Tänane kuupäev Pühapäev 16 Juun, 2024 6:53

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 38 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: taavi86: Chrysler 300M 99`
PostitusPostitatud: Reede 30 Sept, 2011 18:20 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Esmaspäev 22 Aug, 2011 20:47
Postitusi: 130
Hei klubilised :hei:

Sai siis pikemat aega omale 300M.-i just otsitud ja lõpuks leidsin endale korraliku isendi. Vaatamas sai käidud vähemalt 10 autot ja üpris raske oli leida korralikult hooldatud roosteta masinat.

Masin on pärit Sveitsist, ostetud Tartust autoaiast.
Ainuke asi mille kohapeal tuvastasin oli roolilati probleem ent see sai koheselt kõrvaldatud ning selle võrra sain ka hinna osas kaubelda.


Kere seiskord on väga hea. Kriime praktiliselt poolegi, rooste puudub (põhiprobleem autode juures mida vaatamas sai käidud oligi rooste ukeäärtes,rattakoobastes,põhja all)
Põhja alt on masin nagu uus.

Läbisõit 139000km, väidetavalt 100% õige eks selle kontrollin ka millalgi ära.

Kui üleüldist masina seisukorda vaadata siis ma ei imesta kui see ka on nii väike sest sisu on kulumata ja kogu tehniline pool vägagi vinks vonks hetkel.


Praeguseks olen sõitnud masinaga umbes 2500km ja olen väga rahul. Kütusekulu on muidugi suurem kui vanal autol ent sellevõrra on jällegi sõidumõnu. Tiba pettunud olen 300M.-i vedrustuses , arvasin algselt et on veidi pehmem, samas midagi hullu ka pole. Ülevaatusel ka kiideti masinat, läbis selle ühegi probleemita.
Loodan et masin kestab ka Mr Green

1 asi mis alguses toimis ja enam mitte häirib tiba. Nö automaatlukustus mis sõites uksed lukku paneb. Alguses toimis aga enam mitte, ehk keerasin kruvi kusagile sisse kui uksekõlareid vahetasin, loodan et mitte.


Kuna masin uus siis sai koheselt tehtud/ostetud:

Roolilatt vahetatud koos roolivõimendi õliga
Uued kojamehed ette (HELLA)
Uued küünlad
Uus õli Valvoline Maxlife täisünt + õlifilter
Uus õhufilter
Uus genekarihm
Uued kõlarid esiuste sisse (SIGNAT)
Uued korralikud kummimatid et talvel salongi ära ei lägastaks.

Plaanis teha lähiajal:
Ette Xenonid 4300K
Nahahooldus enne talve
Enne talve korralik kerehooldus kaitseainetega et asi ka värskena püsiks ja rooste ei läheks (koopad,põhi jne)
Uus käigukastiõli
Hammasrihmakomplekt
Toonklaas
Millalgi ka suveks kenamad veljed

Ja nipet näpet veel.

Pildid teises arvutis, ühe leidsin (kunagi lisan kvaliteetsemaid pilte)


Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 01 Okt, 2011 17:40 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Veebr, 2006 13:54
Postitusi: 631
Väga vinge, muretuid kilomeetreid minu poolt.

_________________
Raseerijad ja terad soodsate hindadega
www.raz-war.ee
wecare@raz-war.ee


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 08 Okt, 2011 17:14 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Esmaspäev 22 Aug, 2011 20:47
Postitusi: 130
Kuna auto suht värske siis on ka tekkinud müned asjad mis häirivad:


Külmalt käivitades tuleb kapoti alt veidi kahtlast heli (nagu oleks mingi rihmalaager,rullik läbi) soojaks minnes seda pole.

Külmalt suht tugev toores bensiinilõhn üleval (kuigi just ÜV läbitud ja heitgaasid normis)

Automaatne ukselukustus enam ei toimeta (Kas võisin uusi kõlareid paigaldades kuhugile sisse keerata kruvi?)


Paar korda olen läbi terve auto ka sellist tugevat jünksu tundnud, kas käigukast?

Valesti gaasi vajutada pole ju võimalik, pole ju vahet kui annad kiirelt gaasi ja siis kiirelt lased maha?
Sellest ei või olla?




Hetkel soomes ja kui Eesti viin masina nagunii diagnostikasse ka, vahetusse läheb hammasrihm, käimariõli.

Seniks võib keegi oma kogemusi jagada. :lohutus:

Eks vana auto,natuke tahab ikka kõpitsemist.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 18 Okt, 2011 14:24 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Esmaspäev 22 Aug, 2011 20:47
Postitusi: 130
Tagasi Soomest ja 1600km seljataga ;) Kiirteel ikka päris mõnus vahepeal 300M.iga vajutada :D




Ostsin siis ära uue hammasrihma,rulliku,veepumba Jahutusvedeliku pean veel ostma .
Vahetusse lähevad nädala jooksul, ise seekord autot Soome ei võta. Samamoodi lasen teha täis korrosioonitõrje ära kuna talv ukse ees. Siis püsib kere värskena (eks hiljem kirjutan mida kasutasin)


Samuti reedel Silberisse käigukasti ja differentsiaali õli vahetama (igaks juhuks ei hakanud seda ise tegema), lasen käigukasti aju ka ära nullida. Õli ostsin Toppartsist (Pennzoil ATF+4), filter tuli odavam Silberist võtta. Vast kärab ka see Pennzoil kuigi soovitatakse Mopari oma.



Vahepeal sai nahahooldus tehtud. :)
Xenonid pmts tellitud, toonklaas tuleb novembris.

Kiired ajad.


Talverehvideks mõtlesin võtta 215/65/R16 Goodyear Ultra Grip Extremed (109€ tk) või oskab keegi midagi paremat soovitada?

Varsti lisan uusi pilte juurde.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 21 Okt, 2011 18:30 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Esmaspäev 22 Aug, 2011 20:47
Postitusi: 130
Täna sai silberautos käigukastiõli ära vahetatud.

Huvitav on see et arvel on kirjas vaid käigukastiõli vahetus, aju nullimisest pole haisugi kuigi soovisin ka seda (väidetavalt nulliti)

Samuti on huvitav et mis hermeetikumi nad seal kasutasid, tihendid ka olemas ju. :shock:

Viimane kord igatahes kui esinduses midagi teha lasen.

Aeglane,kulukas ja suht mõtetu.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 22 Okt, 2011 18:57 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Veebr, 2006 13:54
Postitusi: 631
Deem küll, see on tüüpviga et ei viitsita seda kaanetihendit sinna panna ja kasutatakse hermetsi, paraku pole see üldsegi hea.Endal peale ostu ka eelmine omanik oli lasknud ameerika autos vahetada õli ja samamoodi hermetsiga oli pandud.TopPartsist Aare Karu soovitas selle kasti õli ikkagi koheselt profülaktika mõttes vahetada, ja tal oli õigus, õli sulatab selle hermetsi mõne aja pärast lahti ja see paks ollus oli filtri kastis täiesti ummistanud, õnneks sain õigel ajal jaole, uus filter ja õli ning enne kasti loputus.Olgu see hermets kasvõi spets värk, see sulab seal ülesse.Karu TopPartsis ütles et tavaline teema kuna kastitihendit on väga kehva panna ja ei jää pidama tavaliselt kui panna ei osata.Minnakse lihtsamat teed, mis omanikule võib tähendada kastiremonti.Teadmiseks siis ka teistele, et seal filtrikomplektis on kohe kaasa kastikaane tihend, ja laske see kindlati paigaldada, pole meie asi kui sitt töö see on, kui on ette nähtud tihend siis peab olema tihend mitte mingi hermets.

_________________
Raseerijad ja terad soodsate hindadega
www.raz-war.ee
wecare@raz-war.ee


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 23 Okt, 2011 20:44 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Esmaspäev 22 Aug, 2011 20:47
Postitusi: 130
Kapsu kirjutas:
Deem küll, see on tüüpviga et ei viitsita seda kaanetihendit sinna panna ja kasutatakse hermetsi, paraku pole see üldsegi hea.Endal peale ostu ka eelmine omanik oli lasknud ameerika autos vahetada õli ja samamoodi hermetsiga oli pandud.TopPartsist Aare Karu soovitas selle kasti õli ikkagi koheselt profülaktika mõttes vahetada, ja tal oli õigus, õli sulatab selle hermetsi mõne aja pärast lahti ja see paks ollus oli filtri kastis täiesti ummistanud, õnneks sain õigel ajal jaole, uus filter ja õli ning enne kasti loputus.Olgu see hermets kasvõi spets värk, see sulab seal ülesse.Karu TopPartsis ütles et tavaline teema kuna kastitihendit on väga kehva panna ja ei jää pidama tavaliselt kui panna ei osata.Minnakse lihtsamat teed, mis omanikule võib tähendada kastiremonti.Teadmiseks siis ka teistele, et seal filtrikomplektis on kohe kaasa kastikaane tihend, ja laske see kindlati paigaldada, pole meie asi kui sitt töö see on, kui on ette nähtud tihend siis peab olema tihend mitte mingi hermets.



Väga huvitav.

Mõtlen et kas peaks uuesti Silberit külastama et nad oma jama ära likvideeriksid?Saatsin kirja ja nõuan selgitust (ehk ka töö tasuta uuestitegemist)

Maksad kallist raha ja ikka keeratakse s...a. :angry:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 23 Okt, 2011 21:26 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Veebr, 2006 13:54
Postitusi: 631
taavi86 kirjutas:
Kapsu kirjutas:
Deem küll, see on tüüpviga et ei viitsita seda kaanetihendit sinna panna ja kasutatakse hermetsi, paraku pole see üldsegi hea.Endal peale ostu ka eelmine omanik oli lasknud ameerika autos vahetada õli ja samamoodi hermetsiga oli pandud.TopPartsist Aare Karu soovitas selle kasti õli ikkagi koheselt profülaktika mõttes vahetada, ja tal oli õigus, õli sulatab selle hermetsi mõne aja pärast lahti ja see paks ollus oli filtri kastis täiesti ummistanud, õnneks sain õigel ajal jaole, uus filter ja õli ning enne kasti loputus.Olgu see hermets kasvõi spets värk, see sulab seal ülesse.Karu TopPartsis ütles et tavaline teema kuna kastitihendit on väga kehva panna ja ei jää pidama tavaliselt kui panna ei osata.Minnakse lihtsamat teed, mis omanikule võib tähendada kastiremonti.Teadmiseks siis ka teistele, et seal filtrikomplektis on kohe kaasa kastikaane tihend, ja laske see kindlati paigaldada, pole meie asi kui sitt töö see on, kui on ette nähtud tihend siis peab olema tihend mitte mingi hermets.



Väga huvitav.

Mõtlen et kas peaks uuesti Silberit külastama et nad oma jama ära likvideeriksid?Saatsin kirja ja nõuan selgitust (ehk ka töö tasuta uuestitegemist)

Maksad kallist raha ja ikka keeratakse s...a. :angry:



Vastus on kindlasti et ära pabista kõik on OK :roll:

_________________
Raseerijad ja terad soodsate hindadega
www.raz-war.ee
wecare@raz-war.ee


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 23 Okt, 2011 21:38 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Esmaspäev 22 Aug, 2011 20:47
Postitusi: 130
No niisama ma ka seda asja ei jäta.


Kusjuures, õli saigi sinna mingud vahetama just selle mõttega et asi saaks täpselt ja korralikult tehtud. Pluss soovisin aju nullimist.

Samahästi oleks võinud asja kodus põlve otsas ära teha :ei:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 24 Okt, 2011 8:44 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Esmaspäev 22 Aug, 2011 20:47
Postitusi: 130
Tuli vastus silberautost:

Tsiteeri:
Tere

Käigukast nulliti ära ja CHRYSLERI ENDA AUTOM. KASTI PÕHJAD ON ORIGINAALIS JUBA HERMEETIKUGA JA SINNA EI KÄI MINGIT TIHENDIT(POLE VÕIMALIK TELLIDA) . KUI SEAL ON ALL MERSU KAST, SIIS ON SEAL KA TIHEND- SEDA PEAKS NII PARTSID KUI CLUBID TEADMA.



Võta nüüd kinni!

Mina igaljuhul oma pead hetkel sellega ei vaeva, eks kui esindus nii väidab siis pole ka. Kui käigukastiga mingi jama tuleb siis õlivahetusest paber olemas, lahtivõtes ju näha kas hermets on tihendi umbe ajanud või mitte.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 24 Okt, 2011 9:19 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Veebr, 2006 13:54
Postitusi: 631
Vaatasin rockauto.com kataloogist, kõikide aastate mudelitel andis tellida nii tihendiga komplekti kui ka ainult filtrit eraldi, wikipedia näitab et 300M on pandud ainult ühte tüüpi käigukasti tähis A606/42LE, kiirelt googeldasin ja mersu kaste hakati panema alles 300C mudelitele, seega ma ei oska nagu miskit kosta :(

_________________
Raseerijad ja terad soodsate hindadega
www.raz-war.ee
wecare@raz-war.ee


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 27 Okt, 2011 10:46 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler Neon

Liitunud: Teisipäev 16 Okt, 2007 10:17
Postitusi: 453
Asukoht: Rohuneeme - Tallinn(Sikupilli) - Liigvalla
Mobiil: 56806824
Nagu ma ühelt õli vahetus spetsilt kunagi kuulsin siis tema täheldas kasti tihendites sellist vahet: Hermeetikuga pannakse lasti kaan paika tehases ja margi esinduses (eriti CHR). Kõik teised pisikesed õli vahetus kohad kasutavad tihendit (lihtsam ja kiirem). Väga paljudes kohtades kasutatakse veel õli vahetamisel vaakum tehnoloogiat kuid siis jäätakse vahetamata filter.
Sellist jama oli ta elus kohtand kuna auto tuli remonti mingi kasti jamaga ja jutuga, et käis just vahetamas õli kuid paremaks ei muutund midagi. Alt vaadates oli kaan hermeetikuga nagu mitte iilalgi lahti tehtud kuid õli puhas. Avades oli peaaegu ümbne aastaid vahetamata filter. Peale filtri vahetust toimis käigu vahetus normaalselt kuid kahju oli juba tehtud õli ebakorrektse surve tõttu ja kast nõudis remonti mõni aeg hiljem.
Selline juhtum siis.

_________________
Vahel lihtsalt jookseb kuul kokku...
Kõik metallitööd meilt! Obadus OÜ


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 31 Okt, 2011 9:59 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Esmaspäev 22 Aug, 2011 20:47
Postitusi: 130
Uurisin tuttavalt (avastasin tuttav töötab seal) ka Silberist ja kõik peaks õige olema.

See selleks.Praegu kast toimib kenasti.


Vahepeal sai auto alla 215/65/16 GY Ultra Grip Extreme naelad.

Xenonid tellitud ette.


Vahetatud sai veepump,hammasrihm,pingutusrull,tosool.

Nahahooldus tehtud.

Paar rulli vaja veel vahetada,teevad kylmalt häält, 1 genekarull,teine mingi kliima/kondi rullik.
Ja talveelne korrosioonitõrje et auto värskena püsiks :limps:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 06 Nov, 2011 21:00 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Esmaspäev 22 Aug, 2011 20:47
Postitusi: 130
Xenonid ees :dance: 5000K Parktulede pirnid tuleb ka ära vahetada millalgi ledide vastu.
1 genekarull,teine mingi kliima/kondi rullik/rihm vahetatud
Talveelne korrosioonitõrje tehtud:limps:

Paar väikest õlileket oli ka olnud, need said ka kõrvaldatud.


Nüüd siis viimane investeering, roolivõimupump teeb külmalt häält,ilmselt tuleb ka see ära vahetada ja õli ka. Siis tahaks mõnda aega rahakotti mujale kergendada,peaks rahu majas olema.

Teen ka pilte kui Eesti jõuan :tants2:


Suveks tahaks mingeid vingeid velgi ka.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 06 Nov, 2011 22:05 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Veebr, 2006 13:54
Postitusi: 631
Kokkuvõttes oleks võinud mõne tehniliselt korras masina osta, ning roostekohad likvideerida, oleks vbl soodsam tulnud, aga see selleks, hea on näha kuidas masinate eest hoolt kantakse.

_________________
Raseerijad ja terad soodsate hindadega
www.raz-war.ee
wecare@raz-war.ee


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 38 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 51 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia