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 16 Nov, 2006 13:53 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
uno1 kirjutas:
Veel on üks plokikaas ka üle 2.;4.;6. silindri oma.
:shock: Kas mitte silindrid poolte vahel ei jagune 123 ja 456 ?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 16 Nov, 2006 16:54 
anjolle kirjutas:
uno1 kirjutas:
Veel on üks plokikaas ka üle 2.;4.;6. silindri oma.
:shock: Kas mitte silindrid poolte vahel ei jagune 123 ja 456 ?



:oops: mina tean, et süütejärjekord on sellel mootoril risti mootoriga
või olen ma millestki valesti aru saanud :(


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 16 Nov, 2006 18:45 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
silindrite numbrid ja süütejärjekord on kaks eri asja. Tegelt mis tähtsust sel ongi ;)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 17 Nov, 2006 9:37 
anjolle--- :P eh ehmatad siin inimesi niimoodi.
Aga homme hakkab meeltu mootori kokkupanek, äkki saab õhtaks paugu torusse juba Mr Green


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 17 Nov, 2006 9:44 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Silindrid ja süütejärjekord:


Manused:
33.JPG
33.JPG [ 20.75 KB | Vaadatud 4244 korda ]

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)
Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 17 Nov, 2006 9:58 
Vot see oli kasulik pilt, mis saatsid :hi: suuremad tänud


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 19 Nov, 2006 13:56 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Vaat' siis. :oops:
Tuleb välja, et ongi kaks erinevat silindrite nummerdamise süsteemi. Ühe järgi loetakse silindreid 123, 456 ja süütejärjekord oleks 132536, teise järgi loetakse silindreid 135, 246 ja süütejärjekord 123456.
Lisaks Wikipediast

Seega ongi kindlam väljendada nii nagu sissepritsesüsteemide puhul kasutatakse - Bank1 ja Bank2. Bank1 on see pool kus on 1. silinder. See on õnneks mõlema süsteemi puhul samas kohas.

Vabandan eh-ehmatamise pärast :doh:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 20 Nov, 2006 10:15 
Kirjutaks siis vahepeal oma voyageri käekäigust Mr Green
Nimelt hakkasime laupäeval sõpradega siis mootorit kokku panema.
Esiteks selgus, et mootri vana plokk oli juba viimases remondis, see tähendab, et kolvid olid 0,75mm suuremad 0 remont kolbisedst. Egas midagi, viskasime ka mootori alumise otsa ringi ja tõstisme vahele.
Laupäeva ööse kell 02.00 keerasime võtit, mootor ei tahtnud korralikult käima minna ja siis korraga jälle lagin sees :angry:
Pühapäeval võtsime uuesti kaaned maha, selgus, et sisselaskekolektorist oli jällegi üks klapipesa tükk jõudnud silindrisse. Egas midagi, tegime puhtaks, pesime sisselaske ja pead survepesuriga läbi ja uuesti kokku.
Õhta kella 22.00 ajal mootor nurrus jälle mõnusalt. Seekord käivitus ilusti.
Lasime mootorilkäia mingi 15 min siis sai pöördeid antud ja uuesti lagin sees :doh: . Niiet korra peab veel esimese kaane maha võtma.
Peaks vis sissaske kolektori ära vahetama, ei teaju palju seda puru seal sees veel on :tige: Või leidub kellegil taolist terasharja, millega saaks kolektori läbilükata.
Igatahes loodan lähipäevadel masina sõitma saada ja Eesti registrisse võtta.
Igatahes V6 mootor käib kokku lahti juba unepealt Mr Green


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 20 Nov, 2006 18:23 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Klapipesa tükk silindrisse ??? :think: :think: ja sisselaskekollektorist ??? :think: kohe mitte ei saa aru


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 20 Nov, 2006 21:19 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 26 Juun, 2006 22:38
Postitusi: 1384
Asukoht: Helsinki
Mobiil: 58333448
Igatahes V6 mootor käib kokku lahti juba unepealt



Ehee mehed meil lõpuks klubis mees kes mootoreid teeb.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 21 Nov, 2006 9:27 
Oberst kirjutas:
Klapipesa tükk silindrisse ??? :think: :think: ja sisselaskekollektorist ??? :think: kohe mitte ei saa aru



Ühesõnaga, kui saksamaalt tulin, siis lõhkus mingi valemiga ära teise silindri sisselaske klapi pesa. sealt lendasid tükid laiali arvatavasti läbi sisselaske kolektori, muud seletust ma asjale ei leia. Vana mootorit llahti võttes leidus klapipesa tüke igast silindrist. Nüüd vahetasin sisselaske kolektori ära, tänud Märtenile jälle :hi: Loodame, et mootorit rohkem lahti võtma ei pea.
Eile saime Voyagerykenasti nurruma, aga pihustite tihendid said ikka 3x kokku lahti võtmisega niipalju kannatada, et otsustasin uued osta. Täna õhtal siis masin lõplikult kokku ja siis ARKi regama ( See juhtub ainult alles palgapäeval :oops: )
Mr Green Kusjuures mootori töötamist sai proovitud Breakcleeneriga.
Õlirõhu andur sai ka tellitud Hr Kuriksikäest tutikas, niiet varsti peaks minu kaarik tänavatel vurama.
Kui sõpradelt pildid kätte saan, siis panen ka siia üles ;) igatahes nalja sai päris palju seda tööd tehes Mr Green


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 21 Nov, 2006 9:29 
AWD95 kirjutas:
Igatahes V6 mootor käib kokku lahti juba unepealt



Ehee mehed meil lõpuks klubis mees kes mootoreid teeb.


Selle töö vastu ei ole mul mitte midagi, kui ainult koht oleks kus teha.
Pean ikka endale koju korraliku garaazi ehitama :roll:


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 21 Nov, 2006 9:32 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 26 Juun, 2006 22:38
Postitusi: 1384
Asukoht: Helsinki
Mobiil: 58333448
Garaazi ehitusel nõu ja jõuga nõus abistama. Ehituskogemusi küllaga. Nii-et julget peale hakkamist, eriti kui tuleb veel koht kus saab oma masinat putitada.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 104 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia