Kast teeb sellist asja et koormuse all (ülesmäge või rohkem gaasi andes) viskab tagurpidi käiku välja (vedu kaob ja tekib, kaob ja tekib), välja viskab neutraali peale kuid käigukangi ei ole vaja liigutada (piisab kui gaasi maha lasta ja rahulikumalt kiirendada). Esimene käik läheb sisse väikese kolksuga (see on nii aastaid olnud).
Märganud olen ka seda, et kui näiteks kolmanda käiguga kiirendada siis neljas käik läheb küll sisse kuid vedu ei tule kohe taha vaid sekundi võrra hiljem.
Käigukasti õli pole viimased 80000 km vahetatud ja enne seda puudub ajalugu (läbisõit vast 320000). Õli on normis ja paistab küllalt puhas.
Õlivahetuse võiks muidugi teha (uus kasti karter tellitud ja tihend/filter on olemas), kuid kas see aitab on kahtlane. Kas asi võiks olla solenoidiplokis, friktsioonketastes või mujal?
Võiksin tellida näiteks ~325 € eest uue solenoidiploki, kasti remontkomplekti
http://www.ebay.com/itm/231718586580?_t ... EBIDX%3AIT Kuid kas neid on mõistlik vahetada kui kast laiali võtta (kui viga neis juhul polegi). Kui kast laiali, siis võtaks tellimine ka omajagu aega.