Tänane kuupäev Reede 29 Mär, 2024 0:52

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 124 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Kolmapäev 25 Mär, 2015 22:56 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Jeep saabus siis minu õuele Sebringut asendama hetkel. Metsa poole mutta kisub ka rool :)

Varustuseks mõnus V8 podin, A/C, cruise, elektriistmed jne

Plaanis teha kõigi vedelike vahetus ja suurem pesu.

Mõned müügi pildid, enda omad lisan hiljem, kui puhtaks saab ja valge õues :D

Pilt
Pilt
Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 29 Mär, 2015 20:29 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Tehnikaks siis 46RH kast ja Quadra-Trac 249 vahekast, tagasillak Dana 35C/194mm

Tehtud siis täna kergem välispesu ja mootor leidis uue õli.

Plaanis ka ülejäänud vedelikud tuleval nädalal ära vahetada.

PCV voolik on asendatud aiavollaga, mis tuleks ära vahetada.

Samuti oleks vaja sobivat alarmipulti.

Vahetust tahaks ka raadio ümber olev plastik, kuna keegi on 2 DIN raadiole "ruumi lõiganud".


Ideeliselt tahaks kõik kõlarid vahetust, samuti ka oleks mõnda Jeebi või Chrysleri CD-toega originaal makki vaja.

Ootan pakkumist, kui kellegil olemas neid juppe.

Mõned pildid ka:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 02 Apr, 2015 14:01 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Ülejäänud vedelikud, mis ootavad lähiajal vahetust.

Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 11 Apr, 2015 22:51 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Vedelikud sai siis vahetatud, samuti stabika kontide puksid, termostaat ja mõni pirn tagatules.

Samuti suve papud teiste velgede peal.

Tagasillas ka undamine, millest võiks lahti saada, vana õli oli suht ok ja purunenud hammakaid ka ei leidnud, pääseb äkki lihtsamalt.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 16 Apr, 2015 23:07 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Eilne seis siis:

Esimesed pidurid saanud uued kettad, klotsid, supportid ja nende raamid saanud keevitust jms

Tagumise silla uus õli lahkub läbi parema simmeri.

Selle vahetuseks vist differ lahti kiskuda ainuke variant hetkel?

Täna siis vasak rooliots ära vahetatud, vana oli päris nutune.

Pilt

Kolin ikka alles eks nüüd peab vist sarniiri süüdistama.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 18 Apr, 2015 9:55 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Eile õhtul lahkus siis jahutusvedelik läbi termostaadi korpuse.
Tundus, et tihend jäi enda lolluse tõttu halvasti eelmine kord.

Uus vedelik sisse ja õhutus tehtud, nüüd 25km tööle sõidetud ja kõik kuiv ning ok.

Samuti sai ka VIC´i pistiku klemmidele jootekolbiga kuuma antud ning see korralikult külmjootest elluäratatud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 23 Apr, 2015 21:46 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Täna sai siis silla kuulliigendid uue määrdega täidetud. Samuti lammutasin ka ukse polstrit ja pagassi polstrit.

Taga ustes siis Hertz DCX 165 120W kõlarid, mis nii läbi, kui läbi. Hetkel võtsin välja, et mõõtute järgi uusi leida.

Pagassis kinnitasin keskmise piduritule uuesti kinni, et see ei koliseks. Määrisin kojamehe mootori võlli õliga kokku, et normaalsemalt liikuma hakkaks.

Kuna enamus tüübleid olid puruks juba enne minu lahti kiskumist siis läksin targalt Silberisse, et äkki saaks paki uusi.

Hinnaks öeldi mulle siis 4.75€/tk. Pärast pikka naermist lahkusin ja sain Fixusest 10tk paki 2,50€ eest.

Nüüd siis meeldivalt vaikne, luugil ei kolise/nagise enam midagi.

Eile sai ka taga silda 150ml õli juurde valatud, mis sealt välja lekkinud on.

Hetkel tundub, et leke on jäänud väiksemaks - uus õli äkki tihendit turgutanud :lol:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 02 Mai, 2015 19:24 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Enne hooaja avamist sai hommikul sõbraga metsa müttama mindud, et minu auto sisse õnnistada :)

Kuna all "linna" rehvid siis lõppes asi algselt nii:
Pilt

Pärast sai kogemust juurde ning põhja gaasiga mängides lõiku mitu korda läbitud.
Pilt

Enne Lauluväljakule liikumist ka väike ühine pilt:
Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 06 Mai, 2015 1:11 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Selgus miks vasak tagumine kõlar ja akna mootor ei töödanud:
Pilt

Sai siis pikendused tinutatud ja kõik see pundar uue teibi alla pandud ning kokku tagasi - kõik töötab jälle ilusti.

Sai ka korrastatud raadiosse minevaid juhtmeid.

1) eemaldatud üleliigne pistik, mis vist teisest raadiost jäänud, mitte originaal maki omad.
2) ühendused tinutatud, mitte näpuvahel kokku keeratud si*t.
3) kõlari kanalite ühendused ümber tehtud, et vastaks Infinity võimu skeemile.
4) taha pandud uued 16.5cm koaksiaalid.

Jäänud nüüd veel esiuste kõlarid vahetada.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 06 Mai, 2015 19:11 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Kuna VIC karjus järjepidevalt rear lamp failure viga, siis sai tulede juhtmestik üle vaadatud.

Põhja alt leidsin USA konksu juhtmestiku, mis oli ühendamata ja siis hetkel oli tagatuledest lisajuhtmed viidud. Kuna sellest aru ei saanud siis tapsin selle veakoodi VIC ühenduses.

Selleks siis ühendasin omavahel pin 23 (blue/black) ja pin 1 (red/white).

Esiustes olid originaal Infinity kõlarid, mis said siis samuti asendatud.
Pilt
Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 07 Mai, 2015 22:26 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
TopParts siis vaatas auto täna põhjalikumalt üle:

*veovõlli kummid katki
*roolikarbi alumine simmer lekib
*esisilla kardaani poolne summer niiske
*vahekasti ja käigukasti vahel leke
*tagasilla mõlemad ratta poolsed simmerid lekivad
*taga piki hoova puksid tahaks varsti vahetust
*tagasilla tuulutus voolik silla küljest lahti, vesi sillas sees.

Hakkasin siis töödega pihta tagant poolt :)

Tuulutus vooliku keera sillaga ei klappinud, ei oksa öelda miks. Sai hetkel sinna kate ette aretatud, et otseselt vett ja saasta sisse ei koguks. Eks siis, kui silla undamine parandusse läheb, lasen ka sellega tegeleda.
Pilt

Sai siis ka tagasilla simmerid ära vahetatud mõlemalt poolt, selgus ka, et kässari klotsid on olematud. Need jätan teiseks korraks, ei olnud nutikust neid kohe osta.
Differ sai jälle puhastust ning uue õli.

Pilt
Pilt
Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 24 Mai, 2015 22:17 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Veovõlli kummid siis vahetatud, uus määre samuti sees, laagrid veel ei ragisenud, äkki kestab.

Samuti kässar saanud uued klotsid ja kõvasti määrismist. Eks mõni aeg viskab remondi komplekti ka sisse. Aga vähemalt töötab nüüd jälle.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 07 Juun, 2015 21:19 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Vahepeal siis sillad regullis käinud, roolikarpi natuke peale keeratud.

Samuti sai laupäeval vahekast maha võetud (neetud olgu see kõige ülemine polt) ning vahetatud hunnik simmereid.

Ainukesed simmerid mis jäid oma aega ootama on difri kardaani kinnituse omad. Neid ei jõudnud lihtsalt lahti keerata. Eks jätan selle tulevikus töökojale.

Loodan, et käigukasti ja vahekasti ühendus koht jääb nüüd kuivaks :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 08 Juun, 2015 14:42 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 01 Mär, 2012 7:33
Postitusi: 32
Cherod alati südamelähedased olnud, vägev masin.

Kui saladus ei ole siis palju selline 5.2 reaalselt inimesemoodi sõites (mitte venides) kütust joob? Pean silmas linnasõitu.

P.S. väga hea on lugeda sellist teemat kus masina eest hoolitsetakse :pai: :hi:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 08 Juun, 2015 17:59 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Tore, et keegi ka siin foorumis Jeebi kohta loeb :)

Kütust läheb nii ümmargused 17 sajale. Saab ka hullemalt :evil:

Homme veel üritan kuskilt 2 liitrit ATF+4 sebida, et see käigukasti tagasi valada, mis sealt vahekasti välja võttes lahkus ja siis võiks ÜV suunduda :)

Kuna autol enam katti pole aga samas ka passis pole seda vajadust kirjas, siis loodetavasti pole see probleemiks. Keegi oskab äkki täpsustada?


Mõned pildid ka:

Pilt
Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 124 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 36 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia