Kirjutaks siis vahepeal oma voyageri käekäigust
Nimelt hakkasime laupäeval sõpradega siis mootorit kokku panema.
Esiteks selgus, et mootri vana plokk oli juba viimases remondis, see tähendab, et kolvid olid 0,75mm suuremad 0 remont kolbisedst. Egas midagi, viskasime ka mootori alumise otsa ringi ja tõstisme vahele.
Laupäeva ööse kell 02.00 keerasime võtit, mootor ei tahtnud korralikult käima minna ja siis korraga jälle lagin sees
Pühapäeval võtsime uuesti kaaned maha, selgus, et sisselaskekolektorist oli jällegi üks klapipesa tükk jõudnud silindrisse. Egas midagi, tegime puhtaks, pesime sisselaske ja pead survepesuriga läbi ja uuesti kokku.
Õhta kella 22.00 ajal mootor nurrus jälle mõnusalt. Seekord käivitus ilusti.
Lasime mootorilkäia mingi 15 min siis sai pöördeid antud ja uuesti lagin sees
. Niiet korra peab veel esimese kaane maha võtma.
Peaks vis sissaske kolektori ära vahetama, ei teaju palju seda puru seal sees veel on
Või leidub kellegil taolist terasharja, millega saaks kolektori läbilükata.
Igatahes loodan lähipäevadel masina sõitma saada ja Eesti registrisse võtta.
Igatahes V6 mootor käib kokku lahti juba unepealt