Chrysler Club Foorum
https://chryslerclub.ee/foorum/

UrmasT. : Grand Voyager 2005
https://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=1&t=15537
Leht 1 koguhulgast 3

Autor:  UrmasT. [ Laupäev 02 Juul, 2016 7:30 ]
Teema pealkiri:  UrmasT. : Grand Voyager 2005

Tere kõigile alustuseks! Olen siin uus, kuid kuna sai muretsetud pealkirjas mainitud liikur siis sellest natuke pajataks. Kuna eelmisel liikuril (MB W210) tekkisid mõningad liiga hullud probleemid, siis otsustasin liikurit vahetada.Soov oli hankida ruumikas auto, millega oleks võimalik ka mugavalt liikuda ilma röögatu küttekuluta. Kuna ei tahtnud kramplikult kinni hoida kindlast margist-mudelist, siis vaatasin teiste hulgas ka Voyagere. See isend eristus teistest sama hinnaklassi masinatest kobedama välimusega ja (mis minule oli üllatus) võimaluse poolest peita istmeid põrandasse. Ei olnud sellise variandiga kokku puutunud. Mootoriks siis 2,8 diisel. Vajan diislit, kuna töölesõit üks suund 54km. Erinevalt ühest teisest samasugusest dislast see töötas ilma suurema vibrata ja ilma veidra kahinata mootoris. Auto on classic varustuses ehk miinimum aga sedagi on rohkem kui enamike eurojapside maksimum. Juhikoht on minule (olen 193cm pikk ja 123kg) mugavam kui MB või näiteks Pontiac Trans Sport oma. Samal päeval, kui sai ostetud, panin aja kinni ülevaatuspunktis kuigi ülevaatuse aeg pole veel käes. Seal suudetakse masin põhjalikult üle vaadata ja vead kirja panna. Tulemus: sillad-pidurid korras, mitte mingeid lokse. Ainus viga leiti olevat läbipõlenud parktule pirn Mr Green . Paar päeva hiljem teeninduses mahlade-filtrite vahetuse käigus torgati juhe külge, see näitas mingit mootoriviga.Selgus, et üks toitesüsteemi klemm oli oksüdeerunud. See likvideeriti... Olen omanud riistapuud kuu aega nüüdseks ja väga rahul :) . Nurgadiivan sai vahetatud ilma et oleks vajanud järelkäru või kaubikut Mr Green . Korra läks tagumine parempoolne pidur kuumaks, suport võeti lahti ja puhastati-määriti, peale seda OK. Kuna ei olnud kaasas manuali, siis on veel natuke nuputamist kliimaautomaatika hingeelust aru saamisega kuid iseenesest kliima töötab ja paremini kui mersul. Ega praegu pilegi rohkem lisada kui et masin vägagi meeldib!
P.S. Kui keegi juhendaks, kuidas pilte lisada, siis paneks mõned üles.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  rivo [ Pühapäev 03 Juul, 2016 1:26 ]
Teema pealkiri:  Re: UrmasT. : Grand Voyager 2005

Lae pildid üles kuskile keskkonda (Upload, Fotoalbum vms) ja seal keskkonnas ava pilt ja pildi peal tee hiirega paremklõps, sealt võta properties ja sealt alt URL aadress, tee sellest copy ja foorumisse lisamiseks vajuta Img ja sinna teksti sisse ilmuvate vahele tee paste oma URLi aadressist.
[img]siia[/img]
Siis on pilt foorumis olemas.

Autor:  UrmasT. [ Pühapäev 03 Juul, 2016 9:36 ]
Teema pealkiri:  Re: UrmasT. : Grand Voyager 2005

Tänud! Proovin järgi.

Autor:  rannamees [ Neljapäev 07 Juul, 2016 13:51 ]
Teema pealkiri:  Re: UrmasT. : Grand Voyager 2005

Muretuid miile :)

Millest seal kliima juures aru ei saanud?

Autor:  UrmasT. [ Neljapäev 07 Juul, 2016 18:40 ]
Teema pealkiri:  Re: UrmasT. : Grand Voyager 2005

Tänud!

Kliima juures väheke tekitab segadust auto high/low nupp. Mida konkreetselt see reguleerib? Saan aru temperatuuri sättimisest mõlemale poole aga see eraldi auto-funktsioon tekitab küsimärgi.

Autor:  rivo [ Neljapäev 07 Juul, 2016 19:29 ]
Teema pealkiri:  Re: UrmasT. : Grand Voyager 2005

UrmasT. kirjutas:
Tänud!

Kliima juures väheke tekitab segadust auto high/low nupp. Mida konkreetselt see reguleerib? Saan aru temperatuuri sättimisest mõlemale poole aga see eraldi auto-funktsioon tekitab küsimärgi.

See nupp toimib sedasi, et valitud temperatuuri puhul kas ventikas käib natuke kiiremini või natukene aeglasemalt. Näiteks vihmase ilma puhul on hea hoida High peal, hoiab aknad paremini puhtad. Samuti väga palava ilmaga jahutab High salongi paremini, muul ajal hoidsin enda omal enamasti Low peal. Muud vahet pole, valitud temperatuuri hoiab ikka automaatselt, erinevus on ainult ventika kiiruses paari pügala võrra.

Autor:  UrmasT. [ Neljapäev 07 Juul, 2016 19:51 ]
Teema pealkiri:  Re: UrmasT. : Grand Voyager 2005

Tänud selgituse eest!
Kas keegi on proovinud panna kaugtuledesse tavapirni asemel LED-i? Originaalkauged tiba nõrgavõitu maanteel. Siin on MOTONET-is müügil näiteks selliseid : http://www.motonet.fi/fi/tuote/433024/H ... KENTEESEEN . See on 60w- võimsusega ehk päris hele peaks olema.

Autor:  rivo [ Neljapäev 07 Juul, 2016 21:18 ]
Teema pealkiri:  Re: UrmasT. : Grand Voyager 2005

Need LEDid teevad asja ainult hullemaks. Lase tulede klaasid ära lihvida ja poleerida, siis pane mõned a'la Osrami vms ultraheledad pirnid sisse ja mured kadunud. Näed sõita vägagi hästi. Lisakaugtuli on ka lihtsalt paigaldatav ja koos originaaltäistulega annab oluliselt rohkem valgust, kui mistahes überLED.

Autor:  SFsound [ Laupäev 16 Juul, 2016 1:45 ]
Teema pealkiri:  Re: UrmasT. : Grand Voyager 2005

rivo kirjutas:
Need LEDid teevad asja ainult hullemaks. Lase tulede klaasid ära lihvida ja poleerida, siis pane mõned a'la Osrami vms ultraheledad pirnid sisse ja mured kadunud. Näed sõita vägagi hästi. Lisakaugtuli on ka lihtsalt paigaldatav ja koos originaaltäistulega annab oluliselt rohkem valgust, kui mistahes überLED.


Täiesti nõus rivoga!

Soovin õnne masina puhul!

Mainisid, et juhikoht on sinu jaoks mugavam kui MB'l, millist (või kahe millist) MB silmas pidasid (sportlik huvi) ?

Kuidas see 2.8 diisel külmalt minnes ka ennast liigutab?

Edu autoga! :hi:

Autor:  UrmasT. [ Esmaspäev 18 Juul, 2016 7:40 ]
Teema pealkiri:  Re: UrmasT. : Grand Voyager 2005

Aitäh õnnesoovide eest!
Olen omanud mersudest nii 124 kui 210 ja kummagi juhikoht ei olnud minule nii mugav kui Voyageri oma.
See 2,8 ka külmalt toimib täiesti hästi. Olen täheldanud soojalt käivitades, et mõnikord pikalt starterit vajab, samuti korra tugevalt kiirendades suri välja. Teeninduses kompuuter näitas kütuselati surveanduri viga, telliti Boschi oma ära ja neljapäev läheb vahetusse.

Autor:  UrmasT. [ Kolmapäev 20 Juul, 2016 16:28 ]
Teema pealkiri:  Re: UrmasT. : Grand Voyager 2005

Sai eile ülevaatusel käidud. Tehtud ilma ühegi märkuseta, kiideti amorte ja pidureid :) Ülevaatuspunkt Citykatsastus Riihimäel.

Autor:  UrmasT. [ Kolmapäev 27 Juul, 2016 20:08 ]
Teema pealkiri:  Re: UrmasT. : Grand Voyager 2005

Kütuselati surveandur vahetati eelmine nädal kuid probleem püsib. Paistab, et siinmail raske leida diagnostikat, mis suudaks viga kindlaks teha. Järgmine nädal Eestimail, kolmapäev viin auto Tartusse Dia meeste kätte, nemad vast vea leiavad. Nendega varasemastki hea kogemus; mersu kliimaseadmest Soomestanis töölooma ei saadus aga dia taadid puhusid paari tunniga eluvaimu sisse. Eks annan teada, kuidas läheb.

Autor:  Mehis [ Neljapäev 28 Juul, 2016 21:08 ]
Teema pealkiri:  Re: UrmasT. : Grand Voyager 2005

UrmasT. kirjutas:
Tänud selgituse eest!
Kas keegi on proovinud panna kaugtuledesse tavapirni asemel LED-i? Originaalkauged tiba nõrgavõitu maanteel. Siin on MOTONET-is müügil näiteks selliseid : http://www.motonet.fi/fi/tuote/433024/H ... KENTEESEEN . See on 60w- võimsusega ehk päris hele peaks olema.

tegelt on olemas juba 7 põlvkond lumilede.
https://www.youtube.com/watch?v=p1SCzz9 ... e=youtu.be
hind muidugi krõbe,

Autor:  UrmasT. [ Kolmapäev 03 Aug, 2016 20:27 ]
Teema pealkiri:  Re: UrmasT. : Grand Voyager 2005

Nonii, Dia's käidud. Vahetati üks mehaaniline klapp ära, pihustite-tagasivoolude kontroll viga ei andnud. Käivitus tundus küll hiireköhatuse võrra kiirem.... Käisin maanteel, kiirendasin kohalt täiega ühksakümneni paar korda, ära ei koolend. Ehk leiti-parandati viga tõepoolest ära (ptüi-ptüi-ptüi). Aga viimastel päevadel starter soojalt ajudele käinud: keeran võtit aga ei midagi. Kui koputada pika võtmega starterit või tõmberelee pistikut siis toimib. Dia meestel ei olnud kahjuks aega sellega tegelda :( Homme ühes teises töökojas käin, kus lisatuled pääle saab, seal lubati seda starterivärki kah vaadata.

Autor:  UrmasT. [ Neljapäev 04 Aug, 2016 21:39 ]
Teema pealkiri:  Re: UrmasT. : Grand Voyager 2005

Sai siis autoke lisasilmad pähe :) Starterit ei olnud poistel aga aega torkida. Samas ei olnud täna ka sellega probleeme, kuigi kogu pealelõuna sai ringi sõidetud. Ei tea, kas kotermann kadus koos küttesüsteemi näppimisega või lihtsalt oli täna õnne. Peab vist igaks juhuks Soomestanis laskma asja uurida, siitmailt homme lahkun.

Leht 1 koguhulgast 3 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/