Tänane kuupäev Laupäev 18 Mai, 2024 3:30

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 25 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Reede 25 Jaan, 2013 14:00 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 28 Veebr, 2010 16:23
Postitusi: 168
No kuna juba pool aastat bussiga kulgenud taas siis teeks ka auto kohta väikse teemakese.

Pilt

Pilt

Sai see voyager välja vahetatud volvo v40 vastu, kuna oli vaja pereautot ja ise koguaeg ihaldanud chrysleri mahtuniversaale, saigi tehtud pakkumine ühele seisvale voyagerile ning peale vaatamisi ja asju oli voyageri omanik huvitatud ja saingi endale voyageri 2.4 mootoriga, polnud küll algselt see mida oleksin tahtnud, kuid peale mõne kuust ringi sõitmist nii eestis kui ka lähi naaber riikides sai selgeks, et peale selle, et see 2.4 mootor lahja on on see ikka öko ja mõnus kulgur. Tagasi siis algusesse, kui bussi sain oli sellel mõned vead, nimelt siis juhipoolne rattalaager undas ja maantesõit oli ikka päris valus kõrvadele, see oligi kohe esimene remont töö. Siis avastasin, rattalaagrit vahetades, et ka esimesed klotsid suht koht kulunud ja sai ka need kohe välja vahetatud, edasi oli viga see, et sel oli pedaaliga seisupidur ja mahatõmbamislingi tross oli katki, selle võtsin kätte ja tegin jalgratta piduritrossist kohe uue ja sai seisupidur ka korda. Siis hakkasin uurima muid asju oma bussile ja sattusin kasutaja RAI peale kes pakkus hunnikutes asju millest tekkis juba huvi hakata seda bussi edasi arendama ehitama. Kõigepealt sai ära toodud temalt lae polster koos iga istme kohale lampidega, sest algselt oli bussis ainult 2 lae lampi. Kuna aga lae polster oli koos kompuutriga sai see ka kaasa haaratud koos juhtmestikkudega ning pagasiluugile ka valgustused ja uus juhtmestik, et kogu asi toimima saaks.

pildid:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

lae juhtmestik

Pilt

uus lagi tehtud

Pilt

kompuutri jaoks juhtmestik tehtud: ehk see ka juba töötab:

Pilt

temp andur oli ainult puudu veel

Pilt

nurgas veel näha, et pedaaliga pidur veel küljes, kuid...

Pilt

see viga sai parandatud, sest katgenud oli kõige esimene piduri tross mida kuskilt ei saanud algselt ja mõtlesin, et mis seal ikka ehitan ümber.

sai käidud jälle viljandis RAI juures ja toodud sealt mõned vidinad seisupidurist sai siis käsipidur:

Pilt

selle ehitusest pilte pole, kuid ütlen niipalju, et selle ehitamiseks on vaja lõikurit. Kui kellegil soovi siis see kitsas kangi ümbris ja ka kang koos ühe trossiga on alles, võib ära osta. Lisaks on alles veel telefoni hoidja alus originaal mis käib kesk konsooli kõrvale.

Pilt

Edasi juba läkski ehitus seda teed, et kui juba siis juba ja kuna tekkis vajadus tagumiste vedrude järgi siis sai jälle võetud tee viljandisse ette ja sealt toodud vedrud ja amordid ning jäi ka kogematta näppu veel pool bussitäit vidinaid:

Pilt

sellest tuli siis välja selline lahendus:

Pilt

Pilt

Pilt

ja no siis sai toodud ka temp andur, et saaks teada ka kui külm väljas on vahelduseks küttekulu jälgimisele.

Pilt

viimane käik oli siis põhjusega, et buss ühel õhtupoolikul töölt koju sõites suri lihtsalt maha ja keeldus käivitumast järgmine õhtu lükkasin dignosti kabla taha ja vai kurja ei mingit vigastust pole... noh mis seal ikka proovin siis, keerasin võtit ja oh imet käivitus, lasin tal siis lõksuda kohapeal, et las läheb soojaks ja saab garaaži ära parkida, kuid 10-15 minti lõksumist ja järsku kõik, suri välja ja enam käima ei läinud. Uuesti kabla taha ja ikka ei mingit viga no siis järgmine päev panin külma mootoriga käima ja panin kabla taha, et datalogi vaadata ja näetsa imet avastas siis, et väntvõlli andur kaotab ühenduse. Selle pärast siis läksingi uuesti viljandisse ja tõin sealt uste polstrid valgustuste ja sahtlitega mida mul ennem polnud ning day/night peegli ja väntvõlli anduri

esi uksed ennem siis:

Pilt

ja nüüd:

Pilt

peeglist pilti pole, kuid see küljes ja ühendatud ning jah vahepeal sai ka autosse installitud infinity heli süsteem, kuid kõlarite võimud ei olnud päris korras või mu soodukas makk ei toitnud neid õieti siis võtsin kätte ja paigaldasin sinna chrysler stratuse pealt pärit keskvõimendi ja võtsin kõlarivõimud vahelt ära ja ühendasin kõik kõlarid stratuse võimu taha ning heli oi oi oi kui hea.

Hetkel ei tulegi muud huvitavat pähe millest rääkida seega tänaseks kõik. Teema täieneb arvatavasti suht varsti.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 28 Jaan, 2013 12:45 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Ehk siis 2,4 SE-st tehtud siis 2,4 LE ;) :thumb:
See on see, mida mina kunagi soovisin teha aga vaadates rahalist mõõdet ei teinud... Odavam oleks olnud osta kohe sellise varustusega masin (mul oli siis diisel 2,5)
Aga 2,4 R4 bensukat lihtsalt pole LE varustusega.

Positiivne, et on tahtmist nii jännata. Veel poistiivsem on see, et igal masinal on siis LE valmidus olemas ;)

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 31 Jaan, 2013 12:09 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 28 Veebr, 2010 16:23
Postitusi: 168
ei tegelikult päris ei ole LE valmidust, sest ikka vaja nii rallakas kui trell ja elektriku oskused käiku panna ikka, et neid asju sinna toppida.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 08 Veebr, 2013 22:16 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 28 Veebr, 2010 16:23
Postitusi: 168
täna siis sai lõpuksvahetatud ka tagumised kondid, kuid mittekeski ei taha mind abistada tagumise põikivarda ja taga stabika puksidega. Kõik väidavad, et neid eriti ei vahetata,kuid mina pean vahetama, sest põikivarda puksid maru mõrades üv mehed ei öelnud muidugi midagi selle pihta, kuid omal tunne nagu tagasild ujub all ning stabika varda pukidel polekski muidu hädaolnud, kuid sai siin tagavara rattaga sõietud ja nagu teada siis sel ju pole libedaga mingit haakumist ningpiruetiga kraavi ma bussi tagaotsa saingi pargitud ja siis 1 puks on nüüd viga saanud natukene pealmine klamber on sisse lõiganud natukene ning kui juba vahetada siis ikka tahaks kõik korraga.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 09 Veebr, 2013 12:33 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 28 Veebr, 2010 16:23
Postitusi: 168
et siis mõned väiksed meeldejätmised ka:D


vana ja uue tagumise kondi võrdlus:

Pilt

ja nagu ikka on enamus asju mu autol MOOG toodangud

ja kõik poldid mis olen lahti võtnud lähevad tagasi soomlaste imetoodanguga:

Pilt

see on siis niiöelda vedel tõrv, määrde ja pigi segu, et mitte niiskust siis sinna poldile ei satuks ehk kui pole niiskust pole ju ka kinniroostetamist :niks: :pidu:

ja esimeste stabikapukside võrdlus ka:
paremal vana vasakul MOOG'i uus

Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 15 Veebr, 2013 22:56 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 28 Veebr, 2010 16:23
Postitusi: 168
niisiis sai käidud täna üv punktis kontrollimas, et kas miskit veel tehniliselt üle vaatamist vajaks aga näet juhtus hoopis nii, et piduritoru purunes piduritesti käigus.

Nüüd hakkan siis uut piduritoru otsima.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 16 Veebr, 2013 9:25 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 15 Juul, 2012 11:47
Postitusi: 290
Asukoht: Pärnumaa/Loviisa
Mobiil: 55604444
ei näe mis kandi mees oled. muidu võiksin laenata piduritoru tegemiseks tööriista. et ei pea valmis toru ostma või laskma kuskil teha. saad ise otsad teha ja tuleb poole odavam.

_________________
97a Chrysler Grand Voyager LE 2,5TD
00a Chrysler Grand Voyager LE 2,5TD

vajadusel tel: 55604444


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 16 Veebr, 2013 10:24 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 28 Veebr, 2010 16:23
Postitusi: 168
mul otsa press omalgi olemas mul on ainult toru vaja. Asun muidu jah tartumaal.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 16 Veebr, 2013 14:14 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 15 Juul, 2012 11:47
Postitusi: 290
Asukoht: Pärnumaa/Loviisa
Mobiil: 55604444
ei oska tartu kohta öelda aga pärnust leitsin toru febist

_________________
97a Chrysler Grand Voyager LE 2,5TD
00a Chrysler Grand Voyager LE 2,5TD

vajadusel tel: 55604444


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 22 Juul, 2013 12:33 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 28 Veebr, 2010 16:23
Postitusi: 168
Nüüd jälle hunnik aega möödunud

vahepeal sai üleeile 280000 kellale :)

sai nina madaldus kaotatud, sest ikka mu jaoks oli ebamugav sõita nii madala ninaga, nüüd aga tõsine maastur ja käisin eesti saartel trippimas ning vaatamisväärsuste juurde suurte aukudega teel ei pidanud enam nii ettevaatlik olema ja tänu sellele, et nina kõrgel oli ka palju sujuvam sõit. Enne tripile minekut sai siis käidud viljandis Raigo juures ja sealt muretsetud kõrgemad vedrud ette, ja kunagi ammu soetatud tagavedrud sai ka külge poogitud ja muidugi nende vahetusel tuli välja pisiasi, et misasi see kolises põhja all. Nimelt oli üks vedrudest kanduri juurest ära murdunud ja olekski aja küsimus olnud kui oleks üks pool tagaotsast maha kukkunud. Ehk siis vedrustus sai kõrgemaks ja eelmine aasta sai sillastendis käies tõsiasja ette seatud, et roolilatt läbi, ehk lõtkuga. Selle sain ka Raigolt asenduse nüüd ja vahetus kõige hullem polegi. Eriti veel, et mul olid küljes uued roolivardad ja otsad siis need küljest kruvida on väga lihtne latti kätte saada(ok roolivardaid ma enne vahetust maha ei kruvinud, sest ma nii laisk, et ei viitsinud seda alus rauda mis seda "hälli" tugevdab lahti kruvida.

Samas sai ka tehtud korralik salongi koristus, ehk kõik mis sees sai välja koristatud ja põhja vaip ja matid said korraliku vaibapesu ning nahk salong sai ka korraliku nahahoolduse ja plastikud ülikorraliku puhastuse. Kokkuvõttes nädal aega tööd ning buss jälle puhtam ning korralikum :) :) :) :pai:

Kuna salong oli tühi sai siis ka istmesoenduse juhtmed ning ka isetumeneva peegli juhtmed õieti veetud, et ikka asi toimiks õieti, õigemini istmesoendus ei töötanud ennem üldse :D

Kui kunagi nüüd aega saan siis edaspidi lisandub bussile ka ise kokku klappivad välispeeglid ning veojõu kontroll on ka soolas :) Senimaani pole veel eestis kohanud selliste lisadega bussi kui mu oma, seega lootust on, et tuleb suht ainulaadne.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 29 Juul, 2013 0:20 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 28 Veebr, 2010 16:23
Postitusi: 168
Nüüd siis veaojõu süsteem garaages vedelemas ja ootamas aega mil tekib viitsimine külge kruvida, enne talve tuleks see asi ära teha.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 29 Juul, 2013 0:30 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Town&Country

Liitunud: Teisipäev 05 Apr, 2011 4:24
Postitusi: 1267
jõudu ja jaksu :D kysimus ainult väikene et miuke see originaal voyageri autotelefon on? või see hoidja? nimmelt on mul ka miskit hoidja jne systeem kuskil esiklaasi kyljes ja 2 istme vahel


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 29 Juul, 2013 9:48 
Eemal
Moderaator
Kasutaja avatar
2000 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 30 Nov, 2011 20:42
Postitusi: 956
Minu küsimus on see, et kas laelambid, mis keset lage on (2tk) on omaaretus või mingil versioonil sellised olemas?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 29 Juul, 2013 10:06 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Keset lage olevad laelambid on SE versioonil - LX ja edasi tulid kohtvalgustusega lambid

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 29 Juul, 2013 10:08 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Laupäev 14 Juun, 2008 15:39
Postitusi: 236
Asukoht: Lõuna-Eesti
KRANTS kirjutas:
Minu küsimus on see, et kas laelambid, mis keset lage on (2tk) on omaaretus või mingil versioonil sellised olemas?

Minu SE variandil on näit. sellised.

Edit.
hmm jõudis m'ust ette :)

_________________
Minu Minivan - '96 Chrysler Voyager 2,4 SE
Müüa juppe!


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 25 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 18 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia