GrandBlack kirjutas:
Kui tüli ei tee võid selle webo ehituse juppide ostukohtade, hindade jne kohta täpsemat infi sheerida. Ise kaldun hetkel selle poole et panna peale distantskäivitus, ehk isegi mobiililt juhitav. Ei kurna akut ja peaks soodsamalt kätte ka tulema.
Just eemisel nädalal tegin enda Webasto ka ümber. Maksma läks ilma allahindlusteta 100.-€, mis sisaldas:
-juhtmed
-pistikud/pesad, sh 2 relee- ja 3 kaitsmepesa
-diood
-kaks erinevat releed
-kolm kaitset
-lüliti
-torurüüs
-termokokkutõmbuv rüüs
-kasutatud tsirkulatsioonipump, milles oli kulumise tõttu vaja vahetada üks 0.5mm paksune seib ja telje stopperseib
-90°-se nurgaga lõdvik+vahemuhv+klambrid
Sellele lisandus oma vaev, mille vähesuse üle ka kurta pole põhjust- valmiskomplekti lootsin paigaldada max.3tunniga, tegelikult läks 4x kauem.
Mõtlesin ka ise distantskäivituse peale aga kuna ekspromptsõitude puhul tuleb niikuinii kliimaplokist tempreatuur "HI" peale ja vent esimesse, kõige rohkem teise asendisse seada, otsustasin tavalise lüliti kasuks. Oomipoes maksis Poola päritolu distantskäivitus 45.-€, indikaatoriga lüliti aga ainult 1.-.
waif kirjutas:
On siis natuke jälle aega mööda läinud ja webasto ei raatsi vahepeal tööd teha ja kuna pole ka kuskil vebasto tulukest siis peab ilmselt panema arvuti taha ja uurima mist tal seal probleemiks on. Samas vaatasin järgi ka kõik võimalikud kohad ja ei leidnud sellist kohta kus se tuluke asuda võiks
Tuluke armatuuris Webasto
tegeliku töö kohta teavet
ei anna, see näitab ainult seda, et auto on andnud lisasoojendile töötamiseks käsu. Kusagilt siitsamast foorumist lugesin, et erinevalt Stow'n'Go ajastu Voyadest(2005-2007), milledel lisasoojendi tuluke asub spidomeetri ja tahhomeetri vahel all servas, asuvat varasematel mudelitel(2001-2004) see kellade kohal asuvas märgutulede paneelis(control center oli selle nimi vist), vähemalt nii jäi mulle meelde. Pirn võib olla läbi põlenud. Ise lõikasin autopoolse käsuahela kapoti all oleva pistiku tagant lihtsalt läbi ja kui soovin auto kiiremat soojenemist, käivitan Webasto käsitsi. Plaan on panna ka sellesse ahelasse lüliti, sest lühikeste linnasõitudega koormab ilmaasjata akut kui peale igat mootori seiskamist Webasto oma jahutustsüklit tegema jääb.
_________________
2006-2012: Chrysler Voyager 1993, 2,5 KI4 74kW
2013-... : Chrysler Grand Voyager Limited 2007, 2,8crd 110kW
Voyager ei ole ainult auto- see on sõltuvus!