Chrysler Club Foorum
https://chryslerclub.ee/foorum/

Pjootr: Chrysler Sebring LX 2,7 2003a
https://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=1&t=5479
Leht 1 koguhulgast 1

Autor:  Pjootr [ Esmaspäev 13 Juul, 2009 21:38 ]
Teema pealkiri:  Pjootr: Chrysler Sebring LX 2,7 2003a

08.06.2009 sai siis soetatud oma esimene auto milleks sai Chrysler Sebring. Polnud enne neid vaadanud aga kui müüki tuli see isend ja hind oli suht soodne (68 000) siis sai see ka ära ostetud. Enne sai muidugi ka siin foorumis veits ringi vaadatud, uuritud ja puuritud. Ostuga siiamaani väga rahul, läbisõit 130 000, auto seisukord hea, kütust võtab praegu keskmiselt 9l/100km, seest heleda nahaga, el. lisad töökorras, nipet-näpet vead siiski on (antenni mootor ei tööta, 1 sarniir ära vahetatud, väike kolks vasakul ees ja taga, väike suitsuauk juhiistmes, vasak tagumine uks naksub). Ees ootab kolmapäeval küünalde vahetus American Beautys, peale lähevad Denso Iridium Power ITL16. Plaanis lasta likvideerida ka kolksud, vahetada käigukasti- ja mootoriõli. Tulevikus tahaks lasta paigaldada ka toonklaasi. Kokkuvõttes masinaga väga rahul, ruumi on kõvasti, sõita on hea ja mugav ning ülemäära kulukas ka ei ole.

Samas on kohe paar küsimust veakoodide kohta. Nimelt ükspäev suri lambist foori taga välja ning veakoode vaadates näitas P1684 ning P0340. Siin foorumis otsingut kasutades leidsin mõned vasted selle esimese kohta ja räägiti et see nagu ei olegi mingi viga, teise kohta ei leidunud aga midagi. Googlest uuridest leidsin järgmised vastused: P1684- driver 5 line 4, P0340- camshaft position sensor circuit (otseses tõlkes siis nukkvõlli anduri viga?). Kui keegi oskab nende kohta midagi lähemalt rääkida siis vastused oleks teretulnud :)

Lõppu siis mõned pildid ka.
Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  hmm [ Esmaspäev 13 Juul, 2009 22:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Pjootr: Chrysler Sebring LX 2,7 2003a

Õnnitlused korraliku isendi välja valimisel.
mmm tuled korras ja velje kapslid alles...... :roll:

P0340 (M) Camshaft Position Sensor Circuit.
- A rationality error has been detected for loss of camshaft position sensor

Seega seda võiksid kontrollida.

P1684 Battery Loss In The Last 50 Starts
- The battery has been disconnected within the last 50 starts.
Aku lahti ühendatud. Vbl on püütud seda veakoodi kustutada...

El antenn - võta lahti, (puuri plastik tüüblid 10 puuriga lahti) seejärel paiguta see sooneline juht lint tagasi ning asi ants. seejärel ühenda antenni juurest el pistik lahti, et ta ei tõmbleks.

kas kõikidel 2003 a. 2,7 mootoritel on teistsugune summuti.... kuidagi toru lihtsalt...

Autor:  Pjootr [ Esmaspäev 13 Juul, 2009 22:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Pjootr: Chrysler Sebring LX 2,7 2003a

hmm kirjutas:
Õnnitlused korraliku isendi välja valimisel.
mmm tuled korras ja velje kapslid alles...... :roll:

P0340 (M) Camshaft Position Sensor Circuit.
- A rationality error has been detected for loss of camshaft position sensor

Seega seda võiksid kontrollida.

P1684 Battery Loss In The Last 50 Starts
- The battery has been disconnected within the last 50 starts.
Aku lahti ühendatud. Vbl on püütud seda veakoodi kustutada...

El antenn - võta lahti, (puuri plastik tüüblid 10 puuriga lahti) seejärel paiguta see sooneline juht lint tagasi ning asi ants. seejärel ühenda antenni juurest el pistik lahti, et ta ei tõmbleks.

kas kõikidel 2003 a. 2,7 mootoritel on teistsugune summuti.... kuidagi toru lihtsalt...



Tänud. Ja tänud vastuste eest :)
Lasen siis kolmapäeval üle vaadata selle nukkvõlli anduri.

Autor:  Pjootr [ Esmaspäev 20 Juul, 2009 21:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Pjootr: Chrysler Sebring LX 2,7 2003a

Nonii.
15.07.2009 sai siis tehtud väike väljaminek auto peale. Pidin vahetama algselt süüteküünlad, kuid siis ütles üles ka nukkvõlli andur, lisaks selle lasin vahetada ka mootoriõli ning -filtri. Tööd lasin teostada ning osad ostsin American Beauty-st, raha kulus ei rohkem ega vähem kui 4876,00 EEK.
Lähemalt siit: http://chryslerclub.ee/foorum/garage_ve ... le&VID=168

Et tegevust autoga ikka jätkuks siis paar päeva tagasi lakkasid töötamast salongipuhuri 3 esimest astet st. puhub sooja/külma ainult 4 astmes ja täie hooga :( Kõigepealt võtsin lahti lüliti kuid seal kõik OK, seejärel selle nö. takistite ploki (nagu ka siin soovitati teha) ning selgus, et see plaat ära oksüdeerunud. Eks siis millalgi uue jubina järgi, paigaldus ja siis loodame natukest rahulikku sõidumõnu ka :)

Autor:  bluedogster [ Esmaspäev 20 Juul, 2009 23:37 ]
Teema pealkiri:  Re: Pjootr: Chrysler Sebring LX 2,7 2003a

Probleeme vist jätkub ,aga damn kui nice ta sul välja näeb..

Autor:  Luuser [ Teisipäev 21 Juul, 2009 17:24 ]
Teema pealkiri:  Re: Pjootr: Chrysler Sebring LX 2,7 2003a

Eks alguses on ikka väljaminekuid aga sellega peab juba enne ostu arvestama. Minu õnnitlused ilusa isendi ostmisel :ok:

Autor:  Pjootr [ Reede 31 Juul, 2009 23:11 ]
Teema pealkiri:  Re: Pjootr: Chrysler Sebring LX 2,7 2003a

Nii. Eile installisin autole uue salongipuhuri takistite ploki (või misiganes selle nimetus on) ja puhur töötab jälle! :)
Uus sai ostetud Ameerika Autost 475.- eest.
Ameerika Autost nii palju, et kui naine uuele jubinale järgi läks ja palus auto juurde vaatama tulla kas sai ikka õige asi siis mehed olid üksteisele lolli näoga otsa vahtind, et kes ja kas peaks ennast üldse liigutama Mr Green Suht ebameeldiv teenindus oli olnud.

Aga see selleks, vähemalt auto korras ja kõik OK :)

Autor:  Pjootr [ Esmaspäev 12 Okt, 2009 21:20 ]
Teema pealkiri:  Re: Pjootr: Chrysler Sebring LX 2,7 2003a

Nonii. Väikesed kulutused jälle auto peale tehtud.
Nimelt sai külastatud Eminem OÜ-d kuna oli vaja likvideerida kolks mis tuli tagumise vasaku ratta juurest. kohapeal selgus, et amort läbi ja vahetusse nad läksid.
Vahetati ära ka käigukasti õli. Kuna kast jõnksutas korralikult käike sisse pannes oli plaanis lasta ka soft uuesti peale kirjutada. Vahetusel selgus aga, et käigukasti filter oli miski löögi saanud ning täpselt seal augu juures mõlk sees kust õli läbi filtri käib (seega eriti õli sealt läbi ei saand). Nüüd uus filter ja õli ning asi viimase peal, käiguvahetus väga sujuv. Kiitused Hr. Tarmole, mees teab mis teeb ja teeb seda kiiresti. Teenindus igati korrektne ja üleliigselt raha ei koori.

Autoga nüüdseks läbi sõitnud ca. 7000 km. Seega 1000 pärast seisab ees õlivahetus.
Kuna tali tulekul siis peab ka uued kummid kuskilt soetama Mr Green
Üldiselt sõidab hästi ja masinaga endiselt rahul :)

Autor:  Pjootr [ Teisipäev 10 Nov, 2009 17:30 ]
Teema pealkiri:  Re: Pjootr: Chrysler Sebring LX 2,7 2003a

Juhtus selline lugu siis. Pühapäeval hakkasin Kesk-Eestist Tallinna sõitma. Tunnen, auto läheb kuidagi kaua soojaks. Natukese aja pärast hakkas aku tuli põlema, genekas enam ei töödanud (kusjuures rihm juba vilises natuke varem ka).
Temperatuuri näidik tõusis ka kõrgemale kui muidu. Jäin seisma ja kapoti all suitses midagi. Asja lähemalt uurides selgus, et tosooli jookseb kuskilt välja ja otse geneka peale. Mis suitses, seda ei tea.
Jätsin auto Paide Amservi. Täna selgus mis viga: termostaadi mingi tihend andis saba ja tosool jooksis mootorisse. Nüüd vaja vahetada plokikaane tihendid ja loota, et kaaned ise sirged ja terved. Samuti vaja mootor läbi pesta ja uus õli sisse panna (500 km tagasi just tegin õlivahetuse :tige: ). Raha läheb 8000 +-. Loodan, et Paide Amserv piisavalt pädev Sebringut remontima. Ise Tallinnas, auto Paides, asjaajamine aint telefoni teel.

Kellelgi äkki ideid miks see tihend üles ütles (mingi surve süsteemis) ja mis seal suitsema võis minna?Kas genekas võis ka õhtale minna sellest? Ja kas tuleks peale remonti midagi veel lasta igaks juhuks kontrollida/üle vaadata?

Korralik ebaõnn, viimasel ajal auto suht rahaauguks muutunud :tige:

Leht 1 koguhulgast 1 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/