Tänane kuupäev Esmaspäev 24 Juun, 2024 16:29

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 38 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Laupäev 31 Juul, 2010 9:18 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler 300M

Liitunud: Laupäev 01 Mai, 2010 10:45
Postitusi: 232
Asukoht: Saaremaa
Nii nii. Mõtlesin et hakkan ka siis järgemööda kirja panema oma auto lugu.
Ostetud sai see isend 2009 aasta novembrialguses Norrast.( eelmine auto Audi 80 B4 2,6 V6 1994) Ostu põhjuseks oli see, et kohalikud seadused ei luba mul enam eesti registreerimis märkidega autot kasutada ja trahvid väga suured. Valik GV kasuks tulenes sellest, et ilus, ruumikas ja mugav auto vaieldamatult kõige kõigem mahtuniversaal... :D
Diisle kasuks otsustasin loomulikult ökonoomsuse pärast. Kütusekulu madal ja siin on diisli ja bensiini hinnavahe ka kusagile 3-4 eek liitri pealt. Kütuse kuluks olen siiani saanud ( 7,5l/100 maanteel ja 8,5l/100 Mnt/linn) ainult linna sõitu pole proovinud!
Auto ostsin mingilt sisserännanud iraaklaselt ( terve mõistus poleks sellist asja muidugi teinud) kuid valida ka suurt midagi ei olnud. Hind oli ka päris hea sellel hetkel ja arvestasin ka et kindlasti läheb palju raha remondile ja eks kae imet... LÄHEBKI
Seetõttu otsustasin et hakkan ise asjaga tegelema ja mutreid keerama tuleb odavam ja siiani on nii, et mida rohkem ise teed seda rohkem hakkab ka huvi pakkuma.

Mingeid lisasid autol ei ole, kesklukk puldist ei tööta, ei ole konti ( töökojas öeldi et on olnud aga hiljuti maha võetud) manuaal aknad ja manuaal kast... ühesõnaga võimalikult vähe asju mis saaks tuksi minna! Aga siiski...

Teeninduses olen ka juba piisavalt istunud.

Detsembris lõpetas koostöö genekas mis tehti ilusti korda, kui ma ei eksi siis läbi olid harjad ja harjatee. Esialgu pakuti et vahetusfond või siis harjateed parandatakse kah mingi 1000 eegi eest aga kuna olid jõulud siis see süsteem ei toiminud ja läbi ime oli saaremaa kohalikus autoosade poes õige jubin olemas ja kõigest 100 eegi eest.
Auto üles tõstes ja põhja alla piiludes vajusid teenindusmeestel lõuad maani, sest summuti esimene osa kuni pütini oli asendatud metsatraktori hüdro voolikuga nagu mulle väideti... :D
Tegemist on siis mingit tüüpi kõriga mis on mõeldud õli pumpamiseks ja seest kaetud teflon kihiga mis omakorda oli juba mõnest kohast läbi põlenud... :D väiksed mustad täpid peal... :)

Vahepeal norras lõppes kiirteel radikas, temp põhja ja kapotiall purskaev. Kuna siin on remont ja treileri vedu väga kallis ( oletatav remonditunni hind on 1400 eeki PS: selle eest ei tehta ka veel midagi... :D.) siis olude sunnil lohistasin auto lähedal asuvasse tanklasse ja keerasin ise radika maha! Lõikasin katkised ribid läbi ja voltisin kokku. Kindluse mõttes panin ka natuke radikaparandus vedeliku. Kuna olen sellest niipalju hirmujutte kuulnud siis panin tõesti natuke...

Juulikuu: Külastasin jälle kodumaad plaan oli siis auto teenindusse lükata ja ilusti korda teha sest suits ja lörin häirisid juba meeletult. Mõte oli hea aga läks nagu ikka... :D Põhiline jutt mis kuulsin oli et 2,5TD Voyager on kõige hullem diiselmootor ja seda pole umbes üldse mõtet remontida ja vigade leidmiseks läheb võibolla üldse nädal aega ja arve tuleb ka nii suur ,et sa pole kindlasti nõus maksma... :D No jah siis... ühesõnaga teeninduses lasin kärukonksu alla panna mille ostsin Autospetsialistist 2100 eegiga juhtmed olid ka kaasas.
Ise vahetasin ära õli, kütusefiltri õhuviltri, eelsüüte küünlad ja radika ( kuna see otsustas ka uuesti lekkima hakata ja väljanägemine oli tal ka selline kehvapoolne) Uue radika sain samamoodi Autospetsialistist 2200 eegiga kui ma ei eksi.

Nüüd olen siis jälle otsaga tagasi norras, auto löriseb, suitseb ja eile hakkas mingi elektri jama kah... voolud kadunud jne. Tellitud sai uued hüdrotõukuri vardad ja klapikambrikaane tihend see saab siis olema minu esimene katsetus midagi mootori sees teha... :D jupid jõuavad nädalapärast... mis saab.... :D elame näema!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 31 Juul, 2010 9:40 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler 300M

Liitunud: Laupäev 01 Mai, 2010 10:45
Postitusi: 232
Asukoht: Saaremaa
Lisaks pilte ka aga ei oska... :oops:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 31 Juul, 2010 9:46 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Ütleme nii, et sul peavad ikka närvid väga tugevad olema.
Kui radika katki minemisel oli sul temp läinud põhja? ega sa juhuslikult kohe sinna külma vedelikku sisse ei valanud, lasid ikka korralikult maha jahtuda?
Kui tõukuri vardaid vahetama hakkad vaata üle ka nookurid ning nookuripukid, st kui palju on vanad vardad nookuris olevaid pesasid söönud.
Ei teeks paha kui laseksid igas silindris ka surve ära mõõta - seda siis pärast varraste vahetust. Saad kindluse, et klapiajamitega, silindritega ja rõngastega on asjad enam vähem korras.
Ära seda EGR-i praegu puutu ning püüa kontrollida ka vaakumi süsteemi korrasolekut (leiad foorumist)

Väntadega aknaid olen näinud vaid ühel voyal ja seda ka 2,4 bensukal ning kaubikul.
Kas sul el akna nuppe pole?

Piltide koha pealt on sul vaja leida mingi interneti koht - kas või www.upload.ee ning sealt linkida siia.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 31 Juul, 2010 9:51 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler 300M

Liitunud: Laupäev 01 Mai, 2010 10:45
Postitusi: 232
Asukoht: Saaremaa
Ei ole nuppe ja närvidega on ka nii nagu on tuleb lihtsalt endale sisendada et kõik saab korda... :D
Kuigi selle uskumine hakkab järjest raskemaks muutuma... :)
Kõiksugu kontrollid ja muud asjad jäävad kindlasti sellesse aega kui eestis olen sest rahakott siinseid teenindusi küll välja ei kannata. Nii kui temperatuuri tuli põlema läks suretasin auto välja ja tegutsema hakkasin alles 2 päevapärast.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 31 Juul, 2010 14:35 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev 31 Jaan, 2009 17:55
Postitusi: 150
Asukoht: Pärnu
Ütlen ausalt, head närvid peavad sul mees olema :D . Ja tore on see, et Sa ise oled selle kórval suht optimistlik (smile'dest arvan) Mr Green . Aga loodame, et üksaasta saab see masin lópuks ka korda :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 31 Juul, 2010 20:51 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler 300M

Liitunud: Laupäev 01 Mai, 2010 10:45
Postitusi: 232
Asukoht: Saaremaa
No jah mis seal ikka kurvastada.... romu auto ja hea tuju on ikka parem kui romu auto ja masendus.. :)
Ja kindlasti aitab optimismile kaasa ka teadmatus ( mõni asjalikuma ja teadjam vend vaatab kohe et mahakandmisele) :)
Aga tegelikult ajab see asi lihtsalt naerma Mr Green
JA kui ta ka korda ei saa siis mul on vähemalt üks tore mänguasi mida lammutada Mr Green
Vahepeal oleks muidugi tore sõita ka!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 01 Aug, 2010 10:55 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler 300M

Liitunud: Laupäev 01 Mai, 2010 10:45
Postitusi: 232
Asukoht: Saaremaa
Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 01 Aug, 2010 10:58 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler 300M

Liitunud: Laupäev 01 Mai, 2010 10:45
Postitusi: 232
Asukoht: Saaremaa
Pilt

Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 01 Aug, 2010 11:01 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler 300M

Liitunud: Laupäev 01 Mai, 2010 10:45
Postitusi: 232
Asukoht: Saaremaa
Pilt

Pilt

Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 01 Aug, 2010 11:05 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler 300M

Liitunud: Laupäev 01 Mai, 2010 10:45
Postitusi: 232
Asukoht: Saaremaa
Pilt

Pilt

Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 01 Aug, 2010 16:31 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev 31 Jaan, 2009 17:55
Postitusi: 150
Asukoht: Pärnu
Ei saa pattu salata, et väljast näeb suht sile ja korras isegi :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 01 Aug, 2010 17:30 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler 300M

Liitunud: Laupäev 01 Mai, 2010 10:45
Postitusi: 232
Asukoht: Saaremaa
Sellepärast mina kui algaja ei saagi uskuda seda, et nii ilus masin nüüd täiesti otsas on omadega... :D

Aga eks mõni rooste täpp ka ikka on kui lähedalt piiluda :(


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 01 Aug, 2010 18:16 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler 300M

Liitunud: Laupäev 01 Mai, 2010 10:45
Postitusi: 232
Asukoht: Saaremaa
hmm kirjutas:
Kui tõukuri vardaid vahetama hakkad vaata üle ka nookurid ning nookuripukid, st kui palju on vanad vardad nookuris olevaid pesasid söönud.
.



Aga võibolla peaks nookurid kohe ära tellima kui juba vardaid vahetan ( on ka kallis lõbu?)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 01 Aug, 2010 19:33 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Pigem võta korraks klapikambrikaas maha ja vaata varraste ning nookurite olukorda enne kui neid tellima hakkad. Kaas tuleb väga kergelt maha - 4 kruvi pealt lahti, mõned voolikud ja jahutusvedeliku paak eest ära ja ongi kõik.
Homme otsin üles ka vastavad pildid.
viewtopic.php?f=82&t=2764&hilit=t%C3%B5ukurid&start=30
vaata ka järgmist lehte.

viewtopic.php?f=83&t=4512&hilit=nookurid&start=45
viewtopic.php?f=1&t=5096&hilit=nookurid

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 01 Aug, 2010 21:45 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler 300M

Liitunud: Laupäev 01 Mai, 2010 10:45
Postitusi: 232
Asukoht: Saaremaa
Nii nii. Lisan siis tänased katsetused ja avastused. Mõtlesin siis et nokin veidi ja korjan ära kapotialt igasugu jama ntx defa signaali mis koguaeg ees tolgendas ja mingid isemonteeritud lisatuled mis niikuinii ei töödanud ja neid juhtmeid kõik kohad täis.
Siis avastasin et (parandage kui exin) turbo jahutus toru mis läheb radikasse, paremal pool mootorit on kuidagi lõdvalt kinni liikus seal torupeal vabalt edasi tagasi. Võtsin mõlemad, nii vasaku kui parema lahti, puhastasin ära ja panin kinni tagasi... korralikult... toru otsad olid pealt ja seest õlised???
Tööde käigus kukkus padrunvõtme otsik otsast ära ja nagu alati maani ta ei jõudnud... :D
Niisiis otsisin otsikut kätpidi kombates ja mingi hetk olin küünarnukini õlis ja otsa leidsin ka... :D
Kuna seda üli oli kogunenud mingisse auku sinna päris palju hakkasin otsima kus kohast see tuleb ja siis avastasin mingi lahtise toru otsa mis peaks minema õhu toru külge....

Pilt ... õnneks oli kinnitus rõngas tagant taskust võtta ja panin selle siis kinni ära.
Mis toruga tegu on, miks ta õlne oli ja mis potsik see üldse on mille seest ta tuleb? Mingi naljakas plastmas kaanega tops?

Peale seda läksin siis katsetama seda turbo tühjaks sõitmist 3 käik 90 km/h üle 1,5 km niimoodi järjest ei julgenud sõita hääl oli liiga hirmus... :)

Kodust minnes oli tossu joru järgi pärast oli nagu peaaegu et kadunud, kuigi kui linnas sõitsin siis ikka 1 käik ja kiirendus viskas korrask musta pilve välja ja sama oli ka sõidupealt 3 käiguga kiirendades!


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 38 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 111 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia