Olen omanud 2001 aasta GV-i,mis oli väga õnnetu auto.Algas kõik sellest,et paar päeva peale ostmist hakkas masin jubedalt tahmama peale väikest otsimist selgus,et see klapp mis tühikäigul osa heitgaase tagasi ringlusesse laseb ei tööta,samuti oli katki roostevaba toru kahe kollektori vahel(silberis 7,5 K).Pime ette ja asi korras ning autol tõmme missugune.
Siis hakkas auto tühikäigul suvalistes kohtades välja surema targad ütlesid,et pihustid ära ja soovitasid kütte sisse õli panna.Jälle toimis.Järgmiseks jooksis kont tühjaks,mingi elektri kamm vent ei hakanud tööle ja surve tõusis süsteemis 30 atini hea ,et laiali ei lendand.Konti kasutasin peale täitmist ainult sõidu pealt.OK siis tuli talv ca 30 kraadi külma proovisin autot käivitada,ei läinud,tulin autost välja mootori all loik.Jätsin auto seisma kuni soemaks läks.Ühel päeval kallasin siis uue vedeliku sisse kusagilt enam ei tilkunud kuid jah.vedelik vähenes vähehaaval ning külmast peast tossas mingi jube rõveda haisuga.Selge mingi väike mõra oli külmaga kusagile tekkinud.Aitas radika Stop Leak.Peale seda läks nässu taga-luugi avamine,seda ei saanud ka enam võtmega lahti kuna muugid olid kinni jäänud,siis CD mängija mis külmast peast enam ühtegi plaati ei mänginud,sooja autoga mängis valikuliselt.Olid veel mõned pisivead nagu näiteks spido hakkas märja ilmaga segast panema ja aku jooksis paari päevaga seistes tühjaks.
Ühesõnaga sain sest saanist kuidagi lahti.Samas sõita oli temaga väga mugav 100 000 km peale olid kulutused silla osadele 1,2 K+ rihma vahetus 9 K.Mõtlesin aitähh ei ühtegi CHR-i enam.Aga inimene teab ikka täpselt mida ta teeb vähem kui aasta pärast ostsin 2003 GV sellel pole praegu õnneks midagi muud viga kui peeglid lähevad nuppu vajutades vähe segi ja fikseeruvad mingi suvalise koha peal.Krt aga sõita on ikka parem kui 5-se BMW-ga eriti kui mingi 10 000 km kuus maha ajad
|