Tere-tere kõik-see pere!
Sai pikalt hoogu kogutud, et enda autost ka siis nö päevik üles laadida, siit ta siis nüüd tuleb
Eelnevalt olen rohkem vag grupi peal olnud autode suhtes aga nüüd siis USA raua peal ja esmamulje on väga positiivne.
Autoks siis on 1999a. tehasest välja tulnud ja liikunud siis Saksamaa Liitvabariiki. 2007a. ta Eestis registreeriti. Auto on ostetud Tallinnast Paldiski mnt CarMan platsi pealt 129 000krooniga. Pärast seda on üks keskealine härrasmees olnud autol omanikuks, kuni 2014 alguse poole, kus see härrasmees vahetas ühe noormehega ta E38 BMW vastu. Noormees ilmselt sõitis autoga ja hooldust väga ei teinud ning ümber ta ka ei kirjutanud. Mina vahetasin sõiduki oma Subaru Impreza vastu (1996a), kuna talv läbi ja lustimised lustitud neliveoga, siis tahtsin midagi suuremat ja mugavamat, ning sai välja leitud 300M. 90% tuttavatest ei kiitnud mu valikut aga kuna ma ise sõidan ja ise remondin, siis ei huvitanud väga teiste arvamus ja tahtsin ära proovida, kuna väga meeldib kerekuju ning sõidumugavus. Suureks miinuseks on see, et töökohast (KGK) pole saada Ameerika autodele juppe aga firmas inimestel usa auto juppide inimestega head tutvused, siis kasutan varuosade saamisel nende inimeste abi.
Auto sain enda valdusesse 23.04.2014 õhtupoolikul kilometraaziga ees 147987.
Mõned andmed sõiduki kohta
Chrysler 300M, 1999a, 2.7V6, 149kw, esivedu, automaat kast, kliima, abs, veojõukontroll, nahktuba, ees el. soendusega istmed, juhiiste mäluga, MF rool, isetumenev peegel, coming home tuled, Infinity helisüsteem orginaal woofryga jpm.
Auto sain juba deffektidega, millest enamvähem olin teadlik. Ei oodanud tehase uut autot ja motivatsiooni on autoga tegeleda. Et auto sõitma saada oli vaja leida terve roolivõimu õli paak, selle leidsin jõgeva lähedalt romulast mis saadeti 30euroga koos roolivõimu pumbaga mulle Tallinnasse aga kuna oli vaja sõita, siis see roolivõimu õli paak lekkis generaatori peale, mille tagajärjel läks aku tuli põlema. Auto sai siis tõstuki peale aetud, kus sai roolivõimupaak koos pumbaga eemaldatud ning sai ka generaator maha võetud, mis läks Türi tänavale remonti. Lisaks tuli ära vahetada ka aku, kuna auto ei läinud käima, kui sai vahetus tehtud. Päev hiljem taheti 40euri saada ja võisin generaatorile järgi minna ja sai siis lammutusest saadud roolivõimu pump koos paagiga peale pantud ning auto oli sõidukorras jälle. Terveks sai tehtud ka juhiiste, mille seljatuge toetas bensiini kanister. Sai iste maha kruvitud autost ja avastatud, et 2 polti olid puruks, mille tublid töömehed metalli töökojas kohe uued treisid. Poldid asendatud, kanister eemaldatud ning iste sees ja töökorras.
Hetke seisuks autol vahetatud/remonditud: Aku, roolivõimuõli paak koos pumbaga, generaator remonditud, juhiiste korrastatud, esirehvile nöör sisse pandud(Kui auto sain, siis oli kruvi sees ja lekkis).
Aga jutt jutuks, kostitan mõned pildid ka teile nüüd
Iste eemaldatud ja sai ühtlasi ka tolmuimejaga autot koristatud.
Polt peaks kinni hoidma
Istet oli üritatud parandada kolme ülipika kruviga - see ei õnnestunud neil
Nii pikad kruvid olidki istme ja seljatoe vahel kinni. PS Välgumihkleid tuli sealt autost hunniks välja, lisaks ka tubakat, filtreid, kanepiip ning hunnikus kokku volditud paberilehti, millel oli rohekas toon - huvitav millega need noored seal autos tegelesid
Aku oli siis sellises seisus. Ilmselgelt läks Varta aku asemele, ning klemmid ja aku pesa sai kõik puhastatud säravaks
Velgede puhastusega polnud ka keegi tegelenud, et sonaxi veljehape jäi kahjuks lahjaks sellele sööbinud metalli purule/piduri tolmule
Salong koristatud ja vanilje lõhnakuused minema visatud
Väljast ka natuke viisakamaks kraamitud aga pigipesu tahab saada
Varuratas all veel pildil
Tagaluuk tahab väljavahetamist. Saksaporno film jääb igati lahjaks sellele pornole, mis selle tagaluugiga tehtud on
Jutt sai pikk ja palju pilte aga loodan, et võetakse soojalt uustulnuk vastu
Parimat ja muretuid kilomeetreid