tiku-taku kirjutas:
tiku-taku kirjutas:
Tere mure järgmine
Hommikul löpetas näitamise armatuuris spido tahhokas ja temp ning odomeeter ja käigud ja pölema löi ukse tule
Algul mötlesin et toksin armatuuri ja siis jälle pölema kuid tulutult
Varem on olnud ka nii aga siis pole ka lae kompu töötand ja immo on peale jäänud
Kuid täna neid viimaseid sümptomeid ei ole läks käima ilusti ja söitis
Kas neile ei ole eraldi kaitset vöi on ikka sama külm joode kellade taga mis nüüd selle mega niiske ilmaga tekkind
Ja mida tähendab eestikeeles veakood
66Â No CCD bus messages
"CCD bus" tuleneb nimetusest "Chrysler Collision Detection bus" ja s.o sõiduki spetsiaalne arvutivõrk sisemiseks kommunikatsiooniks sõiduki eri paigas asuvate kontrollerite, moodulite, mikroprotsessorite vahel. CCD on multipleks süsteem, mis ühendab omavahel mitmeid sõiduki komponente nagu näit. mootor, käigukast, armatuurlaud, kesklukk, salongi küte jne. Algselt oli CCD mõeldud käigukasti ja mootori kontrollerite omavaheliseks suhtlemiseks ja andmete jagamiseks, hiljem lisandusid sinna ka muud kere funktsioonid. Teistes sõidukites tuntakse seda süsteemi ka "Can bus" nime all.
"No CCD bus messages" võiks lihtsamini seletada lahti nii, et sõna "bus" tähendab mingit andmesiini ja "..no bus messages" siis katkenud või halba ühendust (näit. pluss või miinus).
Ega Sul tiku-taku muud üle ei jää, kui see külmjoode kellade sees ära parandada. See pole nii keeruline, kui arvad. Viga on ikkka selles samas jootes. Hea, kui toksimine armatuurile aitab, kuid võib juhtuda ka nii, et ainult toksimisest ei piisa ja jääd tee peale..
Mõned lingid abiks:
http://www.chryslerclub.ee/foorum/viewt ... 727#p69727http://www.allpar.com/model/m/repairs/3G-cluster.html