Natuke on ka auto hooldust saanud.
*AC sai täidetud ning oli hea jahe palavate ilmadega sõita
*Antenn koos kaabliga sai vahetatud, kuna mingit levi polnud, leidsin koopa seest kellegi parandatud aretuse, mis oli ära oksudeerunud.
*Vahetatud D30´ne pinioni tihend mis lekkis. Samuti uus sillaõli sisse. Samuti tundub, et juhipoolne silla veovõlli tihend lekib, sai ka need Rockautost tellitud.
*Vahetatud D44a sillaõli, selgus ka, et LSD on kutu. Selle kettaid vahetama ei hakka ning sisse läheb lukk.
*Kasti õli on ilus ja puhas ning seda ei hakka häirima
*Vahekasti õli sai vahetuse, vana oli ikka päris jubedas seisus.
*Mootor ootab veel uut õli, teglen sellega nädalavahetusel.
*Tagauste kõlarid plärisesid, sai sinna kapist vedelevad leitud. Tehase kinnitused jootsin uue kõlari külge.
*Kõik roolivardad said uute vastu vahetatud, vanadel olid kõikidel munakatel kaitsekummid puruks ja ainult ajaküsimus millal sodi oma tööd teeb.
*Pikemal sõidul hakkas ka VIC karjuma oma kurikuulsat "Coolant Sensor Low" viga, kuna olin seda juba oma vanal masinal parandandanud, siis läks jootmine lihtsalt.
Käidud ka pikematel sõitudel ning mingit suurt muret pole olnud:
*Sooja mootoriga jääb IAC mõnikord tukkuma ning kui peak näiteks roolikeerama ja käiku sisse panema, siis lõppeb seiskunud mootoriga.
*TPS´il tundub olevat kerge "surnud ala" ning tahab samuti vahetust. Mõlemad Mopari andurid peaks lähinädalal jõudma.
*Luugi klaas ei avane, kiskusin siis katte maha ja selgus, et soleneoid on kutu ning keegi on ka nibukaga selle klaasi sinna kinni tõmmanud, samuti oli paaril juhtmel tehtud mingit "ossi näppudevahel juhtmete kokkukeeramist ja siis teip peale lahendust". Kõik see porr sai eemaldatud ja korralikult joodetud.
Nädalavahetusel peaksin sõbralt saama töötava solenoidi ja siis saan klaasi loodetvasti jälle liikuma.
*Kõik pidurid tahavad tegemist, samuti piduritoru, mis taha jookseb.
Muidu on aga ilma "lisadeta" Jeebuga hea sõita ning saab aru, et istud V8 taga