Tere kaasmaalased.
Otsustasin, et teeks ka endamasinast väikese teema. Peale audi 100quattrot mõtlesin, et ei ole varem diislitega kokkupuutunud. Sai mõned vaadatud ja otsustatud.
Masinast endast
Esmane reg: 07/1999
Mootor: 2.5 (85 kW)
Kütus: diisel
Vedav sild: esivedu
Käigukast: manuaal
Värvus: tumesinine met.
Kõik mis peal ka toimib.
Masin jõudis minukätte Märtsis 2013. Omaniku sõnul oli masin ideaalses korras
Koheselt vahetusse õlid ja filtrid. Oii kui ilus asi sealt kastist välja venis
Esimeseasjana oli mootoris potsumine mis sai koheselt uute tõukurvarrastega kõrvaldatud.
Kõik pidurikettad,klotsid, pidurivoolikud. Mingiaeg hakkas lekkima tagumine pidurivõimendi või kuidas seda ka ei nimetata. See sai lõpuks vahetatatud. Kuna masinal puudus laest kopuuter sai seegi soetatud Viljandist koos kõige vajavaga. Tagumised amordid tundusid kuidagi pehmed ja needki läksid vahetusse punaste konide vastu.Kasti simmerid vahetatud.Laevalgusti ledidele tehtud. Clubist orgunnitud clubi numbrialused. Pikema otsimisele leitud stangesse originaal udutuled. Originaal stereo vahetatud.
Esimesed tiivad roostes mis said ka lõpuks vahetatud uute samatooni tiibadevastu.
Stanged kerevärvi. Saloni põhja paigaldatud led valgused. Eks tehtud on rohkemgi, mis koheselt ei meenugi.
Mis veel teha vaja. roolilatt vahetada, mis on juba olemas.
rv pump vahetada hetkel veel puudu.
Geneka rihma pinguti teeb imeliku häält. Lähiajal peaks ka selle vahetama.
Esime mootoripadi tellitud, peale tiibade vahetust ei saanud antenni kuidagi kätte ja seegi sai uus elektriline tellitud.
Kui rohkem aega siis tuleks külje rauad ka valmis teha. Vaja veel väikest iluravi.