Noh sellest riistapuust võin pajatada nii mõndagi....
Mina kahtlustaks esimesena paagis asuvat andurit. Selleks tuleb paak alt ära katkuda ja paagi pealt andur maha võtta. Ennem tuleks sõita nii palju, et paagis oleks kütet kindlasti alla poole ja mida vähem, seda parem. Muidu täitmistoru ära võttes on kahju suur, kuna toru läheb paaki külje pealt. Paagist välja imeda sellel isendil ei saa. Kuigi teoreetiliselt filtrist kui voolik lahti võtta ja sealt kaudu aretada....noh ütleme et teoreetiliselt saab aga pole proovinud.
Siis oleks hea, kui saaksid seda kõike teha kanalil. Vähemalt on ruumi majandada.
Kaks vitsa lahti ja nii ta hakkabki harunema. Paagi kõrvalistuja poolset külge lased alla poole ja juhipoolset hoiab seesama täitmistoru. Kergelt sikutades tuleb ka see välja. Tagasivoolutoru ja pistik lahti ja paak ongi käes.
Siis võtad kruvika ja haamri ja koputad paagi pealt keskelt selle keeratava rõnga lahti. Vaata hästi, sellel on sellised stopperinagad mis rõngast kinni hoiavad. Mingi veerand pööret ja lahti ta ongi. Tagasipanek vastupidises järjekorras.
Kui juba paak maas, siis vala küttest tühjaks ja puhta kaltsuga käi paagipõhi ka üle. Nii väldid hilisemat puhastamist. Minul oli seal parasjagu saepuru, mis kõva külmaga kinni jäätus ja kütte võtturi sõela mõnusalt kinni jäätas
. See oli kunagi mingi metsamehe masin ja kurat teab mis moodi see tankimine oli.
Kui peaks asenduseks andurit vaja minema, siis anna teada, mul peaks vist paar tükki olema.
Kui oled Rakverest mitte väga kaugel, siis võin ka vahetusega aidata. Midagi ülejõu käivat seal siiski pole ja saab ka üksi vahetatud kuid hea kui veel üks paar abikäsi ligi on.