Chrysler Club Foorum
https://chryslerclub.ee/foorum/

Hmm: Sebring 2,7LX 2001a.
https://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=1&t=2454
Leht 2 koguhulgast 11

Autor:  hmm [ Teisipäev 06 Nov, 2007 22:17 ]
Teema pealkiri: 

Jäi teine täna kuidagi kaamera ette (kes ütleb kus Eestimaa punktis pilt tehtud?):
Pilt
Sättisin teda natuke teistmoodi ka, kuid võttenurk jäi nendel piltidel kuidagi kesiseks.... aga see kukkus suht rahuldavalt välja (statiivi ju polnud kaasas :(

Mis natuke muret valmistab:
1. mootoririhm külmast peast koriseb/väriseb - nagu pinguti ei töötaks. mootor korraks seisma ning siis uuesti tööle ja korin kadunud.
2. salongis kuskil laepeal, kõrvalistuja juures mingi nagin/krõbin (mingi juhe vist kuskil lotendab - häirib natuke palju....
3. Tagumine kõrvalistuja poolne kõlar jäi vait - homme uurim milles probleem, pigem aran, et juhe tuli lahti.

Autor:  Lennar [ Teisipäev 06 Nov, 2007 22:22 ]
Teema pealkiri: 

väga kobe on ikka tooniga:P

aga ma olen 2 suve sõitnud erinevate sebringutega.... ja kuna 3 on kohtuseadus, siis raudselt tahan sebringut ka tuleval suvel:p äkki õnnestub saada šveitsist uue ninaga sebringut... et siis 2003 alates

Autor:  111 TOM [ Teisipäev 06 Nov, 2007 22:30 ]
Teema pealkiri: 

Paneks Haapsalu raudteejaama lukku! Ootan auhinda...
Oleksid pidanud ise ka ikka kaadrisse jooksma...Statiiv sul ju oli!

Manused:
raudteem1.jpg
raudteem1.jpg [ 33.43 KB | Vaadatud 8147 korda ]

Autor:  hmm [ Teisipäev 06 Nov, 2007 22:34 ]
Teema pealkiri: 

see hoone jah... Mr Green
Siit järeldus kui fotoaparaat on juba autos siis peab kindlasti ka statiiv lähedal olema.

Autor:  valvur [ Kolmapäev 07 Nov, 2007 22:10 ]
Teema pealkiri: 

mu sebring pidi ketiga olema??

Autor:  elwood [ Kolmapäev 07 Nov, 2007 22:38 ]
Teema pealkiri: 

2,7 liitrine on ketiga, ülejäänud rihmaga.
2,7sel on muidugi ka rihmad "abiseadmete" käivitamiseks.

Autor:  hmm [ Kolmapäev 07 Nov, 2007 23:11 ]
Teema pealkiri: 

nukkivõlliajam on jah ketiga, kuid see n.ö. abiseadmete tööks vajalik ehk "genekarihm" rahvasuus.

Autor:  hmm [ Neljapäev 08 Nov, 2007 22:14 ]
Teema pealkiri: 

Nii nüüdseks siis valmis ostetud
Pilt
õli: Motul 8100 X-Max 5W30 - 632eek


Filter MAN (3-W9365) - 141eek
Pilt
Õlitussüsteemipesuvahend Motul Engine Clean 300ml - 156eek

http://www.motul.com.ph/fact_sheets/dai ... ysler.html

Teisipäeval siis vahetusse

GV kasutasin sama seeria 8100 aga X-cess õli nüüd panen siis nende näitajatega mida manual ette annab. Mootoripesuvahendit kasutan just selle pärast, et ajajooksul on ikka midagi sinna jäänud ning jällegi eelnev kogemus GV diisel mootriga andis mootorile pärast väga hea heli...
Ja eks see üks väike tiksumine mootoris ole ka selle põhjuseks

Autor:  hmm [ Teisipäev 13 Nov, 2007 21:06 ]
Teema pealkiri: 

Nii nüüd siis läbi hädade ka mootoriõli vahetatud.
1. Alguses soetatud MANN filter ei olnud õige - sai siis väljavahetatud FRAM PH16 vastu
2. Kui õli vahetatud hakkasin garaazhist välja sõitma oli järsku mingil vapral põhjusel õli loik mootori alla tekkinud - filter kehvalt kinnitatud, või siis jäi vana filtri tihend mootori külge. Igatahes vahetaja lennutas sarvilisi igale poole ning ütles, et sellist jama pole tal aastaid juhtunud... igatahes jäi 1,5 L puudu. 1L sain 20 min pärast juurde ning nivoo on nõks üle min aga normipiires ja 1L saan mõne ajapärast.

Sai ka geneka rihma pingutatud, enam ei korise külmast peast, kuid soovitati see rihm ära vahetada, puiseks muutunud ja risti rihmaga praod sisse tulnud :(

Märkasime ka et kondensi oli õlikorgi all. Mainis, et sõidan lühikesi otsi, mis ka tõsi, kuid ütles et midagi on karteri tuulutusega nihu. Siis tuli meelde see PCV valve jutt, ning ka manual annab, et seda vaja kontrollida 100000 km järel ning vajadusel vahetada.

Leidsin ka netist väikse faili, kus on toodud Chrysleri mootorile õli filtrite ja süüteküünalde margid:
http://www.americauto.ru/content.files/CHRY_CR-REF.htm

Manused:
PCV valve.jpg
PCV valve.jpg [ 325.94 KB | Vaadatud 8175 korda ]

Autor:  Anjolle [ Esmaspäev 19 Nov, 2007 18:34 ]
Teema pealkiri: 

Hilinenud õnnitlused minugi poolt.
On ikka ilus küll. Ja nahk ka hästi säilinud.
Nael kummi ja katus lömmi! :D

Autor:  hmm [ Reede 04 Jaan, 2008 21:25 ]
Teema pealkiri: 

punnisin täna õhtul siis mõned pildid masinast (krt on ikka see rakvere pime koht):
Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  Myrakaru [ Reede 04 Jaan, 2008 21:55 ]
Teema pealkiri: 

Näe..taipas ilukilbi ringi tõsta :D

Kuna sul niikuinii üks puudu, äkki müüd kaks ära? :roll:

Ma maksaksin hästi. Ütleme 100.- krooni tükist?

Autor:  bono [ Laupäev 05 Jaan, 2008 0:42 ]
Teema pealkiri: 

hmm, Sul on silma! Nojah, ok Myrakaru, Sul ka!

Autor:  hmm [ Pühapäev 06 Jaan, 2008 13:03 ]
Teema pealkiri: 

vot mis piltidelt välja tuli:
parempoolne karp on tiba mõlkis ja kriimustatud ja seda juba enne ostmist :( ei märganud ostmise ajal

aga pildi seeria jätkub:
Pilt

täna tulin kohe hea tuju, kui mõtlesin, et pole olnud siia maani suuri kulutusi/remonti masinale teha saab rahulikult sõita ja käedki pole õlised olnud :)
ptüi ptüi igale poole.

Muide see istmesoojenduse jama pole siiamaani leidnud - kõrval oma toimib ilusti ja särtski tuleb lülitite juurde välja, hakka või kahtlustama, et küttekeha läbi või siis küttekeha lisatoide kuskilt katkenud.
külm on kurivaim kui masinasse istuda ja iste kah ei lähesoojaks.

Külmast peast tuleb igasuguseid naginaid, klõbinaid juurde - eriti häirivad on muusikarütmis klõpsuvad uksepolstri sisemus või siis ukselukustus nupud - nüüd ka tagumise aknalaual mingi krõbin.
väljas on piisavalt külm, et ei viitsi neid kõrbinaid eemaldada.

PS muide valvur õlilekked on tingitud sellest samas 150 eekusest PCV klapist - siiani pole topparts tagasi helistanud (pidi 2 nädalaga saabuma pärast tellimist), et neil see saabunud :( peab vist hakkama uuesti üle helistama.

Autor:  Lennar [ Neljapäev 31 Jaan, 2008 21:31 ]
Teema pealkiri: 

mis selle pcv klappi ülesanne on?

Leht 2 koguhulgast 11 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/