Tere
Poleks uskunudki, aga tagasi ma olen
Olin kunagi valge cabrio LeBaron-i omanik, millest on siin pikalt pajatatud. Nii minu kui ka AWD 95 (oli vist) kelleni see mingit ringi pidi jõudis. Kuigi tean, et pole ilusat ilma, aega jne sai ikkagi keskeakriis minust võitu. Ja seetõttu tarisin koju musta Chrysler Sebring LX Cabrio 2.7 V6 149kW . Limited ja automaat. Auto Saksast jaan 2017. Saksas esimene arvelevõtmine dets2003. Eestis oleku aja jooksul auto sõitnud natuke üle 17 000 km. Alates detsembrist masin seisab ja ootab kevadisi ilusaid ilmasid.
Et auto sõidaks on tal siis selle aja jooksul vahetatud:
• esisillas kondid, mõlemad õõtshoovad koos sarniiride ja puksidega, mõlemad esimesed rattalaagrid, ülemised sarniirid esi- ja tagasillas. sildade reguleerimine. uus aku.
• mootoril kambrikaane tihendid, küünlad, jahutusvedelik, generaatori- ja kliima pumba rihmad.
• käigukasti õli koos hoorattaga. katalüsaatori tihendid ja pagasniku amordid.
• kliima täitmine, uued tagumised kõlarid. katusele tehtud Nano vetthülgav hooldusvahatamine.
• tagumised pidurikettad, klotsid. armatuuri valgustuse remont.
• vasakpoolne välimine pooltelje ots
ja muidugi antenn
Kuna mootor pidi õli suhtes pirtsakas olema siis õli vahetatud selle aja jooksul 3x. Ehk siis praktiliselt iga 6000 km järgi. Hooldusvälp ametlikult on vist 12 000 km. Saan aru kui vahetada 8-9000 vahel on hea küll. Raha siis remondile, hooldustele kulunud ca 1700 €. Vaja veel poleerida ja lakkida esituled, mõni salongi pirn vahetada, varsti ka esimesed pidurikettad ja klotsid. Soetada uued rehvid. Plaan otsida kuskilt 17` velg alla kui juba uute rehvide soetamiseks läheb. Kas läheb ei tea veel?? Kas kellegil kogemusi?? Teha veel uus ülevaatus kevadel. Siis peaks masin olema ka valmis vastu minema kevadele.
Lambda andur läks ka vahetusse
Olen rahul autoga. Praktiliselt kõik lisad mis tollal pakkuda olid on peal. Sõidurõõmu ja emotsiooni pakub ikka rohkem kui asi ise väärt on
Pilte panna paraku ei oska.