Tänane kuupäev Neljapäev 23 Mai, 2024 12:20

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 67 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Esmaspäev 14 Mai, 2012 10:08 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 31 Mär, 2011 14:20
Postitusi: 220
Kunagi siin esimeses postituses mainisin, et Ei tööta istmesoendused..
peale makikga jauramist hakkas kõrval istuja istmesoendus põhimõtteliselt tööle. ( Teises astmes töötab küll nagu esimeses astmes, aga siiski töötab. )

Asja muduab tegelikuses kahtlaseks see, et ainukesed nupud mis seal reas midagi teevad on nüüd Ohutuled ja Kõvalistuja istmesoendus,
teised nupud on kutud. ( tagumise kojamehega ja selle pesuga seonduvad + Juhi istmesoendus.)
Kahtlane teema..

peaks testeri uuesti kätte võtma ja mõõtma, kas nt kojamehe vool jõuab taha otsa välja, kuid see eeldab järjekortselt luugi laiali tõmbamist -.- :D.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 14 Mai, 2012 11:50 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 11 Juun, 2006 12:37
Postitusi: 501
Asukoht: Harjumaa
Kui sa oma vojaveril voolusid mõõdad, aja esmalt näpuga skeemist järge. Enamus nuppe armatuuris annavad signaali ajule ja aju omakorda lülitab mida vaja. Standardseid ühendusi stiilis aku+ -> kaitse -> nupp -> (relee) -> elektriseadeldis leiab sealt autost vähe. Iga kuradi asja jaoks on aju.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 14 Mai, 2012 12:50 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 31 Mär, 2011 14:20
Postitusi: 220
eero kirjutas:
Kui sa oma vojaveril voolusid mõõdad, aja esmalt näpuga skeemist järge. Enamus nuppe armatuuris annavad signaali ajule ja aju omakorda lülitab mida vaja. Standardseid ühendusi stiilis aku+ -> kaitse -> nupp -> (relee) -> elektriseadeldis leiab sealt autost vähe. Iga kuradi asja jaoks on aju.

no pljää, on ikka auto leiutatud..
Aga samas tagurpidi on vist veidi lihtsam ajama hakata. ( Mootorist alustada, kui sinna signaal ei jõua, siis on teada, et kas on nupp, või ajus segamini midagi ).


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 14 Mai, 2012 21:50 
Eemal
Kasutaja
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 20 Sept, 2007 19:17
Postitusi: 292
Asukoht: Viljandi
Mobiil: 5282229
Kui asi hakkas tööle pärast pistiku lahti ja kinnikäimist, siis kahtlustaks seal plaadil külmjoodet (või pistikut). Aga muidu seal liuglülitid - äkki kunagi kellegi poolt lahti võetud ja halvasti/valesti kokku pandud. Samuti üks lüliti on plekkvedruga ja kui see laiali lendab siis paras mõttetöö ta õigesti kokku panna. Abiks pilt selle bloki sisemusest: Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 15 Mai, 2012 1:36 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 31 Mär, 2011 14:20
Postitusi: 220
Oh tänud selle vastuse eest,
ses suhtes et uurisin eelmistelt omanikelt

Juhi iste pole kunagi töödanud ( 5 aastat oli auto nende käes )
Kõrvalistuja oma lakkas töötamast samal hetkel kui tagumine kojamees, ohutuled on koguaeg töödanud,
seega see jada järelikult vasakult paremale ära kooleski, aga eks näis kui aega on siis tõmban laiali ja vaatan mis sai.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 17 Mai, 2012 10:25 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 31 Mär, 2011 14:20
Postitusi: 220
Tänase seisuga esimene sild ilusti paigas,
järgmiseks korralikud suverehvid alla vaja leida.
ja siis pean ühe uue talverehvi ostma mille eelmine omanik paigast sillaga pastlaks sõitis kahe kuuga.
3 tk praktiliselt uue väärsed.

Praegused suvekad.. peaegu eluohtlikud. :D.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 19 Mai, 2012 7:53 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 31 Mär, 2011 14:20
Postitusi: 220
Ulme, 30L kütust ja 550km läbitud...
Täis autoga ( 6 inimest ) ja linnasõidud olid sees... sai lätis moepärast öösel käidud.. :D.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 23 Mai, 2012 14:20 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 31 Mär, 2011 14:20
Postitusi: 220
Jõudsin järeldusele, et ma hakkan oma lolle küsimusi siin küsima nüüdsest... :D.

Nimelt, Sellel voyageril on minu arusaama järgi peal konditsioneer, sest otsest temperatuuri muutmise võimalust ei ole. ( saab liigutada aint seda juhi ja kõrval istuja sooja/ külma.. )

Küll aga on sinna pliidi nuppude vahele kirjutatud :
Climate Control... kumb ta siis õigupoolest on? :D.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 23 Mai, 2012 18:00 
Eemal
Kasutaja
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 20 Sept, 2007 19:17
Postitusi: 292
Asukoht: Viljandi
Mobiil: 5282229
Parempoolne nupp on ju A/C lüliti, seega konditsioneer (ehk seade, mis teeb külma) peaks tal peal olema. Nendel Voyadel siis pm. kahte tüüpi: üks on "Climate Controls" - see nö. mehhaaniline (temp. muutmnine liuglüliti abil) ja teine on"Automatic Temperature Control" - see nö. elektrooniline (temp. muutmine elektrooniliselt - kindla numbrilise väärtuse sisestamine).

(Peaksin vist oma 2001 a. Voyageri "Operating Information" manuali sisse skännima ja kuhugi üles riputama, seal igasugust infot nende lisavarustuste kasutamise ja progemise kohta. Chrysleri ametlikul kodukal saadaval vist manualid alates 2005 a. mudelitest)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 23 Mai, 2012 19:53 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 31 Mär, 2011 14:20
Postitusi: 220
TICU kirjutas:
Parempoolne nupp on ju A/C lüliti, seega konditsioneer (ehk seade, mis teeb külma) peaks tal peal olema. Nendel Voyadel siis pm. kahte tüüpi: üks on "Climate Controls" - see nö. mehhaaniline (temp. muutmnine liuglüliti abil) ja teine on"Automatic Temperature Control" - see nö. elektrooniline (temp. muutmine elektrooniliselt - kindla numbrilise väärtuse sisestamine).

(Peaksin vist oma 2001 a. Voyageri "Operating Information" manuali sisse skännima ja kuhugi üles riputama, seal igasugust infot nende lisavarustuste kasutamise ja progemise kohta. Chrysleri ametlikul kodukal saadaval vist manualid alates 2005 a. mudelitest)


See oleks küll ideal :P.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 16 Juun, 2012 2:46 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 31 Mär, 2011 14:20
Postitusi: 220
Täna sai veidi tuledega mässatud,
Vahetatud sai :
Udutulede pirnid ( 1 oli läbi põlenud. )
Esimesed Parktule pirnid ( 1Led oli läbi, panin kaks uut )
Külgmine suunatule pirn ( läbi põlenud )
Üks tagumine piduritule pirn. ( läbi põlenud. )
Tagumised numbritule Led-id läksid vahetuse ( 1 oli läbi )

Tegelikuses oli suurem pralle seal ja sai mitut autot jooksvalt putitatud.
Pilt

Pilt

Pilt

Nädala pärast algab puhkus, siis kakun laepolstri välja ja liimin uue riide peale.
ja ehk leian veel nipet näpet mida putitada..
Kui aus olla siis on isegi kuidagi harjumatu, eelmistel masinatel oli ALATI midagi kuskilt teha,
sellega kuidagi lihtsam, peab ikka nuputama mida teha saaks..


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 17 Juun, 2012 3:21 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 31 Mär, 2011 14:20
Postitusi: 220
Ja veel tõepoolest väikene uuendus, mõnus paras asi, ei tao neere seest välja ja võtab suhteliselt vähe ruumi. :
Pilt

Puhkuse ajal tirin lõpuks lae seest välja ja mõtlen sellega midagi välja,
nagu solarise ripplagi, mis varsti selga kukub, liimi palju tahad. :D.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 18 Juun, 2012 10:28 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 31 Mär, 2011 14:20
Postitusi: 220
Keegi siduri trossi varuosa koodi oskab mulle öelda?

Vennad otsivad ja otsivad ja no ei leia, väidavad et pole sellist aparaati trossiga -.-

Värske info ( kas just värske ),
Masinal veebruari kuus vahetatud: Siduri komplekt ( Korv, Survelaager, ketas. ).
Ei tea miks trossi ei vahetatud, aga see nüüd hakkub vaikselt kusagile taha, vahetaks ära enne kui asi päris tõsiseks kisub. :D.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 18 Juun, 2012 14:54 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 31 Mär, 2011 14:20
Postitusi: 220
Silberi vastus käes, 115,49€ Polegi väga hull, oodatust 15€ kallim. :).

Kuigi ei saa aru miks nii kirves mingi trossi jupp on.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 01 Juul, 2012 15:25 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 31 Mär, 2011 14:20
Postitusi: 220
Nii, enne oli probleem, et sidur võtab üli madalalt ja survelaager hakkas ka seetõttu häält tegema, siis täna võtsin ennast kokku ja vaatasin asja üle.
100€ kokkuhoid sai saavutatud 3 nipuka ja ühe klambriga..
Nüüd võtab sidur kenasti ülevalt ja no problem. :D.

( Muidu sidri komplekt on vahetatud veebruaris. korv, ketas ja survelaager, tross on vahetatud nii 4 aastat tagasi ).

Kui kellegil on mingit skeemi pakkuda, kuidas see tross sinna kinnituma peab, siis oeleks tore kui keegi seda jagaks.

Või kas tõesti ongi sedasi, et ainukesed kohad kust see kõrgi kinnitatakse, ongi 1 sidrui küljes ja 2 üleval tule seinas?

Fikseerisin kõri vahepealt veel ära ja sidur nagu uuel autol.. sealt ka see küsimus tekkis, et kas ei peaks kolmandat kohta olema kust kinnitada?


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 67 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia