Chrysler Club Foorum
https://chryslerclub.ee/foorum/

Chrysler Sebring Limited 2010 2,7L
https://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=1&t=14268
Leht 1 koguhulgast 1

Autor:  velak [ Kolmapäev 25 Mär, 2015 12:21 ]
Teema pealkiri:  Chrysler Sebring Limited 2010 2,7L

Sai siis endale soetatud selline aparaat.

Chrysler Sebring V6 2,7L Limited
Helesinine
Limited varustuspakett
Lisaks teisaldatav kärukonks

Kontrast on suur, kuna eelmiseks autoks oli pisike ökonoomne 1,4l riisisööja. Suure tõenäosusega oleks ma sellega edasi ökonoomselt kilomeetreid mõõtnud, kui poleks tekkinud võimalus soodsalt Chrysler soetada.

Esmamuljed on vastuolulised muidugi. Inimesena, kes on senise elu manuaalkastiga sõitnud tundub automaatkast veidi kummaline ja esialgu tahtis sellega sõitmine harjumist, et nö vanast harjumusest sidurit ei vajutaks.
Mis mulle aga väga meeldib on sõiduomadused ja sound. Selles vaikuses võiks lausa magama jääda, eriti pikka otsa sõites.

Kuna ma selle auto suht pimesi ostsin, st. eriti ei uurinud selle automargi häid ja halbu külgi, siis loodan, et ta mulle väga kulukaks ei lähe.
Targad mehed juba oskasid muidugi rääkida, et 2,7 mootor pidi olema kõige halvem valik selle auto puhul. Eks kogenumad mehed võivad mootorit kommenteerida.

Lisaks vajaksid veel veljed kas siis korda tegemist või tuleb kuskilt uued vaadata, kuna talvine sõitmine on teinud oma töö.
Katsun pildid ka teha ja jooksvalt siis kursis hoida tegemistest.

Autor:  zilliver [ Kolmapäev 25 Mär, 2015 15:55 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler Sebring Limited 2010 2,7L

Mootorit hoiad elus nii, et teed õlivahetusi 8 tuhande pealt ja täpselt siis ning mis eriti oluline kasutad 5w-30 õli. Mitte 5w-40 või 10w-40 vms

Samuti pead lootma, et eelmine omanik on seda sama teinud.

Jahutusvedelik hoia ka värske ja õigel tasemel :)

Autor:  velak [ Kolmapäev 25 Mär, 2015 16:36 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler Sebring Limited 2010 2,7L

Eelmine omanik käis autoga regulaarselt Silberis hoolduses, täpselt nii nagu hooldusintervall ette näeb. Seda mida nad seal sisse valavad ei oska öelda.

Avastasin, et varuratta augus haigutas ainult pukseerimispolt ja kompressor. Tundub, et tungraud on lisavarustuses.

Autor:  zilliver [ Kolmapäev 25 Mär, 2015 22:45 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler Sebring Limited 2010 2,7L

Tänapäeval saadki kompressori ja osad annavad ka selle ballooni mis möksi sisse ajab.

Varuratas ja tung on oldschool.

Autor:  velak [ Neljapäev 26 Mär, 2015 15:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler Sebring Limited 2010 2,7L

Uuriks targemate käest, et millist suverehvi eelistada kas 215/55 või 235/50.

Autor:  velak [ Teisipäev 08 Sept, 2015 13:28 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler Sebring Limited 2010 2,7L

Nii vahepeal on 10 tuhat läbi vuratud ja sai käidud 57000 pealt hoolduses. Hooldus oli nõksa alla 300 euri ja lisaks muule vajalikule ,vahetati ka käigukastiõli ära.
Muidu on kõik seni olnud vinks-vonks. Ainuke mis häirib ja mida ma eelmiste autodel pole märganud on aegajalt käikidega jõnksutamine. Sujuva liikumise puhul pole seda tunda aga, kui vahest vaja mööda kiirendada, siis kipib jõnksutades käike vahetama.
Lisaks oli probleemiks, higistavad tagatuled, mis sai maha võetud j ära silikoonitatud.

Autor:  rivo [ Teisipäev 08 Sept, 2015 14:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler Sebring Limited 2010 2,7L

velak kirjutas:
Ainuke mis häirib ja mida ma eelmiste autodel pole märganud on aegajalt käikidega jõnksutamine. Sujuva liikumise puhul pole seda tunda aga, kui vahest vaja mööda kiirendada, siis kipib jõnksutades käike vahetama.

Nö. kickdowniga kiirendades on jõnksuga käigu vahetamine normaalne. Seda teevad sõltumata margist praktiliselt kõik automaatkastid, kui tugevamalt kiirendada. Niisama kulgedes ei tohi käiguvahetust tunda olla.

Autor:  velak [ Kolmapäev 09 Sept, 2015 10:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler Sebring Limited 2010 2,7L

Ongi peamiselt kiirendades või siis peale mööda sõitu aeglustades :)

Leht 1 koguhulgast 1 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/