No kuna juba pool aastat bussiga kulgenud taas siis teeks ka auto kohta väikse teemakese.
Sai see voyager välja vahetatud volvo v40 vastu, kuna oli vaja pereautot ja ise koguaeg ihaldanud chrysleri mahtuniversaale, saigi tehtud pakkumine ühele seisvale voyagerile ning peale vaatamisi ja asju oli voyageri omanik huvitatud ja saingi endale voyageri 2.4 mootoriga, polnud küll algselt see mida oleksin tahtnud, kuid peale mõne kuust ringi sõitmist nii eestis kui ka lähi naaber riikides sai selgeks, et peale selle, et see 2.4 mootor lahja on on see ikka öko ja mõnus kulgur. Tagasi siis algusesse, kui bussi sain oli sellel mõned vead, nimelt siis juhipoolne rattalaager undas ja maantesõit oli ikka päris valus kõrvadele, see oligi kohe esimene remont töö. Siis avastasin, rattalaagrit vahetades, et ka esimesed klotsid suht koht kulunud ja sai ka need kohe välja vahetatud, edasi oli viga see, et sel oli pedaaliga seisupidur ja mahatõmbamislingi tross oli katki, selle võtsin kätte ja tegin jalgratta piduritrossist kohe uue ja sai seisupidur ka korda. Siis hakkasin uurima muid asju oma bussile ja sattusin kasutaja RAI peale kes pakkus hunnikutes asju millest tekkis juba huvi hakata seda bussi edasi arendama ehitama. Kõigepealt sai ära toodud temalt lae polster koos iga istme kohale lampidega, sest algselt oli bussis ainult 2 lae lampi. Kuna aga lae polster oli koos kompuutriga sai see ka kaasa haaratud koos juhtmestikkudega ning pagasiluugile ka valgustused ja uus juhtmestik, et kogu asi toimima saaks.
pildid:
lae juhtmestik
uus lagi tehtud
kompuutri jaoks juhtmestik tehtud: ehk see ka juba töötab:
temp andur oli ainult puudu veel
nurgas veel näha, et pedaaliga pidur veel küljes, kuid...
see viga sai parandatud, sest katgenud oli kõige esimene piduri tross mida kuskilt ei saanud algselt ja mõtlesin, et mis seal ikka ehitan ümber.
sai käidud jälle viljandis RAI juures ja toodud sealt mõned vidinad seisupidurist sai siis käsipidur:
selle ehitusest pilte pole, kuid ütlen niipalju, et selle ehitamiseks on vaja lõikurit. Kui kellegil soovi siis see kitsas kangi ümbris ja ka kang koos ühe trossiga on alles, võib ära osta. Lisaks on alles veel telefoni hoidja alus originaal mis käib kesk konsooli kõrvale.
Edasi juba läkski ehitus seda teed, et kui juba siis juba ja kuna tekkis vajadus tagumiste vedrude järgi siis sai jälle võetud tee viljandisse ette ja sealt toodud vedrud ja amordid ning jäi ka kogematta näppu veel pool bussitäit vidinaid:
sellest tuli siis välja selline lahendus:
ja no siis sai toodud ka temp andur, et saaks teada ka kui külm väljas on vahelduseks küttekulu jälgimisele.
viimane käik oli siis põhjusega, et buss ühel õhtupoolikul töölt koju sõites suri lihtsalt maha ja keeldus käivitumast järgmine õhtu lükkasin dignosti kabla taha ja vai kurja ei mingit vigastust pole... noh mis seal ikka proovin siis, keerasin võtit ja oh imet käivitus, lasin tal siis lõksuda kohapeal, et las läheb soojaks ja saab garaaži ära parkida, kuid 10-15 minti lõksumist ja järsku kõik, suri välja ja enam käima ei läinud. Uuesti kabla taha ja ikka ei mingit viga no siis järgmine päev panin külma mootoriga käima ja panin kabla taha, et datalogi vaadata ja näetsa imet avastas siis, et väntvõlli andur kaotab ühenduse. Selle pärast siis läksingi uuesti viljandisse ja tõin sealt uste polstrid valgustuste ja sahtlitega mida mul ennem polnud ning day/night peegli ja väntvõlli anduri
esi uksed ennem siis:
ja nüüd:
peeglist pilti pole, kuid see küljes ja ühendatud ning jah vahepeal sai ka autosse installitud infinity heli süsteem, kuid kõlarite võimud ei olnud päris korras või mu soodukas makk ei toitnud neid õieti siis võtsin kätte ja paigaldasin sinna chrysler stratuse pealt pärit keskvõimendi ja võtsin kõlarivõimud vahelt ära ja ühendasin kõik kõlarid stratuse võimu taha ning heli oi oi oi kui hea.
Hetkel ei tulegi muud huvitavat pähe millest rääkida seega tänaseks kõik. Teema täieneb arvatavasti suht varsti.