Chrysler Club Foorum
https://chryslerclub.ee/foorum/

111 TOM: Minu esimene ja viimane Chrysler
https://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=1&t=1189
Leht 2 koguhulgast 2

Autor:  111 TOM [ Laupäev 07 Mär, 2009 20:00 ]
Teema pealkiri:  Re: 111 TOM: Minu esimene ja viimane Chrysler

Nüüdseks on uued sümptomid ilmnenud. Vasakpoolse esiratta juures ragiseb nüüd ka paremale keerates.
Kusjuures ragiseb ainult gaasi andes, ehk et siis kui veojõud rakendub.
:think:

Autor:  diisel11 [ Laupäev 07 Mär, 2009 20:58 ]
Teema pealkiri:  Re: 111 TOM: Minu esimene ja viimane Chrysler

Pakun, et välimine poolteljeots läbi. Kui mu pakutud varjant tõene ja vahetuseks läheb, siis õigem on nats kallim asendusosa otsida. Ma eelmisele autole ostsin odava poolteljeotsa ja olin algul õnnelik, et vau kui odavalt sain korda, aga 5000km möödudes oli sama töö ees, siis sai korralik alla ja see jäi pidama. Seega pea 1000 eeku (jupp ja töö) läks raisku
Seda TM artiklit 300M kohta lugedes tekkis küsimus, et kas käigukasti õlivahetus teema kehtib ka LHS kohta?

Autor:  111 TOM [ Laupäev 07 Mär, 2009 21:38 ]
Teema pealkiri:  Re: 111 TOM: Minu esimene ja viimane Chrysler

L2M pakkus välja, et kiirliigend...see ragiseb pöördel... porikummil kuskil pragu ja liiv sees...:think:

Põhilised detailid, mis kuluma kipuvad, on stabilisaatorvarda otsad (hinnaga 560 kr). Samuti võivad kuluda sisemiste roolivarraste puksid: sellisel juhul on parema vastupidavuse huvides soovitatav vahetada kogu varras (1000 kr), mitte 120 krooni maksvaid pukse eraldi.
Välimised rooliotsad (540 kr) ja õõtshoovaga kokku ehitatud _arniirid (982 kr) peavad see-eest hästi vastu. Tihti tuleb ette roolilati lekkimist või roolivõimenduse rikkeid, uue lati eest tuleb välja käia 7000 krooni. Kõik välja toodud hinnad kehtivad B-varuosadele (allikas: American Beauty), nende vastupidavus on töökoja sõnul normaalne. Originaalosad on tavaliselt mitu korda kallimad.

Autor:  111 TOM [ Esmaspäev 08 Juun, 2009 22:31 ]
Teema pealkiri:  Re: 111 TOM: Minu esimene ja viimane Chrysler

111 TOM kirjutas:
Nüüdseks on uued sümptomid ilmnenud. Vasakpoolse esiratta juures ragiseb nüüd ka paremale keerates.
Kusjuures ragiseb ainult gaasi andes, ehk et siis kui veojõud rakendub.
:think:

Ragin on muutunud hullemaks, võimalusel lähen kiiresti töökotta asja lähemalt uurima...

Autor:  111 TOM [ Kolmapäev 17 Juun, 2009 20:08 ]
Teema pealkiri:  Re: 111 TOM: Minu esimene ja viimane Chrysler

Käisin siis täna oma kallimaga arsti juures. Kaks tarka doktorit panid diagnoosi: Mõlema roolivarda välimised otsad on läbi, stabikakondi puksid ka, esimesed sisemised piduriklotsid viimase mineku peal kusjuures välimised on ok. Vasak piduriketas vajaks väikest lihvi seestpoolt, proovime äkki aitab, sest uus maksab 1000 eeki.
Ja vasak välimine poolassi ots!
Kogu remondi sõbrahind oleks 4000 eek.
Seejärel muidugi teise kohta sillastendi: 500 eeku.

Autor:  Luuser [ Neljapäev 18 Juun, 2009 19:56 ]
Teema pealkiri:  Re: 111 TOM: Minu esimene ja viimane Chrysler

Kõik kirjeldatu annab tunnistust sellest ,et pead väljamineku ikka ette võtma. Muidu võib juhtuda,et praegune summa suureneb seoses teelt väljasõiduga veel mitmeid kordi ja sellest me küll keegi kuulda ei tahaks!

Autor:  vaix [ Neljapäev 18 Juun, 2009 21:50 ]
Teema pealkiri:  Re: 111 TOM: Minu esimene ja viimane Chrysler

Ok aga kysimus mis seal ragiseb siis rooli teema see olla ei saa.stabika puksid?sel juhul peab ratas tagasi liikuma nii palju,et kuskile vastu käib.loogika puudub pakux ikka kas pool assi kumbgi ots või ratta laager mis on ka selliseks häälex võimeline keeramisel ja kiirendamisel.

Autor:  vaix [ Neljapäev 18 Juun, 2009 21:59 ]
Teema pealkiri:  Re: 111 TOM: Minu esimene ja viimane Chrysler

Lihtsalt muud asjad tulid välja kanali,tõstuki peal rooli teema jne.

Autor:  111 TOM [ Neljapäev 18 Juun, 2009 22:02 ]
Teema pealkiri:  Re: 111 TOM: Minu esimene ja viimane Chrysler

Esmaspäeval viin kallima operatsioonile hommikul, eks siis õhtul olen targem...Rattalaagrid olevat korras olnud.
OBD ga kustutati check engine tuli ka ära, näitas ühe oxygen sensori aeglast tööd neljast. Lambdad olid korras.

Autor:  vaix [ Neljapäev 18 Juun, 2009 22:17 ]
Teema pealkiri:  Re: 111 TOM: Minu esimene ja viimane Chrysler

Eks anna teada siis kas kadus ära see ragin.

Autor:  111 TOM [ Neljapäev 25 Juun, 2009 21:21 ]
Teema pealkiri:  Re: 111 TOM: Minu esimene ja viimane Chrysler

Remont siis tehtud ja auto jälle korras. Vasak välimine poolassiots, mõlemad välimised rooliotsad ja piduriklotsid vahetatud. Vasak piduriketas sai seestpoolt ka pisut lihvi. Nüüd vaja veel sillastendis käia ja kont ära täita, siis on ideaalses korras.
Check engine kollane tuluke hakkas jälle põlema... :think:

Leht 2 koguhulgast 2 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/