Tere!
Eelmise aasta lõpus tuli plaan soetada uus auto. Alguses vaatasin muidugi ainult Volvosid, sest väga pikalt juba nendega sõidetud, siis head ja vead teada. Kuna õiget Volvot ei leidnud siis sai nimekirja laiendatud. Lisavarustuse panin endale paika ning oh imet, sellesse hinnaklassi mahtus ka 300C. Kuna auto asus Tartus, siis sai ka kohe müüjale helistatud ning järgmine päev vaatama mindud. Chrysler hakkas kohe meeldima, proovisõit oli samuti edukas, kui välja arvata kolin esisillas. Otsisin netist konkreetse auto vigu, kuna neid palju ei leidnud, siis ei mõelnud kaua. Hind oli ka odavam kui teistel, saab auto täiesti korda teha.
16.detsember 2013 sai minust Chrysler 300C omanik. Lisavarustust on autol palju: Xenon, 2X el.istmed, -pedaalid, -rool, -peeglid, -katuseluuk, -aknad, püsikiirusehoidja, vihmasensor (pole ühelgi autol varem olnud, jube hea asi ikka) ja parkimisandurid, puudu on navi ja tagumised istmesoojendused.
Esimese asjana sai tehtud kohe õlivahetus, õliks otsustasin kasutada Castrol 5W30. Samuti vahetasin ära ka kütusefiltri. Filtri vahetuse käigus leidsin swirl-klapi üles ning üllatus ei olnud hea, sest osad juhtmed oli läbi lõigatud. Natuke googeldamist ning sain teada, et nii tehaksegi, 4,7ohmi-ne takisti vahele ning aju näeb, et swirl töötab. See siis üks tüüpviga, turbo ja õhutoru vaheline tihend hakkab lekkima ning õli satub klappi. Mulle see asi muidugi ei meeldi, et asi nii lahendatud, kunagi ei tea mis asendis mootor kinni kiilunud. Kuna mootoril oli ka õlileke (ilmselt õlijahuti tihendid), siis tellisin Top-Partsist hunniku juppe: swirli ja hunniku tihendeid.
Esmalt sai mootor puhtaks pestud, palju parem tööd teha. Kuna õlijahuti asub V-sees, eest tuleb võtta kõik mida ülevalt näeb. Töö läks üsna sujuvalt, välja arvatud varuosa ootamine. Kõik uuesti kokku ning mootor käib jälle nagu Šveitsi kell. See ka kõige suurem töö mis tehtud sai.
Muud tööd mis tehtud:
-uus aku
-eelsoojendusküünlad
-genekarihm+rullikud
-Sisemised rooliotsad
-Ülemised õõtshoovad Lemförder
-Stab.kondid
-Esimesed klotsid
-Automaatkäigukasti õlivahetus
-Tagasilla õlivahetus
-Oil catch can vältimaks swirl klapi läbipõlemist
-Tagaluugi ja kapoti amordid
Selline oli auto ostes
Ustelt ja tagaluugilt sai eemaldatud liistud ja kirjad
Inglismaalt tellisin liistud
Kevadeks soetasin uued veljed
Test fit ning liistud näha
Lõikasin alumiiniumist kulmud, teeb auto eest hoopis vihasemaks.