Chrysler Club Foorum
https://chryslerclub.ee/foorum/

Porku : Grand voyager 2,5 CRD-Limited 2001
https://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=1&t=10098
Leht 4 koguhulgast 5

Autor:  porku [ Esmaspäev 14 Mai, 2012 10:08 ]
Teema pealkiri:  Re: Porku : Grand voyager 2,5 CRD-Limited 2001

Kunagi siin esimeses postituses mainisin, et Ei tööta istmesoendused..
peale makikga jauramist hakkas kõrval istuja istmesoendus põhimõtteliselt tööle. ( Teises astmes töötab küll nagu esimeses astmes, aga siiski töötab. )

Asja muduab tegelikuses kahtlaseks see, et ainukesed nupud mis seal reas midagi teevad on nüüd Ohutuled ja Kõvalistuja istmesoendus,
teised nupud on kutud. ( tagumise kojamehega ja selle pesuga seonduvad + Juhi istmesoendus.)
Kahtlane teema..

peaks testeri uuesti kätte võtma ja mõõtma, kas nt kojamehe vool jõuab taha otsa välja, kuid see eeldab järjekortselt luugi laiali tõmbamist -.- :D.

Autor:  eero [ Esmaspäev 14 Mai, 2012 11:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Porku : Grand voyager 2,5 CRD-Limited 2001

Kui sa oma vojaveril voolusid mõõdad, aja esmalt näpuga skeemist järge. Enamus nuppe armatuuris annavad signaali ajule ja aju omakorda lülitab mida vaja. Standardseid ühendusi stiilis aku+ -> kaitse -> nupp -> (relee) -> elektriseadeldis leiab sealt autost vähe. Iga kuradi asja jaoks on aju.

Autor:  porku [ Esmaspäev 14 Mai, 2012 12:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Porku : Grand voyager 2,5 CRD-Limited 2001

eero kirjutas:
Kui sa oma vojaveril voolusid mõõdad, aja esmalt näpuga skeemist järge. Enamus nuppe armatuuris annavad signaali ajule ja aju omakorda lülitab mida vaja. Standardseid ühendusi stiilis aku+ -> kaitse -> nupp -> (relee) -> elektriseadeldis leiab sealt autost vähe. Iga kuradi asja jaoks on aju.

no pljää, on ikka auto leiutatud..
Aga samas tagurpidi on vist veidi lihtsam ajama hakata. ( Mootorist alustada, kui sinna signaal ei jõua, siis on teada, et kas on nupp, või ajus segamini midagi ).

Autor:  TICU [ Esmaspäev 14 Mai, 2012 21:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Porku : Grand voyager 2,5 CRD-Limited 2001

Kui asi hakkas tööle pärast pistiku lahti ja kinnikäimist, siis kahtlustaks seal plaadil külmjoodet (või pistikut). Aga muidu seal liuglülitid - äkki kunagi kellegi poolt lahti võetud ja halvasti/valesti kokku pandud. Samuti üks lüliti on plekkvedruga ja kui see laiali lendab siis paras mõttetöö ta õigesti kokku panna. Abiks pilt selle bloki sisemusest: Pilt

Autor:  porku [ Teisipäev 15 Mai, 2012 1:36 ]
Teema pealkiri:  Re: Porku : Grand voyager 2,5 CRD-Limited 2001

Oh tänud selle vastuse eest,
ses suhtes et uurisin eelmistelt omanikelt

Juhi iste pole kunagi töödanud ( 5 aastat oli auto nende käes )
Kõrvalistuja oma lakkas töötamast samal hetkel kui tagumine kojamees, ohutuled on koguaeg töödanud,
seega see jada järelikult vasakult paremale ära kooleski, aga eks näis kui aega on siis tõmban laiali ja vaatan mis sai.

Autor:  porku [ Neljapäev 17 Mai, 2012 10:25 ]
Teema pealkiri:  Re: Porku : Grand voyager 2,5 CRD-Limited 2001

Tänase seisuga esimene sild ilusti paigas,
järgmiseks korralikud suverehvid alla vaja leida.
ja siis pean ühe uue talverehvi ostma mille eelmine omanik paigast sillaga pastlaks sõitis kahe kuuga.
3 tk praktiliselt uue väärsed.

Praegused suvekad.. peaegu eluohtlikud. :D.

Autor:  porku [ Laupäev 19 Mai, 2012 7:53 ]
Teema pealkiri:  Re: Porku : Grand voyager 2,5 CRD-Limited 2001

Ulme, 30L kütust ja 550km läbitud...
Täis autoga ( 6 inimest ) ja linnasõidud olid sees... sai lätis moepärast öösel käidud.. :D.

Autor:  porku [ Kolmapäev 23 Mai, 2012 14:20 ]
Teema pealkiri:  Re: Porku : Grand voyager 2,5 CRD-Limited 2001

Jõudsin järeldusele, et ma hakkan oma lolle küsimusi siin küsima nüüdsest... :D.

Nimelt, Sellel voyageril on minu arusaama järgi peal konditsioneer, sest otsest temperatuuri muutmise võimalust ei ole. ( saab liigutada aint seda juhi ja kõrval istuja sooja/ külma.. )

Küll aga on sinna pliidi nuppude vahele kirjutatud :
Climate Control... kumb ta siis õigupoolest on? :D.

Autor:  TICU [ Kolmapäev 23 Mai, 2012 18:00 ]
Teema pealkiri:  Re: Porku : Grand voyager 2,5 CRD-Limited 2001

Parempoolne nupp on ju A/C lüliti, seega konditsioneer (ehk seade, mis teeb külma) peaks tal peal olema. Nendel Voyadel siis pm. kahte tüüpi: üks on "Climate Controls" - see nö. mehhaaniline (temp. muutmnine liuglüliti abil) ja teine on"Automatic Temperature Control" - see nö. elektrooniline (temp. muutmine elektrooniliselt - kindla numbrilise väärtuse sisestamine).

(Peaksin vist oma 2001 a. Voyageri "Operating Information" manuali sisse skännima ja kuhugi üles riputama, seal igasugust infot nende lisavarustuste kasutamise ja progemise kohta. Chrysleri ametlikul kodukal saadaval vist manualid alates 2005 a. mudelitest)

Autor:  porku [ Kolmapäev 23 Mai, 2012 19:53 ]
Teema pealkiri:  Re: Porku : Grand voyager 2,5 CRD-Limited 2001

TICU kirjutas:
Parempoolne nupp on ju A/C lüliti, seega konditsioneer (ehk seade, mis teeb külma) peaks tal peal olema. Nendel Voyadel siis pm. kahte tüüpi: üks on "Climate Controls" - see nö. mehhaaniline (temp. muutmnine liuglüliti abil) ja teine on"Automatic Temperature Control" - see nö. elektrooniline (temp. muutmine elektrooniliselt - kindla numbrilise väärtuse sisestamine).

(Peaksin vist oma 2001 a. Voyageri "Operating Information" manuali sisse skännima ja kuhugi üles riputama, seal igasugust infot nende lisavarustuste kasutamise ja progemise kohta. Chrysleri ametlikul kodukal saadaval vist manualid alates 2005 a. mudelitest)


See oleks küll ideal :P.

Autor:  porku [ Laupäev 16 Juun, 2012 2:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Porku : Grand voyager 2,5 CRD-Limited 2001

Täna sai veidi tuledega mässatud,
Vahetatud sai :
Udutulede pirnid ( 1 oli läbi põlenud. )
Esimesed Parktule pirnid ( 1Led oli läbi, panin kaks uut )
Külgmine suunatule pirn ( läbi põlenud )
Üks tagumine piduritule pirn. ( läbi põlenud. )
Tagumised numbritule Led-id läksid vahetuse ( 1 oli läbi )

Tegelikuses oli suurem pralle seal ja sai mitut autot jooksvalt putitatud.
Pilt

Pilt

Pilt

Nädala pärast algab puhkus, siis kakun laepolstri välja ja liimin uue riide peale.
ja ehk leian veel nipet näpet mida putitada..
Kui aus olla siis on isegi kuidagi harjumatu, eelmistel masinatel oli ALATI midagi kuskilt teha,
sellega kuidagi lihtsam, peab ikka nuputama mida teha saaks..

Autor:  porku [ Pühapäev 17 Juun, 2012 3:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Porku : Grand voyager 2,5 CRD-Limited 2001

Ja veel tõepoolest väikene uuendus, mõnus paras asi, ei tao neere seest välja ja võtab suhteliselt vähe ruumi. :
Pilt

Puhkuse ajal tirin lõpuks lae seest välja ja mõtlen sellega midagi välja,
nagu solarise ripplagi, mis varsti selga kukub, liimi palju tahad. :D.

Autor:  porku [ Esmaspäev 18 Juun, 2012 10:28 ]
Teema pealkiri:  Re: Porku : Grand voyager 2,5 CRD-Limited 2001

Keegi siduri trossi varuosa koodi oskab mulle öelda?

Vennad otsivad ja otsivad ja no ei leia, väidavad et pole sellist aparaati trossiga -.-

Värske info ( kas just värske ),
Masinal veebruari kuus vahetatud: Siduri komplekt ( Korv, Survelaager, ketas. ).
Ei tea miks trossi ei vahetatud, aga see nüüd hakkub vaikselt kusagile taha, vahetaks ära enne kui asi päris tõsiseks kisub. :D.

Autor:  porku [ Esmaspäev 18 Juun, 2012 14:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Porku : Grand voyager 2,5 CRD-Limited 2001

Silberi vastus käes, 115,49€ Polegi väga hull, oodatust 15€ kallim. :).

Kuigi ei saa aru miks nii kirves mingi trossi jupp on.

Autor:  porku [ Pühapäev 01 Juul, 2012 15:25 ]
Teema pealkiri:  Re: Porku : Grand voyager 2,5 CRD-Limited 2001

Nii, enne oli probleem, et sidur võtab üli madalalt ja survelaager hakkas ka seetõttu häält tegema, siis täna võtsin ennast kokku ja vaatasin asja üle.
100€ kokkuhoid sai saavutatud 3 nipuka ja ühe klambriga..
Nüüd võtab sidur kenasti ülevalt ja no problem. :D.

( Muidu sidri komplekt on vahetatud veebruaris. korv, ketas ja survelaager, tross on vahetatud nii 4 aastat tagasi ).

Kui kellegil on mingit skeemi pakkuda, kuidas see tross sinna kinnituma peab, siis oeleks tore kui keegi seda jagaks.

Või kas tõesti ongi sedasi, et ainukesed kohad kust see kõrgi kinnitatakse, ongi 1 sidrui küljes ja 2 üleval tule seinas?

Fikseerisin kõri vahepealt veel ära ja sidur nagu uuel autol.. sealt ka see küsimus tekkis, et kas ei peaks kolmandat kohta olema kust kinnitada?

Leht 4 koguhulgast 5 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/