Üle pika aja sai jälle aega autot vaadata.
Kuna süütepoolidesse jõudis voolu umbes 2 sekki kui süüdet keerata ja siis kadus ära, tekkis kahtlus, et ASD (automatic shutdown) relee lülitub välja (see siis märk et immobilisaator või ka mõni muu asi hakanud lollitama ja ei luba mootoril töötada). Sai proovitud relee ära võtta ja otse vool vastavatest klemmidest üle lasta. Poolidesse jõudis sellepeale vool küll, kuid sädet ikka polnud. Polnud ka siis, kui nukaandur lahti ühendada (juttude järgi, kui nukaandur ja vändaandur omavahel nõus pole, siis on auto võimeline madalatel pööretel töötama ainult vändaanduri pealt, kuid selleks tuleb nukaandur lahti võtta). Polnud sädet ka teise nukaanduriga.
Ega ma ka muidugi kõike ei tea, aga jäänud mulje et sellised võimalused on:
1)Vändaandur läbi (lihtne parandada - ära vahetada)
2)Vändaanduri juhtmed saavad valest kohast massi vms (andur annab signaali, kuid ajuni ei jõua)
3)Mingi probleem immobilisaatoriga - Appi, ma suren ära, miks see minuga juhtuma pidi?
4)Mingi probleem ajuga - kah problemaatiline variant - suvaliselt autolt aju pealt maha rebida, siis pidi immoblisaator jälle vinguma hakkama.
Kui just ei avasta homme et asi ongi vändaanduris, siis vanaisa rääkis et tal üks tuttav kes töötab ühes Eesti Boschi töökojas ja kellel pidi esmaspäeval olema aega, et siis saab vaadata mis toimub autoga.
Kui see ka ei aita siis vist Silberisse minek... Lähim muidugi 60 km kaugusel umbes.
Aga noh, eks näis kuidas läheb. Pilte pole vahepeal pannud, sest midagi huvitavat hetkel ei toimu. Kui liikuma hakkama peaks, siis teen ehk ka mõne pildi autost terviklikuna