Juhtus selline lugu siis. Pühapäeval hakkasin Kesk-Eestist Tallinna sõitma. Tunnen, auto läheb kuidagi kaua soojaks. Natukese aja pärast hakkas aku tuli põlema, genekas enam ei töödanud (kusjuures rihm juba vilises natuke varem ka).
Temperatuuri näidik tõusis ka kõrgemale kui muidu. Jäin seisma ja kapoti all suitses midagi. Asja lähemalt uurides selgus, et tosooli jookseb kuskilt välja ja otse geneka peale. Mis suitses, seda ei tea.
Jätsin auto Paide Amservi. Täna selgus mis viga: termostaadi mingi tihend andis saba ja tosool jooksis mootorisse. Nüüd vaja vahetada plokikaane tihendid ja loota, et kaaned ise sirged ja terved. Samuti vaja mootor läbi pesta ja uus õli sisse panna (500 km tagasi just tegin õlivahetuse
). Raha läheb 8000 +-. Loodan, et Paide Amserv piisavalt pädev Sebringut remontima. Ise Tallinnas, auto Paides, asjaajamine aint telefoni teel.
Kellelgi äkki ideid miks see tihend üles ütles (mingi surve süsteemis) ja mis seal suitsema võis minna?Kas genekas võis ka õhtale minna sellest? Ja kas tuleks peale remonti midagi veel lasta igaks juhuks kontrollida/üle vaadata?
Korralik ebaõnn, viimasel ajal auto suht rahaauguks muutunud