Tänane kuupäev Reede 26 Apr, 2024 5:37

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 151 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Laupäev 12 Sept, 2009 23:15 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Asi ei olnud mitte selles, et akut kinni ei saanud vaid selles, et euro akudel on terve alumine ring n.ö. kraega aga usakal ainult pikemad küljed. Aku kere on jah sama mõõtu 22,5cm.
Aga aku alus/pesa vm sarnane asi ei mahuta laiemat akut ja ka kõrgemat.
Kahjuks polnud fotokat käepärast - muide taustinfona nii palju, et sebringul asub aku esitule all rattakoopas, mitte nagu voyal kapoti all.
Kinni sai ta ilusti pikema külgedel olevate kraede abil väga hästi aga külgmised (lühema külje omad) oli vaja eemaldada, muidu ei mahu aku oma pessa

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 30 Okt, 2009 17:58 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Nii sai siis talvepapud alla (499.- eek Rakvere Silberis) ja need mõõdus 205 55 R16 (suvekad 205 60 R16),
Suvekatega oli spido suht paigas... 1-2km/h näitas rohkem siis talvekatega:

Pilt

Pilt

Soovisin ka vahetada välimise parempoolse rooliotsa ning teha ka sildade kontroll, kuid selgus, et:
Vaja lisaks välimisele rooliotsale (654eek/tk - Morgenis 450eek/tk) vahetada veel:
Esimesed stabikakondid 590.- (295 eek/tk, Morgenis 620 eek/tk)
Vasak sisemine rooliots 571 eek/tk (morgen-450ek/tk)
Tagumised ülemised šarniirid 990.- (495 eek/tk - Morgenis 880eek/tk)
Tagumise stabikavarda keskmised puksid 164.- (132eek/tk Morgen 175eek/tk)
Kokku: 2969.- eest juppe
Neile lisandub vahetuse töö + sillastend

Ja seda enne jõule ja aastapäeva :(

Kui mõni aeg tagasi sai AB-s käidud siis nad kahtlustasid midagi mis tagumise osa kõikuma paneb aga ei öelnud kindlalt mis asi - nüüd näitas meister kuidas on tagumistel rataset loks sees :shock: ja päris märgatav. Sõidule see tunda ei anna vaid mida raskem tagumine ots seda rohkem lääpas on rattad. AB ei suutnud ka tohkem öelda, kui et parem esimene.... mõlema teeninduse kõrval olin ise kõrval... seega oleneb täiesti meistrist kuidas ta masiat tunneb või oskab vigu välja tuua....
Siin kohal üks väike positiivne punkt Silberile (pigem selle silla meistrile)

Ja see karteri tihend mis sai seal kevadel ära vahetatud - lekib ikkagi. Nüüd siis pesid mootori alt puhtaks ning neljapäeval/reedel lähen tagasi ja siis lubasid selle korda teha - garantii korras.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 20 Veebr, 2010 10:31 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Talvega on masin ennast korralikult üleval pidanud.
Järgnevaks on ees jällegi Silberisse minek, neil on vaja eelmise aasta praak ära parandada - see karteritihend mida nad pidama ei saanud.
Lükkasin aega pidevalt edasi, kuna hea on seda teha koos õli vahetusega. Sai www.maardekeskus.ee ostetud õli 5L Motul Eco-energy 5W30 615.-
Ahjaa, üks Championi raamita kojamees ütles lepingu ülesse, ühel hommikul jääd kojemehe küljest lahti mudides tuli kumm lahi, püüdsin tagasi panna, kuid ülemine raam murdus pooleks. Aga polnud hullu 2a. olid ees olnud ja väga head tööd teinud 250eeku ja uus 60cm K-rautast asemele.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 20 Veebr, 2010 11:40 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Teisipäev 09 Mär, 1971 8:00
Postitusi: 2510
sebringule peaks sobima 55 cm kojamehed ju? Kas 60 paljuks ei lähe?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 20 Veebr, 2010 11:44 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Kus juures ei lähe, päris mitu korda sai poe ja auto vahet joostud ning mõõdetud. See 55cm tundus liiga lühike, 55 ja 60 vahelisi numbreid valida polnud võtsin 60.
Asi on selles, et kõrvalistuja poolse kojamehe ots on all pool ja see ei sega, suht mõnusalt on kojameestega esiklaas kaetud. Eks püüab teha ka pildi kuidas kojamehed paiknevad.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 04 Apr, 2010 17:20 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Ok kojameeste asetustest poel veel pilte teinud, kuid vahepeal:
Sai ära parandatud klaasipesu voolikud - külmadega jäätus kinni ning tuli pihustite otsast lahti...

Silber kõrvaldas garantiikorras karteripõhjatihendi lekke (pani uue tihendi, praegu pole kiiganud, kas ka peab...)

Sai Kalla käest sillajupid kätte:
Pilt
Vasakult:
Parempoolne välimine rooliots 320eek/tk
Vasak sisemine rooliots 490 eek/tk
2x esimesed stabikavarda kondid 485 eek/tk
2x tagumised ülemised šarniirid 470 eek/tk
vasak esimene rattalaager 1015 eek

Juppe kokku 3735 eeku eest

Peale neid on esisillas vahetamata veel alumised õõtsad koos šarniiridega, parem sisemine rooliots ja parem ülemine õõtshoob, ülejäänud on kõik ringi visatud/visatakse lähiajal.

Mootori klapisääretihendite vahetuse lükkame mõneks ajaks edasi, kuna need jupid olid planeeritust tiba rohkem... kuna nende tihendite vahetus läheks ka kuskil 2-3K eeku

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 05 Apr, 2010 9:01 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 04 Mär, 2010 0:53
Postitusi: 320
Asukoht: Viljandi/kuopio
Mobiil: 37256755630
Päris sõbralikud hinnad


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 05 Apr, 2010 16:28 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 04 Sept, 2008 15:42
Postitusi: 315
Asukoht: Tallinn
Isegi vaatan, kas härra kallal on käpp kusagil autopoes sees? :think:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 30 Juun, 2010 18:28 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Nii päris tükk aega pole siia midagi kribanud...
Vahepeal sai õli ära vhetatud ning pea aegu kõik silla jubinad alla visatud... läks kiireks ja kõiki ei jõudnud.
Nüüd ilmnes kõige ebameeldivam asi... kont kurivaim töötab siis kui heaks arvab ja tema peab vajalikuks töötada tiba jahedamate ilmadega :angry:
Kontil siis selline asi, et sidur ei taha/jäksa või mis iganes oma tööd teha. Vool tuleb peale, mähis on korras ja kui kaikaga tiba aidata töötab nii kaua kui mingi andur käsib tal töö korraks peatada. Siis tuleb uuesti vool peale aga siduri megnet ei reageeri - jälle kaigast ning asi toimib. Lõpuks saime ta ka voolu abil töötama aga seda 1h... Arvata on, et jama täis ja ei suuda sitaga hakkama saada.
Reedel läheb siis ülevaatamisele, et ehk annab midagi teha. Samas laseb diffris ka õli ära vahetada.

Aga praegu :angry: äeb aparaat selline... Viimane modimine on klubi kirjaga kleeps taha luugile (Estonia jäi kehvalt ning selle võtsin ära)

Pilt

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 02 Juul, 2010 21:43 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
:dance: kont korras :yeehaa:

Viga oli siis kondi siduriplaadil mis magneti jõul vastu rihmaratast tõmbab. Nimelt oli see sooneliseks kulunud ning haakus ühe küljega ning õrnalt. Sai siis nii rihmaratas kui plaat lihvitud Rakveres ühest töökojas, pandi kokku ja ei midagi... Isegi kaikaga ei saanud tööle. Kehitati õlgu... ja tulin tulema, et järgmine nädal tagasi minna.
Aga hing ei saanud rahu ja võtsin kodus siis ratta alt ning pugesin auto alla märkasin, et päris suurt jõudu läheb vaja, et see sinna vastu saada koos magneti jõuga. Seega tekkis kahtlus, eh lihvimise tagajärjel oli vahe liiga suureks läinud ning sai nihkkaliiber välja otsitud ja mõõdetud... 100 leht läks lõdvalt vahele ja loksus. Manualist järgi uurides selgus, et vahe peab olema 0,41...0,79mm aga mul üle tugevalt 1cm. Sai viil välja otsitud ning plaadi võlli otsa viilitud. Päris keberniit oli seda sirgeks saada... treipingis poleks olnud probleemi aga käevahel tehes pidi pidevalt plaadi kinnitama ja kaliibriga vahet mõõtma. Lõpus sai vahe siis 0,5 aetud ja asi jonksus.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 30 Jaan, 2011 14:57 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Nii vahepeal siis jällegi õli vahetatud... krt liiga kiiresti alaneb õlitase karteris... õli tõmbab lihtsal läbi silindrite minekut. Järgmine nädal peaks siis ka selle probleemi lahendatud saama, käib omari juures ning vahetab mootori ülemised tihendid ära.
Aku ja usa raua vaheline Taiwani jupp mängis lolli... vahest lasi vooli läbi vahest ei lasknud. Ühesõnaga ühendus loksus lahti ning tina sees olev keere sai kahjustatud. Päris mõnus oli eilse tuule ja lumega väljas aku juurde ronida. Sai siis see taiwani jupp lühemaks tehtud, et tagapool olev keere haakuks korralikumalt. Nüüd asi OK.

Muud ei midagi... sõidab ning ei kurda.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 31 Jaan, 2011 1:12 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Vara hõikasin... masin ei tahtnud kohe kuidagi moodi õhtul Tartu poole sõitma hakata...
Võti lihtsalt ei keeranud...
Mõtlesin, et no nii... nüüd mulgi see elektrooniline lukublokeering jamab... ei tunne Parkingut ära. Samas kui käigukangil nuppu vajutasin klõpsis süüteluku juures magnet väga ilusti.
Lõpuks panin lihtsalt Assa luku õli süütelukku, kuna eelnevad ilmad olid suht pehmed ning vist panin korraks niiske/märja (kukkus korraks lume sisse) süütevõtmega masina käima ja võis mõne väikse jäätukikese muukide vahele külmetuda. Ja see aitas... ehk assa lukuõli töötas.

Siit moraal - kuivatage alati võti enne ära kui te selle talvel süütelukku topite. :cop:

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 01 Veebr, 2011 21:37 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 06 Juun, 2006 18:26
Postitusi: 367
Asukoht: Pärnu
hmm kirjutas:
Siit moraal - kuivatage alati võti enne ära kui te selle talvel süütelukku topite. :cop:

Või ärge pillake võtit lumme :D

_________________
Selge mõistuse esimeseks eelduseks on enamike arvamusega mittenõustmine. Oscar Wilde


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 02 Veebr, 2011 23:29 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Suuresti tänu KV-le sai lubatud sebringule väike kohendus kuur teha 166000km pealt.
Nimelt kunagi mainitud klapisääretihendid... neid polnudki vaja vahetada, sest vanad olid ülikorras. Samas õli läks meeletult. Mis paistis tegelikult jama oli see, et õline oli kogu sisselaske süsteem - alates õhufiltri juurest kuni esimeste silindrite küünaldeni välja. Ehk teisisõnu kuskil oli karterituulutuses ummistus mis ei lasknud õhul korralikult liikuda, pedaali vajutus tekitas liiga suure hõrenduse ning imati mootorist õli õhu asemel.
Puhastati kõik mootori kanalid, torud, voolikud ja lisaks vahetati uuesti PCV klapp - tundus remondimehele, et see käitub kuidagi imelikult. Koos tööga sai siis väga puised klapikambri kaane tihendid vahetatud.
Sain järjekordselt kinnitust, et kasutan üli head õli :pai: Motul 8100 seeria õlid on head. Mootori klaverimäng oli väga ilus (mõnus karamell) kahes kohas oli näha pisikesi tökati tükke.
Lisaks lasin vahetada õhufiltri + kastis õli ja filtri - Mopar ATF +4 läks sisse ja mootoris õli (Motul 8100 x-cess) ja filtri (FRAM PH16 :lohutus: ).

Ega kõik väga roosiline nüüd ka pole - nimelt mootori peal olev jahutusvedeliku plastikust õhutusnipliga junn, mis tavaliselt kipub katki minema, mul ka niriseb aga seda ühenduskohast millega ta mootoriploki külge kinnitub. (sellelt ka siis need üksikud roosad tilgad, mida Mürakaru aastapäeval mainis). Luuser sai oma probleemile lahenduse... loodan ka soemate ilmadega asja ettevõtta:
viewtopic.php?f=1&t=4629&start=15
Teine jama on ikka see karteri kinnitus - otstest ei saanud seda korralikult kinni, niiskeks kipub jääma.
Kogu eelnev lõbu läks üks tööpäev töömehel tööd ja varuosade kokkukraapimiseks ning minult 317euri.
:thumb:

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 03 Mai, 2011 8:28 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Nii siis sõidetud on 2400 km (ainult) ning ölli ikka läheb... aga mitte nii hullusti.

Masin sai uuesti Omarile ette näidatud ning ütles, et ei ole muretsemiseks põhjust.
Siin kuu tagasi hakkas eest urina häält tulema, ning eelmine aasta sai vahetatud parempoolne laager ja urinast lahti saadud.
Nüüd tellitud Kalla käest uus laager ka vasakule poole, asi vahetatud aga urin jäi.... Targemad vaatasid ning ütlesid, et vaja rehvid ära vahetada (parem esimene on oluliselt rohkem kulunud, kui teised...) Samas on vaja ka sillapuksid üle käia (esimesed ja tagumised), siis sillastend ja peaks asi jällegi OK olema. Samas kui urin jääb on asi tiba kehvasti... differ... :(

Tagumised piduriklotsid olid väga läbi... Kalla käest uued ning nüüd jällegi OK, kuigi ega kaugel ole ajad millal vaja kettad ära vahetada.

Laager ja Klotsid
Pilt

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 151 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 29 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia