Tänane kuupäev Neljapäev 23 Mai, 2024 22:08

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Esmaspäev 13 Juul, 2009 21:38 
Eemal
Kasutaja
2003 Chrysler Sebring

Liitunud: Kolmapäev 08 Juul, 2009 16:53
Postitusi: 29
08.06.2009 sai siis soetatud oma esimene auto milleks sai Chrysler Sebring. Polnud enne neid vaadanud aga kui müüki tuli see isend ja hind oli suht soodne (68 000) siis sai see ka ära ostetud. Enne sai muidugi ka siin foorumis veits ringi vaadatud, uuritud ja puuritud. Ostuga siiamaani väga rahul, läbisõit 130 000, auto seisukord hea, kütust võtab praegu keskmiselt 9l/100km, seest heleda nahaga, el. lisad töökorras, nipet-näpet vead siiski on (antenni mootor ei tööta, 1 sarniir ära vahetatud, väike kolks vasakul ees ja taga, väike suitsuauk juhiistmes, vasak tagumine uks naksub). Ees ootab kolmapäeval küünalde vahetus American Beautys, peale lähevad Denso Iridium Power ITL16. Plaanis lasta likvideerida ka kolksud, vahetada käigukasti- ja mootoriõli. Tulevikus tahaks lasta paigaldada ka toonklaasi. Kokkuvõttes masinaga väga rahul, ruumi on kõvasti, sõita on hea ja mugav ning ülemäära kulukas ka ei ole.

Samas on kohe paar küsimust veakoodide kohta. Nimelt ükspäev suri lambist foori taga välja ning veakoode vaadates näitas P1684 ning P0340. Siin foorumis otsingut kasutades leidsin mõned vasted selle esimese kohta ja räägiti et see nagu ei olegi mingi viga, teise kohta ei leidunud aga midagi. Googlest uuridest leidsin järgmised vastused: P1684- driver 5 line 4, P0340- camshaft position sensor circuit (otseses tõlkes siis nukkvõlli anduri viga?). Kui keegi oskab nende kohta midagi lähemalt rääkida siis vastused oleks teretulnud :)

Lõppu siis mõned pildid ka.
Pilt
Pilt
Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 13 Juul, 2009 22:04 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Õnnitlused korraliku isendi välja valimisel.
mmm tuled korras ja velje kapslid alles...... :roll:

P0340 (M) Camshaft Position Sensor Circuit.
- A rationality error has been detected for loss of camshaft position sensor

Seega seda võiksid kontrollida.

P1684 Battery Loss In The Last 50 Starts
- The battery has been disconnected within the last 50 starts.
Aku lahti ühendatud. Vbl on püütud seda veakoodi kustutada...

El antenn - võta lahti, (puuri plastik tüüblid 10 puuriga lahti) seejärel paiguta see sooneline juht lint tagasi ning asi ants. seejärel ühenda antenni juurest el pistik lahti, et ta ei tõmbleks.

kas kõikidel 2003 a. 2,7 mootoritel on teistsugune summuti.... kuidagi toru lihtsalt...

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 13 Juul, 2009 22:14 
Eemal
Kasutaja
2003 Chrysler Sebring

Liitunud: Kolmapäev 08 Juul, 2009 16:53
Postitusi: 29
hmm kirjutas:
Õnnitlused korraliku isendi välja valimisel.
mmm tuled korras ja velje kapslid alles...... :roll:

P0340 (M) Camshaft Position Sensor Circuit.
- A rationality error has been detected for loss of camshaft position sensor

Seega seda võiksid kontrollida.

P1684 Battery Loss In The Last 50 Starts
- The battery has been disconnected within the last 50 starts.
Aku lahti ühendatud. Vbl on püütud seda veakoodi kustutada...

El antenn - võta lahti, (puuri plastik tüüblid 10 puuriga lahti) seejärel paiguta see sooneline juht lint tagasi ning asi ants. seejärel ühenda antenni juurest el pistik lahti, et ta ei tõmbleks.

kas kõikidel 2003 a. 2,7 mootoritel on teistsugune summuti.... kuidagi toru lihtsalt...



Tänud. Ja tänud vastuste eest :)
Lasen siis kolmapäeval üle vaadata selle nukkvõlli anduri.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 20 Juul, 2009 21:09 
Eemal
Kasutaja
2003 Chrysler Sebring

Liitunud: Kolmapäev 08 Juul, 2009 16:53
Postitusi: 29
Nonii.
15.07.2009 sai siis tehtud väike väljaminek auto peale. Pidin vahetama algselt süüteküünlad, kuid siis ütles üles ka nukkvõlli andur, lisaks selle lasin vahetada ka mootoriõli ning -filtri. Tööd lasin teostada ning osad ostsin American Beauty-st, raha kulus ei rohkem ega vähem kui 4876,00 EEK.
Lähemalt siit: http://chryslerclub.ee/foorum/garage_ve ... le&VID=168

Et tegevust autoga ikka jätkuks siis paar päeva tagasi lakkasid töötamast salongipuhuri 3 esimest astet st. puhub sooja/külma ainult 4 astmes ja täie hooga :( Kõigepealt võtsin lahti lüliti kuid seal kõik OK, seejärel selle nö. takistite ploki (nagu ka siin soovitati teha) ning selgus, et see plaat ära oksüdeerunud. Eks siis millalgi uue jubina järgi, paigaldus ja siis loodame natukest rahulikku sõidumõnu ka :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 20 Juul, 2009 23:37 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 11 Juul, 2009 21:01
Postitusi: 37
Asukoht: Tartu
Mobiil: 55648409
Probleeme vist jätkub ,aga damn kui nice ta sul välja näeb..


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 21 Juul, 2009 17:24 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 06 Juun, 2006 18:26
Postitusi: 367
Asukoht: Pärnu
Eks alguses on ikka väljaminekuid aga sellega peab juba enne ostu arvestama. Minu õnnitlused ilusa isendi ostmisel :ok:

_________________
Selge mõistuse esimeseks eelduseks on enamike arvamusega mittenõustmine. Oscar Wilde


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 31 Juul, 2009 23:11 
Eemal
Kasutaja
2003 Chrysler Sebring

Liitunud: Kolmapäev 08 Juul, 2009 16:53
Postitusi: 29
Nii. Eile installisin autole uue salongipuhuri takistite ploki (või misiganes selle nimetus on) ja puhur töötab jälle! :)
Uus sai ostetud Ameerika Autost 475.- eest.
Ameerika Autost nii palju, et kui naine uuele jubinale järgi läks ja palus auto juurde vaatama tulla kas sai ikka õige asi siis mehed olid üksteisele lolli näoga otsa vahtind, et kes ja kas peaks ennast üldse liigutama Mr Green Suht ebameeldiv teenindus oli olnud.

Aga see selleks, vähemalt auto korras ja kõik OK :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 12 Okt, 2009 21:20 
Eemal
Kasutaja
2003 Chrysler Sebring

Liitunud: Kolmapäev 08 Juul, 2009 16:53
Postitusi: 29
Nonii. Väikesed kulutused jälle auto peale tehtud.
Nimelt sai külastatud Eminem OÜ-d kuna oli vaja likvideerida kolks mis tuli tagumise vasaku ratta juurest. kohapeal selgus, et amort läbi ja vahetusse nad läksid.
Vahetati ära ka käigukasti õli. Kuna kast jõnksutas korralikult käike sisse pannes oli plaanis lasta ka soft uuesti peale kirjutada. Vahetusel selgus aga, et käigukasti filter oli miski löögi saanud ning täpselt seal augu juures mõlk sees kust õli läbi filtri käib (seega eriti õli sealt läbi ei saand). Nüüd uus filter ja õli ning asi viimase peal, käiguvahetus väga sujuv. Kiitused Hr. Tarmole, mees teab mis teeb ja teeb seda kiiresti. Teenindus igati korrektne ja üleliigselt raha ei koori.

Autoga nüüdseks läbi sõitnud ca. 7000 km. Seega 1000 pärast seisab ees õlivahetus.
Kuna tali tulekul siis peab ka uued kummid kuskilt soetama Mr Green
Üldiselt sõidab hästi ja masinaga endiselt rahul :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 10 Nov, 2009 17:30 
Eemal
Kasutaja
2003 Chrysler Sebring

Liitunud: Kolmapäev 08 Juul, 2009 16:53
Postitusi: 29
Juhtus selline lugu siis. Pühapäeval hakkasin Kesk-Eestist Tallinna sõitma. Tunnen, auto läheb kuidagi kaua soojaks. Natukese aja pärast hakkas aku tuli põlema, genekas enam ei töödanud (kusjuures rihm juba vilises natuke varem ka).
Temperatuuri näidik tõusis ka kõrgemale kui muidu. Jäin seisma ja kapoti all suitses midagi. Asja lähemalt uurides selgus, et tosooli jookseb kuskilt välja ja otse geneka peale. Mis suitses, seda ei tea.
Jätsin auto Paide Amservi. Täna selgus mis viga: termostaadi mingi tihend andis saba ja tosool jooksis mootorisse. Nüüd vaja vahetada plokikaane tihendid ja loota, et kaaned ise sirged ja terved. Samuti vaja mootor läbi pesta ja uus õli sisse panna (500 km tagasi just tegin õlivahetuse :tige: ). Raha läheb 8000 +-. Loodan, et Paide Amserv piisavalt pädev Sebringut remontima. Ise Tallinnas, auto Paides, asjaajamine aint telefoni teel.

Kellelgi äkki ideid miks see tihend üles ütles (mingi surve süsteemis) ja mis seal suitsema võis minna?Kas genekas võis ka õhtale minna sellest? Ja kas tuleks peale remonti midagi veel lasta igaks juhuks kontrollida/üle vaadata?

Korralik ebaõnn, viimasel ajal auto suht rahaauguks muutunud :tige:


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia