Nii nii. Mõtlesin et hakkan ka siis järgemööda kirja panema oma auto lugu.
Ostetud sai see isend 2009 aasta novembrialguses Norrast.( eelmine auto Audi 80 B4 2,6 V6 1994) Ostu põhjuseks oli see, et kohalikud seadused ei luba mul enam eesti registreerimis märkidega autot kasutada ja trahvid väga suured. Valik GV kasuks tulenes sellest, et ilus, ruumikas ja mugav auto vaieldamatult kõige kõigem mahtuniversaal...
![:D](./images/smilies/chr_lol.gif)
Diisle kasuks otsustasin loomulikult ökonoomsuse pärast. Kütusekulu madal ja siin on diisli ja bensiini hinnavahe ka kusagile 3-4 eek liitri pealt. Kütuse kuluks olen siiani saanud ( 7,5l/100 maanteel ja 8,5l/100 Mnt/linn) ainult linna sõitu pole proovinud!
Auto ostsin mingilt sisserännanud iraaklaselt ( terve mõistus poleks sellist asja muidugi teinud) kuid valida ka suurt midagi ei olnud. Hind oli ka päris hea sellel hetkel ja arvestasin ka et kindlasti läheb palju raha remondile ja eks kae imet... LÄHEBKI
Seetõttu otsustasin et hakkan ise asjaga tegelema ja mutreid keerama tuleb odavam ja siiani on nii, et mida rohkem ise teed seda rohkem hakkab ka huvi pakkuma.
Mingeid lisasid autol ei ole, kesklukk puldist ei tööta, ei ole konti ( töökojas öeldi et on olnud aga hiljuti maha võetud) manuaal aknad ja manuaal kast... ühesõnaga võimalikult vähe asju mis saaks tuksi minna! Aga siiski...
Teeninduses olen ka juba piisavalt istunud.
Detsembris lõpetas koostöö genekas mis tehti ilusti korda, kui ma ei eksi siis läbi olid harjad ja harjatee. Esialgu pakuti et vahetusfond või siis harjateed parandatakse kah mingi 1000 eegi eest aga kuna olid jõulud siis see süsteem ei toiminud ja läbi ime oli saaremaa kohalikus autoosade poes õige jubin olemas ja kõigest 100 eegi eest.
Auto üles tõstes ja põhja alla piiludes vajusid teenindusmeestel lõuad maani, sest summuti esimene osa kuni pütini oli asendatud metsatraktori hüdro voolikuga nagu mulle väideti...
![:D](./images/smilies/chr_lol.gif)
Tegemist on siis mingit tüüpi kõriga mis on mõeldud õli pumpamiseks ja seest kaetud teflon kihiga mis omakorda oli juba mõnest kohast läbi põlenud...
![:D](./images/smilies/chr_lol.gif)
väiksed mustad täpid peal...
![:)](./images/smilies/chr_smile.gif)
Vahepeal norras lõppes kiirteel radikas, temp põhja ja kapotiall purskaev. Kuna siin on remont ja treileri vedu väga kallis ( oletatav remonditunni hind on 1400 eeki PS: selle eest ei tehta ka veel midagi...
![:D](./images/smilies/chr_lol.gif)
.) siis olude sunnil lohistasin auto lähedal asuvasse tanklasse ja keerasin ise radika maha! Lõikasin katkised ribid läbi ja voltisin kokku. Kindluse mõttes panin ka natuke radikaparandus vedeliku. Kuna olen sellest niipalju hirmujutte kuulnud siis panin tõesti natuke...
Juulikuu: Külastasin jälle kodumaad plaan oli siis auto teenindusse lükata ja ilusti korda teha sest suits ja lörin häirisid juba meeletult. Mõte oli hea aga läks nagu ikka...
![:D](./images/smilies/chr_lol.gif)
Põhiline jutt mis kuulsin oli et 2,5TD Voyager on kõige hullem diiselmootor ja seda pole umbes üldse mõtet remontida ja vigade leidmiseks läheb võibolla üldse nädal aega ja arve tuleb ka nii suur ,et sa pole kindlasti nõus maksma...
![:D](./images/smilies/chr_lol.gif)
No jah siis... ühesõnaga teeninduses lasin kärukonksu alla panna mille ostsin Autospetsialistist 2100 eegiga juhtmed olid ka kaasas.
Ise vahetasin ära õli, kütusefiltri õhuviltri, eelsüüte küünlad ja radika ( kuna see otsustas ka uuesti lekkima hakata ja väljanägemine oli tal ka selline kehvapoolne) Uue radika sain samamoodi Autospetsialistist 2200 eegiga kui ma ei eksi.
Nüüd olen siis jälle otsaga tagasi norras, auto löriseb, suitseb ja eile hakkas mingi elektri jama kah... voolud kadunud jne. Tellitud sai uued hüdrotõukuri vardad ja klapikambrikaane tihend see saab siis olema minu esimene katsetus midagi mootori sees teha...
![:D](./images/smilies/chr_lol.gif)
jupid jõuavad nädalapärast... mis saab....
![:D](./images/smilies/chr_lol.gif)
elame näema!